کد خبر 1482050
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
توئیت

پناه بردن به رژیم اشغالگر و منفور، نهایت سقوط و تباهی است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد، درباره سفر رضا ربع پهلوی به تل‌آویو نوشت: پناه بردن به رژیم غاصب کودک‌کش، منفور، ستمگر و اشغالگر، درک اسفل‌السافلین سقوط و تباهی است ایرانی باشی و اسرائیل و نتانیاهو را نشناسی و رودرروی او بنشینی را در هیچ قاموسی حتی خیانت نیز نمی‌توان یافت.

اولین تصویری که از دیدار ربع پهلوی و نتانیاهو مشاهده کردم یک راست من را تا سال‌های جنگ تحمیلی به عقب راند همان‌جایی که مسعود رجوی خائن، دست در دست صدام نهاد. این تصویر و آن روزگار، باز تکرار حقیقتی آشکار است که ایران و ایرانی اگر در جهان ارج و قربی دارد به سبب آزادگی و آزادمنشی و آزاداندیشی است. به دلیل افتخار به تاریخی مملو از افتخار و دلیرمردانی در جهان بی‌نظیر است اما در همین مجال کوتاه، باید گفت که حضور او در سرزمین‌های اشغالی و نشستن رودرروی شخصیتی که حتی آمریکایی‌ها به او پشت کرده‌اند بزرگ‌ترین پیام به ایرانیان در سرتاسر جهان بود که نهایت خفت و خواری کسانی که خود را اپوزیسیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند در یک تصویر خلاصه شد و حال تنها می‌ماند تأملی اندک و دست برداشتن از لجاجت و دل‌بستن به جرثومه‌هایی که حتی برای آمریکایی که دشمن قسم‌خورده ایران و ایرانی است نیز تحمل‌شان سخت شده است.

حضور رضا پهلوی در کنار دیوار ندبه که خون‌آشام‌ترین سیاستمداران دنیا با آن دیوار عکس یادگاری دارند به آن‌ها نیز حالی کرد که عظمت یک کشور را و یک نظام را یا باید از دشمنان قدر قدرت آن کشور و نظام شناخت یا از سفلگی و حماقت دشمنانش و رضا پهلوی در سفری عجیب هشت ماه تلاش برای بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت‌کننده عظمت و حقانیت این نظام ایران بود.

حضور رضا پهلوی در سرزمین‌های اشغالی و دیدار با نتانیاهو، تغییر آشکار دل‌بستن به لانه عنکبوت از بیم سیل و زلزله است. دولتی که مورد نفرت مردمان یهودی است چرا باید مایه پشتگرمی و آرامش رضا پهلوی باشد؟ نخست‌وزیری که هر آن بیم سقوطش می‌رود و رژیمی که نامشروع و اشغالگر است برای رضا پهلوی چه دستاوردی می‌تواند داشته باشد؟ یادش بخیر عزیزی که همیشه نهیبم می‌زد: خاک هم اگر خواستی به سر کنی بگر تل و تپه‌ بزرگ و در خور پیدا کن و دریغ که رضا پهلوی از همین اندازه فهم که کودکان ۵-۶ ساله ایرانی از آن به وفور برخوردار هستند نیز محروم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    24 5
    پهلویها کلا بی بوته بودند
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    15 5
    از آفتاب یزد بعید بود همچین روایتی، آخه این روزنامه رفیق گرمابه و گلستان اصلاح طلبان و اپوزسیون داخلیه
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      1 5
      در کل روزنامه بدی نیست.
  • GB ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 1
    خیلیها با این قبیل مسایل به شعور مردم توهین میکنن ….
  • حسن IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 3
    شماره اتش نشانی چند بود
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    6 1
    عه، روزنامه آفتاب یزد و این خبرها! همیشه تیتر سیاه و نابودی و نا امیدی داشت.
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    5 0
    خاک برسرش که با قاتلان دانشمندان هسته ای کشور می‌نشیند عجب بفکرپیشرفت هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس