کد خبر 1482881
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
افشاریان: بهترین تیم داوری برای شهرآورد انتخاب شد

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به قضاوت داور شهرآورد گفت: بهترین تیم برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایران انتخاب شد.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان پس از شهرآورد تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حساسیت این بازی را به خوبی درک کردیم لذا تصمیم بر آن شد تا بهترین تیم داوری برای بازی استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.

وی ادامه داد: فردا یا پس فردا با حضور مسعود مرادی ناظر بازی تمام صحنه‌ها و حواشی را بررسی می‌کنیم امیدوارم که داور شهرآورد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ۲ اتفاق در نیمه نخست گفت: مسعود مرادی پیشکسوت داروی ناظر بازی بود و در این زمینه پاسخ خواهد داد.

مسعود مرادی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی این بازی گفت: یکی ازحساس‌ترین دربی‌های تاریخ فوتبال ایران توسط پیام حیدری قضاوت شد و من نیز گزارش کامل بازی را آماده کردم و محرمانه است.

این پیشکسوت داوری ادامه داد: اینکه داوران ایرانی دیدارهای بزرگ را قضاوت می‌کنند جای تحسین دارد، ما باید به داوران خود بیشتر بها بدیم و زمینه ورود var به فوتبال مهیا کنیم. تمام گزارش بازی را به کمیته داوران ارجاع خواهم داد.

مرادی این را نیز گفت: تمام صحنه‌ها و اعتراضات در گزارش من آمده است و به کمیته ارجاع می دهم. امیدوارم این آخرین دربی بدون var باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    3 2
    یکی از شیتیل بگیران پس پرده و همیشه یاور پرسپولیس، تا تو هستی پرسپولیس همیشه قهرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس