کد خبر 1481903
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
عبدی: ۲ بازیکن استقلال باید مهار شوند/ پیروزی در دربی مثل کسب یک جام است

مربی اسبق پرسپولیس گفت: برتری در دربی مانند فتح یک جام است و نتیجه این بازی در تاریخ ثبت می‌شود. به همین خاطر دو تیم می‌آیند تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی با اشاره به دربی صدم پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه حساس است اما این مسابقه بیش از هر زمان دارای حساسیت است چرا که امتیازات این دیدار تاثیر مستقیمی روی قهرمانی دارد و تیمی که در این بازی ناکام باشد، شانسش برای قهرمانی را از دست می دهد.

وی افزود: برتری در دربی مانند فتح یک جام است و نتیجه این بازی در تاریخ ثبت می‌شود. به همین خاطر دو تیم می‌آیند تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنند و به همین خاطر فکر می‌کنم بازی هیجان انگیزی را شاهد باشیم. به نظر من یکی از پرهیجان‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را با توجه به شرایط دو تیم تجربه خواهیم کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خداراشکر تیم روند خوبی را در پیش گرفته و هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط خیلی خوبی دارد. نکته مثبت دیگر هم این است که نفرات نیمکت و بازیکنان اصلی از کیفیت یکسانی برخوردارند و نفراتی که به عنوان جایگزین به زمین آمدند، توانستند خیلی خوب تاثیرشان را بگذارند.

وی ادامه داد: من بازی‌های آخر پرسولیس را دیدم. علاوه بر نتایج خوب پرسپولیس این تیم توانسته از نظر تاکتیکی هم به وحدت خوبی برسد و بازیکنان به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند. به همین خاطر می‌توان به موفقیت این تیم امیدوار بود.

عبدی در مورد عملکرد اینکه حساسیت شرایط دو تیم در جدول ممکن است باعث شود تا دربی بازی سردی را به خاطر احتیاط دو تیم شاهد باشیم، گفت: در این شرایط هیچ تیمی بی‌محابا حمله کند. پرسپولیس تیمی است که همیشه با برنامه بازی کرده است. استقلال هم همینطور. به همین خاطر می گویم فوتبال خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پرسپولیسی‌ها برای اینکه بتوانند موفق ظاهر شوند و کارشان برای برد در این دیدار آسان تر از قبل شود بهتر است راه ارتباطی هافبک‌ها با بازیکنان سرعتی مانند مهدی قایدی و محمد محبی بسته شود. اگر این اتفاق رخ دهد برنامه هجومی استقلال خنثی خواهد شد .

مربی اسبق سرخپوشان در رابطه با شانس موفقیت پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: در فوتبال نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد اما پرسپولیس اگر مانند همیشه با برنامه بازی کند، می‌تواند موفق عمل کند. استقلال هم شانس دارد اما به نظر من پرسپولیس می تواند با برد در این بازی به قهرمانی نزدیک شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس