امیرعبداللهیان: تحولات جاری در صحنه فلسطین سرمایه مهمی است

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، فرا رسیدن عید سعید فطر را به ایشان، مقاومت و ملت فلسطین تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اختصاص ویژه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید فطر، به مساله مهم فلسطین، افول اشغالگران صهیونیست، تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.

امیرعبداللهیان در این گفتگو بر تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در مسیر آزادسازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاریخی و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید کرد.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به دولت و ملت ا یران، سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران، ابلاغ کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با اشاره به وحدت گروه‌ها و آحاد ملت فلسطین در حمایت از قدس و مساله محوری فلسطین و پیروزی‌های حاصله در سال‌های اخیر، از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم ومقاوم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس