جزئیات جدید از حادثه ترور آمل/ پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل پرداخت و گفت: پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود

به گزارش مشرق، روح الله سلگی بامداد جمعه در حاشیه جلسه شورای تأمین در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت دو جوان آملی در حمله تروریستی با اظهار اینکه این اتفاق ساعت ۸ شب درخیابان امام خمینی (ره) رخ می‌دهد، افزود: فرد مسلح در فاصله کوتاهی دو جوان متدین، انقلابی و بسیجی را مظلومانه به شهادت می‌رساند.

وی افزود: یکی از این جوانان که هشت ماه نامزد کرده بود مقابل دیدگان همسرش مظلومانه به شهادت می‌رسد و قطعاً این اتفاقات که در کشور رخ می‌دهد بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی نقش سرویس‌های امنیتی خارج از کشور به ویژه سازمان سیاه را در وقوع این حوادث مشهود دانست و گفت: فرد تروریست یک نفر بوده و دستگاه‌های امنیتی به دقت در حال شناسایی و دستگیری وی هستند.

ببینید:

فیلم/ لحظه ترور و شهادت ۲ بسیجی در شهرستان آمل

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره زمان تشییع این شهدا گفت: روز شنبه تشییع شهدای آمل را خواهیم داشت و مردم هزار سنگر با حضور خود این پلیدی‌های را خنثی خواهند کرد.

سلگی با اظهار اینکه دستگاه‌های امنیتی به شدت درحال رصد برای ارتقای امنیت در استان هستند گفت: رگه‌هایی از این مسئله را به طور دقیق دنبال کردیم و کشته سازی به عنوان پروژه در استان در حال انجام است و کشتن انسان برای آنان هیچ ارزشی ندارد زیرا تبهکاران تاریخ به شمار می‌روند و شاهد جنایت‌های آنان هستیم.

سلگی از خانواده‌های نوجوانان خواست از حضور فرزندان خود ممانعت کنند، چرا که پروژه کشته‌سازی‌ها در دستور کار است و امشب یک پروژه در استان مازندران رونمایی شد و از همه خانواده‌های می‌خواهیم مراقب فرزندان خود باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    3 0
    این تررویست ها ممکنه ازطریق مرزها وپیاده روی اربعین وارد کشور ومخفی شده اند بعید نیست-بشدت مرزها راکنترل کنیدنذارید وضع بدتربشه..منافقین کثافت دوباره سازمان دهی شده اند وپشیبانی وتدارک اینا را امریکا جنایتکار بعهده داره-شهادت سردار سلیمانی ویارانشان هم از داخل خودخاک عراق با امریکا دست داشتند
  • سیروس IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    5 0
    دیگه نباید به این اغتشاشات امان داد چون دس به اسلحه شدن و جوانان ملت ایرانو دارن به شهادت میرسانند بعد از شکست پی در پی اللن دس به سللاح شدن باید با این داعشیها به شدت برخورد کرد .وسلام
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    3 0
    برخورد قاطعانه - اعدام آشوبگر مسلح - اعدام تجزیه طلب
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    3 0
    یعنی چی مسیولین بجای شرکت در تشییع بفکر چاره باشند . چرا باید به همین راحتی جوانان و آینده این مملکت بخاطر یه دختر مریض جانشان را از دست بدهند . خسته شددددددییم . هر صفحه را باز میکنم قتل . تشییع.حضور مسیولین حضور مسیول چه دردی از این جوان و مادران دوا می‌کنه .
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    خودت میدانی با رانت معاون استاندار شدی و باید پاسخگوی سومدیریت اغتشاشات در استان باشی
  • عبدالله IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    2 0
    متاسفانه خیلی ضعیف با ارازل جانی فاسق برخورد شده که کار به اینجا ختم شده. نیروهای امنیتی شدید برخورد کنند و پوست این نجاسات رو بکنند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 1
    چرا برای دانش اموزان کشته شده مراسم نمی گیرید همه فرزندان این سرزمین هستند چه تفاوتی هست یکی موافق شماست و دیگری معترض
  • ... IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    8 2
    اقایان مسئول خون این جوانان مظلوم که برای تامین امتیت جان شان را از دست داده اند و شما با اظهار تاسف و تهدید پوچ بر انتقام مدام بیانیه می دهید دامن خودتان و اطرافیان تان را خواهد گرفت. کاش قدری هم به فکر این این مظلومان به اندازه مهساامینی بودید.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    3 0
    قاتل بی شرف این دفعه افغانی و ایرانی نبوده. حالا دیگه مسئولا ممکنه حداقل به مردم اجازه بدن خودشون تمام این اراذل داعشی رو بکشن؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    سلگی جان امثال شما به مدد رانت و تملق و برخورداری از امتیاز فرزند شهید به همه جا رسیدید اما امثال من به همه توانایی و حتی عضویت در بنیاد نخبگان به جایی نرسیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس