پورتو با درخشش طارمی در کورس قهرمانی باقی ماند/ بازگشت مهدی به ترکیب اصلی با گلزنی

تیم فوتبال پورتو موفق شد در شب گلزنی مهدی طارمی با نتیجه ۲ بر صفر ده فریرا را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ده فریرا در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر پورتو به پایان رسید.

ده فریرا برای بقا می‌جنگید و شاگردان کونسیسائو قصد داشتند شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند و در صدد پیروزی در این بازی خارج از خانه بودند.

مهدی طارمی که بازی قبلی این تیم را به دلیل ۵ کارته بودن از دست داده بود دوباره در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفت. طارمی که با ۱۴ گل زده در جدول گلزنان در تعقیب ژوائو ماریو و گونچالو راموس ۱۷ گله بود و امیدوار بود با درخشش در این دیدار فاصله خود را با ۲ ستاره بنفیکا کاهش دهد.

پورتو با درخشش طارمی در کورس قهرمانی باقی ماند/ بازگشت مهدی به ترکیب اصلی با گلزنی

کار برای تیم میزبان با اخراج جوردن هولسگروو در دقیقه ۳+۴۵ دشوار شد اما به هر شکل ممکن نیمه اول را در مقابل حملات پورتو مقاومت کردند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرانجام پورتو در دقیقه ۶۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد و مهدی طارمی موفق شد بر خلاف حرکت وکیچ توپ را به گل تبدیل کند تا یک‌بار دیگر در با بازگشت به ترکیب اصلی موفق شود برای پورتو گلزنی کند. طارمی در دقیقه ۷۷ جای حود را به دنی لوودر داد و از بازی خارج شد.

پورتو با درخشش طارمی در کورس قهرمانی باقی ماند/ بازگشت مهدی به ترکیب اصلی با گلزنی

تونی مارتینز روی پاس دنی لوودر موفق شد در دقیقه ۸۳ گل دوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر پورتو به پایان رسید.

با این نتیجه پورتو ۷۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار بگیرد و در مقابل ده فریرا با ۱۷ امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس