ردپای افراد نقابدار در ماجرای درگیری شهرستان عباس آباد

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری مازندران گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال عباس آباد نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش این درگیری‌تاریخی دمیدند.

به گزارش مشرق، روح الله سلگی با اشاره به درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای دانیال عباس آباد با بیان اینکه این درگیری یک ریشه قدیمی دارد، گفت: امروز در برخی خبرها گفته شد که طرف دعوا یک نهاد دولتی بود، اما اینگونه نبود بلکه طرف دعوا یک شخص بود که وقف خاص دارد.

وی افزود: این فرد در راستای تثبیت مالکیت خود کانکسی در این زمین قرار می‌دهد که ما این اقدام را تأیید یا رد نمی‌کنیم و باید بررسی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: افرادی در اعتراض به این اقدام در روستای دانیال حضور پیدا می‌کنند و یکی دو نفر مردم را برای ایجاد یک آنارشی و به هم ریختگی تحریک می‌کنند.

سلگی گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی روستا نبودند برای اینکه برای رسانه‌های معاند خوراک تأمین کنند وارد این نزاع می‌شوند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این افراد مست هم بودند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های دقیق‌تر از این ماجرا توسط دستگاه‌های امنیتی در حال انجام است، گفت: این افراد کسانی بودند که هیچ نفعی در روستا نداشتند بلکه نفع آنان ایجاد ناامنی در منطقه بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: این افراد و برخی از اهالی روستا به خودروی نیروی انتطامی حمله می‌کنند و نزاعی را شکل می‌دهند که دو نفر در جریان آن کشته می‌شوند.

سلگی با بیان اینکه نزاع بر سر زمین‌های این روستا به قبل از انقلاب بر می‌گردد، گفت: پرونده واگذاری این زمین‌ها مربوط به دوران قبل از انقلاب بود و اینگونه که برخی‌ها اعلام کردند این زمین‌ها توسط نهادهای حکومتی واگذار شده است کذب محض است.

وی افزود: رسانه‌ها امروز بیش از هزار محتوای جعلی در خصوص روستای دانیال و با هدف ایجاد التهابات و دمیدن اغتشاشات تولید کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته ویژه حقیقت یاب با دستور استاندار تشکیل شده است، ادامه داد: بررسی موشکافانه این موضوع در دستور کار نهادهای امنیتی استان قرار گرفته است.

در این نزاع دو نفر فوت کردند و سه نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    حالا کانکس رو اتش زدند هیچ اما مشخص هست که با اسلحه ی شکاری به سمت ماموران تیراندازی کردند.باید عوامل ش رو شناسایی کرد احتمالا مستندسازی شده است.قبل از اینکه سواستفاده شود مستندات را منتشر کنند.
  • رضا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    آیا دو نفری که (ظاهرا توسط نیروهای امنیتی ) کشته شدند مسلح بودند؟
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      آدم عاقل به سمت پلیس حمله نمیکنه
  • سیروان مهابادی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    اگر با عوامل اغتشاشات قبلی و همچنین سلبریتی های حرومزاده برخورد قاطعی میشد الان این وضعیت رو شاهد نبودیم
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    غیر از دروغ چیزی برای گفتن ندارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس