کد خبر 1481287
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
افت آلومینیوم اراک در هفته‌های پایانی/ کسب ۴ امتیاز از ۵ بازی

عملکرد آلومینیوم اراک در پنج هفته گذشته چیزی جز بی انگیزگی این تیم در رسیدن به بالای جدول معنی نمی شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده است که تیم‌های میانه جدول با کمترین انگیزه در هفته‌های گذشته وارد زمین شدند تا نه تنها امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهند بلکه به تیم‌های پایین جدولی نزدیک شوند.

آلومینیوم اراک که فصل گذشته در فینال جام حذفی حضور داشت و در دور رفت بازی‌ها عملکرد تحسین بر انگیزی داشت در هفته‌های گذشته نتایجی دور از انتظار گرفته است. شاگردان مهدی رحمتی با شروع یک روند نزولی تنها چهار امتیاز از پنج دیدار گذشته گرفته‌اند تا در پایان هفته بیست و ششم با ۳۴ امتیاز به رتبه هشتم جدول سقوط کنند.

آلومینیوم که بودجه‌ای مشخص در اختیار دارد ابتدای فصل بازیکنان باتجربه‌ای را به مجموعه خود اضافه کرد تا در کنار جوانان این بتوانند خودنمایی کنند اما خروجی فنی آنها معکوس بود.

افت آلومینیوم اراک در هفته‌های پایانی/ کسب ۴ امتیاز از ۵ بازی

نماینده فوتبال استان مرکزی که در بازی‌های خانگی با مجوز حضور هواداران شور و نشاط ویژه‌ای در شهر اراک ایجاد کرده بود حالا بدترین روزهای فصل فوتبالی اش را پشت سر می‌گذارد.

این تیم در صورت کسب پیروزی در چهار بازی باقیمانده تا پایان مسابقات لیگ برتر می‌تواند امیدوار به صعود در جدول باشد تا شاید جایگاه هشتمی خود در فصل جاری و پایان فصل گذشته را بهبود ببخشد.

برنامه بازی‌های آلومینیوم اراک تا پایان فصل به شرح زیر است:

* آلومینیوم اراک - ذوب آهن اصفهان
* گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک؛ شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
* آلومینیوم اراک - نفت مسجدسلیمان؛ جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
* فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک؛ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس