کد خبر 1482964
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کلهر: رفتارهای ساپینتو دلیل شکست استقلال بود/بیرانوند برای پرسپولیس نعمت است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: استقلال دربی صدم را به رفتارهای ساپینتو باخت و دلیل شکست آنها او بود.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص عملکرد پیام حیدری و تیم داوری شهرآورد صدم، اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس برنده این بازی شد اما این دربی در حد یک بازی بزرگ نبود. پرسپولیس در کار فنی بسیار بهتر عمل کرد و به همین دلیل به پیروزی رسید.

وی یادآور شد: مشکلات استقلال در هفته‌های گذشته به شدت روی کار این تیم تاثیر گذاشته بود، اما نباید از عملکرد خوب کادر فنی پرسپولیس غافل شویم و انصافا ما از هرلحاظ بهتر از حریف بودیم. آنالیز بسیار خوبی از تیم استقلال صورت گرفته بود و باید به کادر فنی پرسپولیس تبریک گفت.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعویض‌های سرخپوشان در دربی، گفت: از زمان حضور عیسی آل‌کثیر روند پرسپولیس کاملا تغییر کرد اما در طرف مقابل کادر فنی استقلال کاملا بی‌برنامه تعویض کرد.

بیشتر بخوانید:

برای این صحنه استقلال از بیرانوند شکایت کرد +عکس

وی در خصوص عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر و اینکه به نظر می‌رسد او نتوانسته جای رامین رضاییان را پر کند، اظهار داشت: امروز روز او نبود و اصلا عملکرد خوبی نداشت. نباید بازیکنان را با هم مقایسه کنیم و فراموش نکنید اسماعیلی‌فر از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران است.

کلهر با انتقاد از رفتار ساپینتو گفت: متاسفم که چنین مربی در فوتبال ایران فعالیت می‌کند. استقلال در دربی به تفکرات و رفتارهای غیرحرفه‌ایی او باخت. ساپینتو آرامش بازیکنان استقلال را کاملا برهم زد و برخلاف او کادر فنی پرسپولیس با آرامش خود به تیم کمک زیادی کردند.

وی تاکید کرد: باشگاه‌های ما دنبال مربیان خارجی می‌روند که نه سطح خوبی دارند و نه می‌توانند از نظر اخلاقی چیزی به بازیکنان ما اضافه کنند. متاسفم که مربیان با استعداد ایرانی پشت این مربیان ضعیف و کارنابلد مانده‌اند و باید از خانه بازی‌ها را تماشا کنند.

کلهر خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیته‌ایی برای ارزیابی مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران ایجاد شود تا هرکسی نتواند به راحتی به لیگ ایران بیاید.

وی در خصوص اینکه بهترین بازیکن زمین از نظر او چه کسی بود، گفت: در کنار عملکرد بسیار خوب آل‌کثیر اما باید بگویم دو مدافع وسط پرسپولیس و به ویژه علیرضا بیرانوند که یک نعمت است بهترین بازیکنان زمین بودند.

کلهر افزود: البته در کنار این بازیکنان بیشتر بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و توانستند هماهنگ عمل کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 2
    اتفاقا ساپینتو بهترینه علت وزیر وفدراسیون هستند،،، هافبک تهاجمی قرار بود استقلال بگیره که نگذاشتند و ثبات در استقلال در مدیریت نیست،،ولی تیم سوگلی هر چی خواست محیا کردند تا خلمحمدی ناراحت نشه
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    بله دیگه بهتر از این نمیشه هیت مدیره شخص حجت کریمی و سیمعی برای همین فتح الله زاده رو با کمک قربان زاده خراب کردن بی آبروی کردن تا مجبور به استفا بشه تا برنامخ خودشون حذف از وزرات ورزش رو پیدا کنندعامل باخت استقلال روزبه و قربان زاده سمیعی و حجت کریمی هستن که حرمت مدیر عامل فتح الله زاده رو توی تلویزیون نگه نداشته و او را خراب کردن حجت کرمی حتما باید حکم مدیر عاملی میگرفت و فتح الله رو مجبور به استفا میکرد تا به استقلال کمک کنه چرا همان زمان کمک نکردی تا استقلال حذف نشه
  • رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    فقط یک دلیل مهندسی لیگ برای خوش آمد باباحمیدشون که تیم پرسپولیس تیم سوگلی ایشون هست
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    پرسپولیس فقط خوش شانس بود همین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس