نوزاد

نوزاد پسری روز جمعه در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار به دنیا آمد که طبق اعلام کادر پزشکی، علائم حیاتی نداشت بر همین اساس به سردخانه منتقل شد، اما دوباره به زندگی بازمی‌گردد که عمر زندگی‌اش کوتاه بود.

به گزارش مشرق، روز جمعه یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ نوزاد پسری در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار متولد شد که بنا بر اعلام کادر درمان علائم حیاتی نداشت و فوت‌شده به دنیا آمد که بر این اساس نوزاد به سردخانه بیمارستان منتقل شد اما طی ماجرایی دوباره به زندگی بازمی‌گردد اما عمر زندگی‌اش کوتاه بود.

بر همین اساس رضا خدایاری، پدر نوزاد فوت‌شده در خصوص این ماجرا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اظهار کرد: از روزی که همسرم باردار شد، هیچ مشکلی نداشت و ۳۱ فروردین که جنین ۷ ماهه بود، به بیمارستان کمالی کرج مراجعه کرد و پس از انجام سونوگرافی و آزمایش سلامت مادر و نوزاد تأیید می‌شود.

وی افزود: ساعت ۴ صبح روز بعد از معاینات ۷ماهگی، درد زایمان مادر نوزاد شروع می‌شود و به بیمارستان امام سجاد(ع) مراجعه می‌کند و نوزاد با زایمان طبیعی به دنیا آمد که همان لحظه نوزاد را به مادرش نشان دادند و گفتند که «بچه سه روز است در شکم مادر فوت کرده است».

پدر نوزاد در ادامه گفت: هنگام تولد فرزند در خرم‌آباد بوده و سریعاً خود را به بیمارستان رسانده است اما عوامل بیمارستان اجازه نمی‌دهند که با همسرش ملاقات کند لذا مجدداً ساعت ملاقات به بیمارستان مراجعه می‌کند که باز هم نمی‌تواند همسرش را ببیند.

خدایاری اظهار داشت: حسی به من می‌گفت که بروم و پسرم را ببینم و بر اساس رسمی که داریم اسم بچه را در گوشش صدا کنم؛ به همین خاطر به‌سمت سردخانه رفتم و از مسئول سردخانه خواستم که پسرم را ببینم که با حراست هماهنگ کرد و به داخل رفتیم و وقتی در یخچال باز کرد، نوزاد را در کارتن قرار داده بودند و خواستم درش را باز کنم، اول اجازه ندادند و وقتی باز کردم بچه نفس می‌کشید و نگهبان فکر کرد توهم زده‌ام و وقتی بچه تکان خورد قبول کرد که زنده است.

وی تأکید کرد: نگهبان موضوع را به سوپروایزر اطلاع داد اما گفتند «امکان ندارد و بچه سه روز است مرده‌ است»، تا اینکه با یکی از مأمورین نیروی انتظامی وارد سردخانه شدیم و دید بچه زنده است و یکی از پرستاران را برای کمک آورد و بچه را لای پارچه پیچیدند و بالا بردند و در دستگاه گذاشتند.

پدر نوزاد با گلایه از برخورد نامناسب کادر درمان و مشکلاتی که در این بیمارستان وجود داشته است گفت: پسرم ساعت‌ها در سردخانه نفس می‌کشید و قلبش می‌تپید؛ با چشم خودم دیدم که پسرم زنده بود، دست‌وپا می‌زد، گریه می‌کرد و در دستگاه شیر می‌خورد و حتی تا آخر شب به مادرش خبر ندادیم چون نگران بودیم فوت کند تا اینکه پزشک گفت «حال نوزاد خوب و طبیعی است و به مادرش اطلاع دهید».

خدایاری پدر این نوزاد تازه‌فوت‌شده در پایان ابراز داشت: صبح روز ۲ اردیبهشت به ما اطلاع دادند که نوزاد فوت کرده است و با ناراحتی به بیمارستان رفتم و مادرش را ترخیص کردم که به همسرم آسیب نرسد اما از مسئولان تقاضا داریم به این کم‌کاری کادر درمان رسیدگی کنند.

ماجرای نوزاد زنده‌ای که به سردخانه منتقل شد!/ برکناری رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

این بچه زنده است اما شما آن را به سردخانه بردید!

سروان فرشاد امیرنژاد در خصوص ماجرای عجیب این نوزاد اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بعدازظهر شیفت کاری‌ام تازه شروع شده بود و پسر جوانی که پدر این نوزاد است آمد و کمک خواست و گفت «اینجا کسی به حرفم گوش نمی‌دهد» و جریان را توضیح داد و گفت «همسرم را ساعت ۴ صبح برای زایمان به بیمارستان آوردیم و وقتی بچه به دنیا آمد پرستاران گفتند که بچه مرده‌ است و ساعت تقریباً ۸ صبح بود که برای آخرین بار رفتم بچه را ببینم متوجه تکان خوردن نوزاد شدم و به هرکس گفتم کسی باور نکرد و اهمیت نداد که بررسی کند و گفتند که توهم دارم».

وی افزود: در همان لحظه پیگیر شدم و به سوپروایزر اطلاع دادم، اما کادر درمان گفتند «پدر نوزاد توهم دارد» و من هم پیگیری نکنم اما دلم آرام نگرفت و کلید سردخانه را بالاخره گرفتم و تک‌تک یخچال‌ها را باز کردم و یک کارتن کوچک دیدم و وقتی باز کردم بچه داخلش بود و وقتی کارتن را تکان دادم، بچه هم تکان خورد و شروع کرد به نفس کشیدن، این نوزاد از ۵ صبح تا ساعت ۲ ونیم بعدازظهر در یخچال سردخانه بود.

افسر کشیک نیروی انتظامی مستقر در بیمارستان امام سجاد(ع) در ادامه گفت: بعد از مشاهده علائم نفس کشیدن در نوزاد سریع پارچه‌ای برداشتم و دور بچه پیچیدم و روی صندلی سردخانه گذاشتم و دنبال سوپروایزر گشتم اما موفق نشدم تا اینکه به بخش زایمان رفتم و به پرستاران گفتم «این بچه زنده است اما شما آن را به سردخانه بردید»، که همان زمان میان کادر درمان بحث شروع شد.

سروان امیرنژاد تصریح کرد: با یکی از پرستاران به سردخانه رفتیم و بچه داخل کارتن را نگاه کردند و دیدند که زنده است و به بخش NICU منتقل کردند.

وی تأکید کرد: پدر نوزاد متوجه زنده‌بودن و تکان‌خوردن نوزادش شده بود اما هرچه به کادر درمان گفته بود، اهمیت نداده بودند.

برکناری رئیس بیمارستان امام سجاد(ع)

بر همین اساس به نقل از وزارت بهداشت و درمان، علیرضا مرعشی رییس بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برکنار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 11
  • حسن IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    5 0
    آنقدر افراد در ادرات زنده بگور نی شوند که نگو فردا چند صدمیلیون می دهند سوءمدیریت را می خرند
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      2 0
      وقتی پست ومقامها وصندلیهای مسئولیت همگی با پارتی و رشوه ایجاد میشن و بجای افراد محق و باسواد یک عده پولدار و اقازادهو سفارش شده میان سرکار،نتیجه هم اینجوری میشه
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    7 0
    فقط برکناری؟ جان یک انسان تلف شده و یک زوج داغدار فرزندشان شدند و به این راحتی از کنار یک معضل میگذرید؟
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    6 0
    چقدر وحشتناک!!!
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    6 0
    خدا بهتون خیر نده خدا سر بچه هاتون بیاره اه اون بچه بزنه به زندگیتون
  • مجید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    4 0
    ما شهریاری‌ها این‌قدر از این موارد در این بیمارستان دیده‌ایم که ضرب‌المثل شده میگیم : مرگ حقه ، این بیمارستان وسیله‌ست
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    9 1
    خاک بر سرتون از دم همه رو اعدام کنید
    • سجاد US ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      1 0
      آفرین تنها کاری که باید بکنن همین کاره ، حتی نظافت چی رو هم باید اعدام کرد و بیمارستان رو هم منفجر کرد
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    10 1
    پرستاران بداخلاق و بی خیال!!! متاسفانه تعدادشان در بیمارستان ها کم نیست! در سریال‌های تلویزیونی هم به نمایش در می آید پرستاری که همیشه عصبانی است و فریاد میکشد!!!
  • یک پدر IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 0
    مشابه همیک اتفاق برای من در بیمارستان امام حسین اصفهان افتادو یک جراح گفت نوزاد شما به جراحی فوری روده نیاز داره و پزشک شیفت بعد گفت تشخیص من اینه نداره و سر همین لج و لج بازی آقایون و جنگ قدرت که من بیشتر میدونم دختر عزیزم از دست رفت.خدا لعنتشون کنه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 1
    کارمندان بیمارستان ها گویی که قربت الی الله امده اند کار می کنند و هیچ مزدی دریافت نمی کنند. همیشه شاهد رفتار بد پرستاران با همراهان و عدم توجه شان به مریضان بوده ام. همیشه صدایِ مریض و همراه مریض را در می اورند . متاسفانه وزارت بهداشت هیچ وقت رسیده گی نکرده است و نخاهد کرد
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    5 0
    خب این شد نتیجه! برکنار شد که ببرنش یه جای بهتر.چه سودی به حال خانواده نوزاد داشت؟؟
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    5 1
    پرستارها باید پاکسازی بشن
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    8 1
    پرستارها باید پاکسازی بشن
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    6 1
    با بر کناری آن نوزاد بینوا زنده نمی شود باید عوامل مشارکت در قتل این نوزاد اعدام شوند (البته با توجه به ابنکه پدر این نوزاد بی گناه، پارتی ندارد اتفاق خاصی نمی افتد و به همین برکناری بسنده خواهند کرد و قوه قضاییه هم هیچ کاری نمی کند و مشرق هم ای نظر را سانسور می کند و پدر این نوزاد باید برای خونخواهی فرزندش به خداوند توکل کندو دادش را پیش فریاد رس بی پناهان ببرد )
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    4 1
    از آثار تبیعیت وزارت بهداشت ایران از سازمان های صیونیستی ، تبدیل کردن بیمارستانها به قتلگاه ایرانیان بی پناه است که سالها زیر انواع شکنجه هستند
  • ایمان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    44 5
    ازاین جورجنایت ها دربیمارستانهای کشوربسیار رخ می دهد،!!!دیدیم که می گیم!!!!!
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 1
      مطمئنی که خودت دیدی؟!
    • شهریاری IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 0
      این بیمارستان متأسفانه سال‌هاست ید طولایی در اینجور موارد و حتی موارد بدتر داره
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      19 7
      یه دکتر اینجوری بچه میکشه یه دکتر دیگه هم روح الله عجمیان رو زجر کش میکنه انسان بودن به تحصیلات نیست پزشک خوب بودن دلیل بر انسان خوب بودن نیست
    • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      بی دین ترین صنف ایران همین کادر درمانه البته توشون باوجدان هم دیدم اما اکثرشون با حاشیه امنیتی که به ناحق از طرف قوه قضائیه براشون ایجاد شده خدا رو بنده نیستن و جون یه آدم براشون از جون یه موش کم ارزش تره، وقتی به شکایت‌هایی که از طرف مردم از این جماعت میشه فقط پزشکانی که از مجرمها حق حساب میگیرن رسیدگی میکنن هیچوقت هیچ پرونده شکایتی به سرانجام درستی نمیرسه و این قاتلها باز هم میکشن و ناقص میکنن و خودشون رو فرشته نجات! جا میزنن، این سیستم رسیدگی باید تغییر کنه
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      به نظر میرسد برخی پزشکها و تکنسینهای اتاق عمل و حتی کادر تامین تجهیزات پزشکی در شرایط تعطیلات نوروزی یا عید فطر در بیمارستانهای دولتی فقط فکر مرخصی رفتن هستند و یک پزشک جراح متخصص کشیک نمی ایستد و عمل بیماران را بعضا تا چند روز عقب می اندازند . یعنی حتی به ذهنشان خطور نمی کند که همین چند روز برای بسلامت بیمار حیاتی است . البته پرستاران زحمت کش و دکتر های انترن زحمت خودشان را میکشند اما وقتی یک استاد پزشکی بالای سرشان نباشد چه توقعی دارید. آیا آنها تجربه و معلومات کافی برای بیماران خاص را دارند !!! خلاصه که ترک فعل بدجوری یقه برخی پزشکان بالا دستی را گرفته و به روی مبارکشان هم نمی آورند فقط فکر گرفتن ویزیتهای کلان و واریزی مضاعف به کارتهای شخصیشان هستند تا بروند اروپا یا بفرستند برای بچه های خارج از کشورشان تا خرجش کنند !!!! الله اعلم
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 0
    بر پدر دکتر لعنت...
  • یاسوجی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 1
    بیمارستان امام سجاد یاسوج ک دست کمی هم ندارد ای کاش این برخوردی ک در بیمارستان شهریار شد در یاسوج هم انجام میگرفت تا احساس مسولیت بیشتر میشد.من براذرزاده ام با همه سنوها تا نه ماهگی مشکل نداشت اما نوزاد به دلیل خفگی دچار فلج مغزی شد شکایت کردیم مادر رو مقصر کردن و کسی پاسخگو نبود .
  • یونس IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    این جور جنایت ها تو بیمارستان ها طبیعیه ماشاالله خیلی از دکتر ها فقط پول براشون مهمه نه وجدان کاری
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 1
    رئیس برکنار میشه،میشه رئیس یه جای بهتر.با پرستارها و...هم باید برخورد بشه.این اتفاقی که افتاده جنایت به تمام معنا هست،یه طفل معصوم و بی پناه رو به قتل رسوندن.
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 1
    تو اون بیمارستان یه بچه رو کشتند، به عنوان مجازات فقط برکنار شدند؟ همین؟ کجای دین مجازات قتل فقط برکناریه؟ اصلا کجای تمام دنیا مجازات قتل فقط برکناریه؟
  • فاطیما IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 0
    سلام، قصور اصلی به خود دانشگاه علوم پزشکی ایران بر می گردد به این جناب رئیس ، ریاست چندین مجموعه بیمارستانی را سپردند، گویی قحطی آدم و مدیر است. این قصور نتیجه همان بی کفایتی در انتصاب های های دانشگاه است که همگی در پیشگاه الهی باید پاسخ دهند.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 1
    متاسفیم عجب پرستارهای بی شرفی. حرف واقعی توهم میدونن. متاسفیم. متاسف. خدا لعنتشون کند
  • رضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    من خودم ساکن شهریارم، بیمارستان سجاد معروف به کشتارگاه هستش، سالم بری مرده برت می گردونن
  • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    کادر درمان خودشون توهم زدند بعد انگ توهم به پدر بچه میزنند. خدا بدادمون برسه
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 1
    بچه آخرش مرد؟ الان با این استخدام های دولتی بر مبنای پارتی بازی اونایی سواد دارند استخدام نمی‌شوند و این مشکلات به علت کادر نادان بیسواد که فقط بلدن به پک‌و پوز خود مواد آرایش بزنند و عشوه بریزند پیش آمده
  • بی نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    23 1
    این دکترها و پرستار ها درسته خیلی ها رو نجات میدن ولی باعث مرگ خیلی ها هم شدن، این شغل رابطه زیادی با وجدان شخص داره و این که اون شخص خدا رو بالای سرش ببینه و درحق خلق خدا کوتاهی وظلم نکند
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      11 1
      کاش بجای تست کنکور و دادن سهمیه تست وجدان و تست ظریب هوشی برا پذیرش در دانشگاه ازشون می گرفتن وگرنه حتی افراد اوتیسم هم ممکنه حافظه خوبی برای جواب های تستی داشته باشند ولی مهم فهم و وجدان هست که خیلی ها ندارند حتی اگه بلد باشند تست کنکور راخوب بزنند یا سهمیه داشته باشند
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    23 1
    اینا رو محاکمه کنین این جنایته
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      3 0
      تادانشجو سهمیه ای بیسواد در دانشگاه پزشکی پذیرفته بشود کاری بهتر از این نمی شود اون مدرک می گیرد چه نمره بیاره چه نیاره نمره رامیدهند بذ بخت به این ملت
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    13 0
    درود به شرف رئیس دانشگاهی که رئیس بیمارستان را اخراج کرد .
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      13 0
      بله آفرین بهش که لااقل تحرکی رخ داده.
    • ققق IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      4 0
      اخه ریس بیمارستان چه نقشی داشته اونهایی که تشخیص دادند نوزاد مرده هست باید دار بزنند
  • رضا کرمان IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    15 0
    بعضی از پزشکان هم جنایت میکنند
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    15 2
    خوب کادر درمانی همان سه تا پرستارانو ان پزشک که گواهی فوق را که امضا کرده نیز باید یک ماه حقوقشان باید قطع شود و برکنار شود تا از این غلطها و مردن مردن ها دیگر نکنند
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    18 0
    این قتل عمد است و باید عامل قتل محاکمه شود
  • غلامرضا IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    7 0
    تکلیف عوامل اصلی چی میشه
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    16 0
    به فرض مثال هم که پدر بچه توهم زده بود آیا نباید یک آدم با وجدان یک درصد هم دلش به رحم بیاد و یک نگاه به سردخانه و بچه می انداخت؟!
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    13 0
    متاسفانه از این نوع اتفاقات تلخ و دردناک در مراکز درمانی زیاد رخ میده ولی فرایند پیگیری و مجازات خاطیان برای خانواده های قربانی خیلی سخته و غالبا به نتیجه مطلوب نمیرسه. قوه قضائیه باید فکری اساسی برای حل این مشکل کند.
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    16 0
    ریس بسمارستان چیکاره اشت باید تمامی کادری که اونجا بودن اخراج میشدن
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    7 2
    در کنار هزاران هزار پزشک و پرستار دلسوز و وظیفه شناس و شریفی که داریم، متاسفانه افراد کمی از کادر درمان هم هستند که فاقد تخصص و علم کافی هستند و همچنین وجدان و شرافت و تعهد کافی هم ندارند. این جور انسان ها آخرت سختی دارند.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    13 0
    اگه یکی تو اون کادر درمان وجدان داشت وقتی پدر نوزاد خبر داد که نوزاد زنده است باید پا برهنه می دویدن برای نجات نوزاد نه اینکه پدر نوزاد را متهم به دیوانگی و توهم کنند اونجا که تست کنکور می گرفتن سهمیه می بخشیدن چرا تست وجدان و تست پیش داوری و تهمت زدن از شون نگرفتن
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      خدا لعنتت کنه که تهمت سهمیه ای بودن زدی اما در همین مورد و جریانات پاییز گذشته مشخص شد دانشگاه!!!!!! بیشتر از چه جنس ادمهایی پر شده
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      خدا کی رو لعنت کنه؟ مگر نه اینکه اعلام شده شصت درصد ورودیهای پزشکی با سهمیه هستن! عجب بی شرمهای بی وجدانی هستین
  • ناشناس IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    10 1
    ازهمه بیشترباید آن پرستارها راتنبیه کنن چون روحشون خیلی زیاد شده اینا که پرستارنیستن یه عده جنده هستن که الان هم تازگی پول زیاد میگیرن مریض جابجا میکنن خاک برسرشان
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    10 0
    خدا رحم کرده برای پذیرش در نیروی انتظامی تست کنکور نمی گیرن وگرنه اون پدر ممکن بود هرگز نتونه ثابت کنه که کودکش زنده بوده توی سرد خانه خدا رو شکر مامور نیروی انتظامی از صافی کنکور و اهدای سهمیه نگذشته بود
  • سینا IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    9 1
    کادر درمان اینستا باز و قرو فر دار و چالش باز بهتر از این نمیشه...باید به اشد مجازات برسن
  • سامان صدری IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    12 0
    با برکناری رئیس بیمارستان سجاد ع چه مشکلی حل شد! پرسنل خاطی در این خصوص(فوت نوزاد) را تنبیه کنید. داغی را با سهل‌انگاری خود در دل پدر و مادر جوان گذاشته اند!
  • رسول IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    9 0
    این از عواقب آموزش پزشکی و موش آزمایشگاهی کردن مردم توسط دانشجوهای آماتور می باشد که با زندگی مردم قمار میکنند.این همان مقام انسانیت هست
  • آناهید IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    13 0
    نه تنها رئیس بیمارستان بلکه تمام افرادی که در این امر دخیل بوده اند باید اخراج شوند. محاکمه شوند.
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    3 1
    اخراج کلیه کادر درمان اون بخش هم بچه رو زنده نمیکنه ی فکر اساسی کنید این چیه ی عده پرستار و دکتر پررو ک فقط بلدن بگن بخندن انقدر بی فکر باشن و بی مسئولیت و ...همینا دوران کرونا هم کارشون شده بود بزن و برقص و ...
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    5 1
    بیمارستان های ایران قتلگاه هستن و دکترها و پرستارها قاتل!!! بچه طفلک زنده بود و تو سردخونه تو اون سرما.... خدا ازشون نگذره خدا ازشون نگذره
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    پزشکان گروهی هستند که بدترین وبیرحمترین افراد جامعه ایرانی هستند که علارقم پول هنگفتی که میگیرند اصلا حتی روابط اجتماعی بلد نیستند تازه زورشون میاد جواب مریض رو بدن واقعا باید یه راه حلی برای این موضوع بشه
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    4 0
    به نظر من تمامی کسانی که در جریان بودند باید محاکمه شوند درود بر شرف و وجدان
  • سهیل IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    5 0
    برکنار ؟؟؟؟دمتون گرم بچه خودتون بود همین کارو می کردین
  • فرهنگی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    7 0
    یک قتل غیر عمد اتفاق افتاده است ودیه ان راقاتلان باید بپردازند .این پرونده باید به دادگاه برود .
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    2 0
    تعدادی از کادر درمانی که رسالتش باید نجات جان انسان‌ها باشه,تمام دغدغه ش شده برهنگی و ولنگاری و حتی در این مسیر چون وحوش داعشی به جون مردم افتادن ,چه انتظاری میتونید ازشون داشته باشید.در عوض دست بوس آن عزیزانی هستیم که شرافتمندانه در پی خدمت در عرصه ی بهداشت و درمان اند.
  • مهرانا IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    5 0
    اون وقت سریال در حاشیه رو توقیف میکنن......که فقط گوشه ای از جنایات کادر پزشکی ودرمانی ما رو به تصویر کشیده بود،خدا به داد دل پدر ومادرش برسه
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    این مملکت اینقدر بی در و پیکر هست که به این راحتی باجون یه طفل بی گناه بی دفاع بازی می کنند مطمئن باشید اونی از ریاست بیمارستان برکنار شده چند وقت دیگه یه جای بالاتر سِمَت میگیره
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 1
    همه اونایی که تو بیمارستان هستند می دونند رئیس تو بیمارستان یه چیز فر مانیتس اصل مدیر بیمارستان مدیر عمومی مترون منابع انسانی و ... و برای اینکه هزینه های بیمارستان پایین بیاد پایین کلی نیروی طرحی و شرکتی را بعد از کرونا اخراج کردند و شیفت های اونای دیگه زیاد میشه معلومه راندمان کاری میاد پایین و معلومه این میشه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 1
    لعنت بر اون کسانی که کم کاری کردن.چطور تونستن. پرستارا حقوق میگیرن مثل جلاد کار میکن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    2 0
    کادر درمان قاتل و از قصد این کار را انجام دادند باید اعدام شند عوضی ها
  • اعظم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    نفرین بر مسئولین پست فطرت ازخدا بی خبر
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    اسم این قتلگاه ها را به اسم اهل بیت نگذارید به اسم خود دکترها بگذارید
  • US ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    خداوند همه کارکنان بیمارستان و حراست بیمارستان رو لعنت کنه حتی نظافت چی بیمارستان
  • US ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    خداوند همه کارکنان بیمارستان و حراست بیمارستان رو لعنت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس