کد خبر 1482405
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
رقیب پورتو تحت تاثیر مهاجم ایرانی؛ طارمی را دوست دارم اما...

سرمربی حریف پورتو گفت که علاقه دارد چند بازیکن برابر تیمش بازی نکنند که مهدی طارمی یکی از این نفرات است.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، فردا شب پاسوس ده فریرا میزبان پورتو خواهد بود. تیمی که به مبارزه برای بقا ادامه می‌دهد و برای فرار از سقوط، باید سه امتیاز دیدار با آبی و سفیدها را از آن خود کند.

دو تیم ۵۰ امتیاز در جدول رده‌بندی با یکدیگر فاصله دارند و نبردی نابرابر میان ۲ تیم محسوب می‌شود. اما سزار پیکسوتو، سرمربی پاسوس ده فریرا، چیزی را از دست رفته نمی‌داند و به ۲ نمونه شگفتی در هفته‌های اخیر اشاره می‌کند: ما پورتو را به عنوان یک تیم بسیار قوی می‌شناسیم، اما ماریتیمو اسپورتینگ را شکست داد و چاوز نیز از سد بنفیکا گذشت.

سزار پیکسوتو به قدرت بی‌نظیر اژدها اعتراف می‌کند اما از شجاعت تیمش نیز صحبت می‌کند و می‌گوید: پورتو سزاوار احترام است، حتی کم کردن فاصله‌شان با بنفیکا نیز این مسئله را ثابت می‌کند. آنها می‌دانند که نمی‌توانند امتیاز از دست بدهند، اما ما باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشیم، یک بازی همیشه ۰-۰ شروع می‌شود. پس به جلو حرکت کن.

توانایی اژدها بسیار زیاد است و سزار پیکسوتو معتقد است که اگر بتوان پورتو را ضعیف کرد، آنگاه این دوئل نابرابر نخواهد بود. او درباره اینکه اگر بتواند بازیکنی را از پورتو حذف کند، چه کسی را انتخاب می‌کند، گفت: من واقعا دیوگو کاستا، اوتاویو و طارمی را دوست دارم. اگر می‌توانستم، این سه نفر را حذف می‌کردم. از نظر من، آنها بهترین بازیکنان پورتو هستند. اما من پپه را هم حذف می‌کنم و این باعث می‌شود که یک بازیکن را در هر پست کنار گذاشته باشیم و این کمی دیدار با پورتو را آسان‌تر می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس