کد خبر 1482586
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
واکنش مربی پرسپولیس به ضربه پنالتی دروازه‌بان استقلال/ لیگ ایران در زمینه استادیوم‌ها ضعیف است

اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم استقلال بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان اصلی آن را می‌شناسیم، اما قبل از دربی گفتن این مساله که کدام بازیکن آن‌ها خطرناک است حرفه‌ای نیست.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در مورد شرایط پرسپولیس و دربی صدم که یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

شما اولین دربی با تماشاگر را تجربه می‌کنید هر چند که ورزشگاه به دلیل مشکلات پر نخواهد شد. تصور شما از بازی رفت بدون تماشاگر و بازی پیش رو با حضور تماشاگران چیست؟

من فکر می‌کنم دلیل فوتبال هواداران هستند. امیدوارم هواداران یک بازی عالی را تماشا کنند و بتوانیم یک برد خوب به پرسپولیسی‌ها هدیه بدهیم.

پرسپولیس در این فصل در چند نوبت فراز و نشیب داشت و شاید همان یکی دو غفلت باعث شد که قهرمانی به خطر بیفتد. از نظر شما چرا این اتفاق افتاد؟

لیگ ایران سخت است. ما امسال در بازی‌های خانگی امتیازات مهمی را از دست دادیم، اما خارج از خانه خیلی خوب بودیم. ما باید لحظات خوب خود را تا رسیدن به قهرمانی پیدا کنیم و تا پایان ادامه دهیم. در میانه راه وقتی متوجه شدیم کیفیت بالایی را از دست داده‌ایم سعی کردیم شکل تیم را تغییر دهیم یا با بازیکنان جدید راه حلی پیدا کنیم که این اتفاق هم افتاد.

شما مربی پرسپولیس هستید اما در آنالیزهایتان قطعا بازیکنان خطرناک استقلال را پیدا کرده‌اید. کدام بازیکن این تیم می‌تواند در دربی برای تیم شما خطرساز باشد. در مقابل کدام بازیکن پرسپولیس پتانسیل تغییر روند بازی به سود پرسپولیس را دارد؟

تیم استقلال بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان اصلی استقلال را می‌شناسیم اما قبل از یک دربی مهم گفتن این حرف منصفانه نیست. بازیکنان پرسپولیس در دوره‌ای که این تیم قهرمان شده عملکرد خود را نشان دادند. به نظر من بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در دربی به ما کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر پرافتخارترین مربی تاریخ ایران درمورد دربی

برنامه شما برای مهار خط حمله خطرناک استقلال (قایدی، محبی و مطهری) چیست؟

وظیفه ما این است که بازیکنانمان را برای بازی دربی آماده کنیم. ما کیفیت دفاعی و تهاجمی خود را می‌دانیم، باید در تمام مراحل بازی با عملکرد بالا بازی کنیم.

در این مدت که در فوتبال ایران حضور داشتید نقطه ضعف لیگ برتر ایران را در کدام قسمت دیدید؟

به نظر من لیگ برتر ایران باید از باشگاه‌ها بخواهد کیفیت زمین‌ها و همچنین نور استادیوم‌ها را ارتقا دهند. این موارد به فوتبال ایران کمک می‌کند تا کیفیت بازی‌ها افزایش پیدا کند. نکته مهم دیگر افزایش حمایت از توسعه فوتبال آکادمی است، آینده فوتبال ایران به این بستگی دارد.

لیگ ایران از کشورهایی مثل امارات و قطر و .... قوی‌تر است یا ضعیف‌تر؟

از نظر من لیگ برتر ایران از سایر لیگ‌های خلیج فارس قوی‌تر است.

کار کردن با گل‌محمدی چطور است؟ او تا چه اندازه روی سرمربی پرسپولیس اثر فنی دارد؟

یحیی گل‌محمدی شخصیت و مربی شگفت‌انگیزی است. او لیگ، باشگاه پرسپولیس و تیم‌های حریف را می‌شناسد. رفتار او قابل اعتماد است و کادر فنی و بازیکنان به او اعتماد دارند. او می‌تواند بهترین بازی را از هر کدام بگیرد. واقعیت این است که من از کار با یحیی گل‌محمدی کاملا راضی هستم.

در آستانه مهمترین بازی چند سال اخیر (به خاطر فرم و آمادگی دو تیم) آیا به این مساله فکر کرده‌اید که دربی را ببرید و سپاهان هم امتیاز نگیرد و شما قهرمان شوید؟ اگر این اتفاق رخ بدهد چه حسی خواهید داشت؟

البته که به این موضوع فکر می‌کنم و مطمئنا این مساله شگفت‌انگیز خواهد بود. ابتدا باید به فکر بازی‌هایمان باشیم، باید امتیازاتمان را بگیریم و بعد ببینیم چه اتفاقی برای سپاهان می‌افتد. قهرمان شدن شگفت‌انگیز خواهد بود.

اگر روزی با تعداد گل بالا از حریف خود جلو باشید به دروازه‌بان تیمان اجازه می‌دهید که پنالتی بزند؟

به نظر من اگر دروازه‌بان ضربات پنالتی را تمرین کند، مشکلی نمی‌بینم. ما دروازه‌بان‌های شگفت‌انگیز برزیلی داشتیم و داریم که ضربات پنالتی می‌زنند، مانند روجریو سنی، اورتون، ویلسون و دیگران در سراسر جهان.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    1 1
    زشته دروازه بان پنالتی بزنه مردم چی میگن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس