کد خبر 1480825
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۹

اگر جز افرادی باشید که تازه با بازی کالاف دیوتی Call of Duty آشنا شده است، شاید برایتان سوال باشد که چرا باید برای خرید سی پی کالاف هزینه کنیم، وقتی که می شود آن را به صورت رایگان به دست آورد؟ پاسخ را زمانی متوجه می شوید که بازی را دانلود و نصب کنید و چند مرحله را بازی کنید. در بازی کالاف دیوتی به قدری میزان هیجان و جذابیت بازی بالاست که نمی توانید برای دریافت رایگان سی پی، صبر کنید. بلکه فقط م خواهید زودتر کاراکتر خود را تقویت و تجهیز کنید و برای زنده ماندن و برنده شدن بجنگید. سایت ارزان جم، اینجاست تا شما را هر چه سریعتر و ارزان تر به خواسته تان برساند.

کالاف دیوتی، بی نظیرترین بازی آنلاین موبایل

از پر فروش ترین فرانچایز بازی در کل دنیا سری بازی های کالاف دیوتی Call of Duty است که اولین نسخه آن در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۰۳ برای ویندوز و نسخه موبایلی آن در اول اکتبر ۲۰۱۹ توسط اکتیویژن برای اندروید و IOS منتشر شد. بازی کالاف که داستان آن مرتبط با جنگ جهانی دوم است، به سبک اول شخص و در حالت های تک نفره و چند نفره طراحی شده است. از مودهای اصلی این بازی می توان به مودهای ardpoint، Team Deathmatch، Frontline، Search and Destroy، Domination، Gunfight اشاره نمود.

ارزان جم، سی پی ارزان ارسال فوری

از ویژگی های های منحصر بازی کالاف دیوتی موبایل

  • گیم پلی روان و جذاب.
  • گرافیک عالی و با کیفیت.
  • صداگذاری شفاف و فولHD.
  • کیفیت بالای جلوه های صوتی.
  • استفاده از شخصیت‌های شناخته شده نظیر: رونالدو.
  • امکان شخصی سازی تجهیزات و شخصیت های بازی.
  • امکان رقابت گروهی با دوستان و دریافت جوایز.
  • مودهای آنلاین چند نفره ۵ در برابر 5.
  • مودهای متنوع بازی.

دریافت رایگان سی پی کالاف دیوتی

  • انجام ماموریت های تعیین شده نظیر: کشتن 20 نفر با شاتگان و یا شرکت در 5 مسابقه Deathmatch در یک روز.
  • چالش ها را تکمیل کنید.
  • مطابق با شرایط بازی، تجهیزات دشمنان را غارت کنید.
  • کارت ها را در ابعاد معین، آنلاک کنید (Gun Xp Card).
  • در شبکه های اجتماعی پیگیری بازی کالاف دیوتی باشید.

دریافت سی پی کالاف دیوتی با خرید از سایت

جهت خرید سی پی باید از سایت های واسط اقدام کنید زیرا نمی توانید مستقیم وارد سایت اصلی بازی شده و علاوه بر خرید سی پی مورد نیاز، از تخفیفات آن بهره مند شوید. برای اینکه بتوانید مراحل خرید را انجام دهید نیاز به دو مورد آیدی و یا اطلاعات اکانت است و بدون در اختیار داشتن این دو، خرید ممکن نیست. سوال دیگری که حتما برایتان پیش خواهد آمد این است که از کدام سایت باید خرید کنم؟ و به کدام سایت می توان اعتماد و اطمینان کرد؟ و سوال هایی از این قبیل. برای رسیدن به جواب، تا انتها با ما بمانید، ما به شما خواهیم گفت کدام سایت و چرا...

چند نکته قابل ذکر در بازی کالاف دیوتی

  1. بازی کالاف به دلیل گرافیک و صداگذاری با کیفیت بالا، نیاز به نصب فایل های دیتا دارد.
  2. بازی در هنگام نصب دارای 2/2 گیگابایت حجم و دیتا است که پس از ورود به بازی و طی کردن مراحل و دانلود کردن اسکین و اسلحه ها، حجم آن تا 11 گیگابایت هم خواهد رسید.
  3. برای اینکه در بازی دچار لگ، نشوید و از بازی لذت ببرید باید از گوشی با تراشه پردازنده توانمند نظیر: اسنپ دراگون ۸۸۸ و تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک ، برای رندر کردن استفاده کنید. در واقع هر پردازنده ای نمی‌تواند از پس بازی کالاف با گرافیکی سنگینی که دارد برآید.
  4. پرک ها Perk توانایی های ویژه ای را به کاراکتر بازی می افزایند نظیر: عدم شنیده شدن صدای پای تان، مخفی شدن از دید رادار دشمن، دیدن ردپای افرادی که نزدیک شما هستند و...، نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای چه منظور می خواهید از آنها استفاده کنید.
  5. نفشه بازی را بشناسید و در جایی فرود بیایید که از تجهیزات خوبی برخوردار باشد و شلوغ هم نباشد.

سی پی کالاف را از سایت ارزان جم بخرید!

همانطور که بدان اشاره شد، خرید CP، راهی میانبر جهت سرعت بخشیدن به روند بازی و ارتقا کاراکتر و تجهیزات بازی است. برای اینکه عملیات خرید از سایتی معتبر، بسیار اهمیت دارد، باید بدانید یک سایت مطمئن و ایمن چه ویژگی هایی دارد؟ ما به شما خواهیم گفت و در انتها یک سایت هم به شما معرفی می کنیم.

ارزان جم، سی پی ارزان ارسال فوری

ویژگی سایت ایمن و معتبر ارزان جم چیست؟

سایت ارزان جم ، فروشگاهی است با سابقه ای درخشان، که در حوزه خرید ارزهای درون برنامه ای بازی های کالاف دیوتی و فری فایر، به صورت سریع، ارزان و مطمئن فعالیت می کند و دارای نماد اعتماد الکترونیکی داشتن نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) است و به صورت چت آنلاین در 7 روز هفته از کاربران پشتیبانی می کند.

مقادیر سی پی موجود در سایت ارزان جم؟

سایت ارزان جم با ارائه دو نوع CP فوری (ارسال در کمتر از 20 دقیقه) و زمانبر (ارسال در کمتر از 6 ساعت) ، با مقادیر80، 160، 240، 320، 420، 500، 580، 660، 740، 880، 960، 1300، 1760، 2400، 5000 و 10800، آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی است و هر گیمر می تواند با توجه به میزان بودجه و سی پی مورد نیاز خود، بسته را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات اکانت و یا آیدی خود یا شخص مورد نظر، خریداری کند.

جمع بندی:

یکی از پر محبوب ترین، هیجان انگیزترین، پر دانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایل در سبک اکشن، بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty است. تنها راه استفاده از اسلحه ها، تجهیزات و اسکین های پیشرفته در سطح های بالایی بازی، خرج کردن CP است. سی پی که همان ارز درون برنامه ای در بازی کالاف دیوتی است، فقط در این بازی ارزش و اهمیت دارد. اگر به مقدار کافی سی پی ندارید باید آن را از سایت های معتبر، فعال و با سابقه در این زمینه، نظیر سایت ارزان جم https://arzangem.com خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس