ساپینتو: پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت و همه خطاها علیه ما بود/ از پیام حیدری خوشم می‌آید!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی متعادل بود و آنها (پرسپولیس) چند موقعیت خطرناک داشتند، ما هم موقعیت‌ و فرصت‌های خطرناک بیشتری داشتیم.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی متعادل بود و آنها (پرسپولیس) چند موقعیت خطرناک داشتند، ما هم موقعیت‌ و فرصت‌های خطرناک بیشتری داشتیم و اگر پاس بهتری می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم. تساوی در نیمه اول را می‌توانیم بپذیریم.

یک موقعیت و یک گل، دربی همین است

وی افزود: در نیمه دوم، پرسپولیس گلی زودهنگام زد. لحظه‌ای که خیلی خوش‌شانس نبودیم و توپ به پشت صالح حردانی و سپس تیر دروازه خورد. یک موقعیت و یک گل، دربی همین است و برای ما این اتفاق افتاد. ما سه امتیاز را می‌خواستیم و حتی مساوی برای ما خوب نبود. پس از گل پرسپولیس، از هر راهی که می‌توانستند به دفاع کردن پرداختند. ما سعی کردیم موقعیت‌سازی کنیم، ولی ما شانسی برای استفاده از کامبک نداشتیم.

رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا پایان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پیام حیدری داور خوبی است و از او خوشم می‌آید، ولی همه خطاها علیه ما بود. در دربی همه چیز متفاوت است. در دربی باید از شانس‌های‌تان استفاده کنید. آنها یک موقعیت داشتند و یک گل زدند. برای ما رسیدن به قهرمانی سخت شد. با این حال باور داریم و تا پایان می‌جنگیم.

ساپینتو پس از اتمام صحبت‌های ابتدایی‌اش درباره دربی حاضر به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران نشد و نشست خبری را ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    ماشاالله کیسه از بس موقعیت گل داشته سرمربیشون دچار فراموشی شده
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    عزا عزاست امروز روز عزاست امروز استقلال بدبخت صاحب عزاست امروز
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    مجنون بوی لیلی ام در کوی او جایم کنید همچون غلام خانه اش زنجیر بر پایم کنید وای خدااااااا چقدر شادم امشب
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    کبکم خروس میخونه کبکم خروس میخونه
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    بعد از مدتی توانستم این بازی را در اینترنت همزمان و بدون وفقه ببینم. هنوز هم باورم نمیشود. اگر این دو تیم جزو ۳ تیم بالای ما هستند و با توجه به چندین بازیکن خارجی در هر دو تیم باید بحال فوتبال ایران افسوس خرد.اگرچه بنظر من پرسپولیس بهتر بازی کرد ولی هر دو تیم نمایش ظعیفی از تاکتیک تیمی داشتند . البته استقلال نمایش ظعیفتری از نظر تاکتیکی داشت و گویا تمام خط حمله اش به قایدی ختم میشد. و قایدی هم بجز یک شوت که بیناوند انرا گرفت نمایش خوبی نداشت. هردو تیم بازی سر در گمی بنمایش گذاشتند که از نظر من با پاسهای اضافی {که گوینده انرا تک ضربی بازی کردن میخواند} بازی را کند کرده و در حقیقت ضد حمله را برای خود خراب کردند. بهترین دونده در میدان داور مسابقه اقای حیدری بود که با قاطعیت و صحت داوری کرد بطوری که حتی وقتی مربی استقلال بعد از بازی بطور عجیبی بسمت او دوید تا شکوه کند ایشان با احترام از کنار او گذشت و با او همکلام نشد. ما از این داور بیشتر خواهیم شنید و مملکت فوتبال دوست به افرادی نظیر او احتیاج دارد.
  • مهدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    پیام حیدری ،،،، خدا لعنتت کنه پیام حیدری اخرش زهرش رو به استقلال ریخت انشااله خدا از خجالتش دربیاد
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    7 3
    بنظرم ساپینتو رو با زنجیر ببندن به نیمکت نه بخودش آسیب میزنه نه به دیگران
    • پری مجرد 44 ساله IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 0
      خخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      4 2
      بنظرم شما فکتو ببند
    • سعید موسویان فرد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      حق است درود برشما این بابا یک سال تمام فحاشی میکنه عربده میکشه بی احترامی میکنه هم این مربیه بی تربیت باید فک و دهنشو ببنده هم اون بی بته ایی که از بی احترامی و فحاشی این شخص به مردم ایران لذت میبره
  • علیرضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    این کیسه ها دقیقا کجا هستن تا شما باشید تیم هوادار تحقیر نکنید چه حالی کرد ساکت الهامی خخخخخ یا ما قهرمان میشیم یا سپاهان استقلال بای بای حالا تراکتور هم بازی داره استقلال واییییییییییی اشتباه کامل استقلال این بود گل خورد رو به بازی مستقیم آورد که قشنگ پرسپولیس همین میخواست آخه تو که قائدی کوتاه قد جلوی پور علی گنجی گولسیانی رو هوا شانسی نداره بازی رو زمین خدایی من ترسیده بودم بعد طبیعی پرسپولیس بعد گل اتوبوس میزد مهم ۳امتیاز بود چه فشاری به کیسه اومدها خخخخخخخخ
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    همین یه موقعیت رو استقلال اول بازی با پنالتی داشت که مثل همیشه پنالتی استقلال رو نگرفتن. طبق قانون جدید این صحنه به وضوح پنالتی بود و توی جام جهانی به همین شکل چندین پنالتی گرفتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس