کد خبر 1481090
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
حمله مرگبار داعش در حماه سوریه ۲۶ کشته و ۸ زخمی برجای گذاشت

حمله مرگبار داعش به غیرنظامیان در حماه سوریه شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، بر اثر حمله داعش به منطقه ای در حماه سوریه ۲۶ نفر کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، گروهی از غیرنظامیان رهسپار منطقه سد دویزین به دنبال یافت قارچ بودند که در معرض حمله تروریستهای داعش قرار گرفتند و بر اثر این حمله ۲۶ غیرنظامی کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

این منطقه شاهد سلسله حملات داعش است به طوری که تکفیریها اقدام به کشتن و ربودن افرادی که برای جمع آوری قارچ می روند طی هفته های گذشته کرده اند.

یک منبع نظامی سوری در حومه حماه اعلام کرد که گزارشی از قطع ارتباط گروهی از ساکنان در شب گذشته پس از اینکه عازم صحرای حماه برای جمع آوری قارچ شده بودند، شد که پس از پیدا شدن اجساد آنها مشخص شد که آنها در کمین داعش گرفتار شدند.

این منبع اعلام کرد که مناطقی که شاهد حملات داعش است مناطقی نا امن هستند که غیرنظامیان حق ورود به این مناطق را ندارند و از این رو آنها از راههای فرعی به منطقه وارد می شوند و در کمین داعش می افتند.

منبع مذکور گفت: افزایش قیمت هر کیلو قارچ به حدود ۱۲۰ هزار لیره سوریه، سبب شده است که شهروندان جان خود را به خطر اندازنند تا آنرا جمع آوری و در بازار به فروش برسانند و نیازهای خود را برطرف کنند به ویژه در سایه شرایط معیشتی سخت ناش از تحریم اقتصادی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس