کد خبر 1480519
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
رد کردن پیشنهاد کرواسی سخت بود/ تجربه ایران کارم را راحت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال جوانان کرواسی گفت: از بازگشتم به کرواسی راضی و خوشحال هستم و می‌توانم در این تیم موفق باشم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از امضای قرارداد با تیم فوتبال زیر ۲۱ سال کرواسی گفت: نمی دانم چه چیزی بزرگ‌تر از هدایت کرواسی است. مطمئنم که راضی، خوشحال و سربلند هستم. معتقدم می‌توانیم به نتیجه خوبی برسیم.

اسکوچیچ در حالی به کرواسی بازگشت که ۱۰ سال و به طور عمده در کشور ایران مربی تیم‌های مختلف بود و تا قبل از جام جهانی قطر هم هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت.

این مربی تاکید کرد که بازگشتش به فوتبال کرواسی پس از سال‌ها چیز غیر عادی نیست. او گفت: وقتی آنجا (در قاره آسیا) بودم همیشه فوتبال کرواسی را دنبال می‌کردم.

اسکوچیچ که تنها ۷۰ روز برای آماده سازی تیم جوانان کرواسی برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا فرصت دارد، یادآور شد: خیلی کار داریم و زمان کم است اما از این تیم کاملاً شناخت دارم و مشکلی نخواهیم داشت. از همه چیز در تیم خبر دارم. آنها خیلی خوب کار کردند. بازی‌های المپیک هم در پیش است. تیم باید با انگیزه باشد و من هم همینطور هستم.

بیشتر بخوانید:

معرفی تیم جدید اسکوچیچ +عکس

کرواسی در مسابقات جوانان قهرمانی اروپا با رومانی، اسپانیا و اوکراین همگروه است. اسکوچیچ گفت: ما باید مراقب باشیم و اَرنج درستی داشته باشیم. همه چیز درست می‌شود.

اسکوچیچ در مصاحبه دیگری هم گفت: من واقعاً به مربیگری تیم زیر ۲۱ سال افتخار می‌کنم که رد کردن پیشنهاد آن سخت است. فکر می‌کنم چالش بزرگی برای من است، تیم ملی در جام ملت‌های اروپا بازی می‌کند و واقعاً فکر می‌کنم می‌توانیم کاری انجام دهیم. به همین دلیل این سمت را پذیرفتم. معتقدم تیم مناسب برای آن مسابقات را پیدا خواهم کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که با این تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد همچنین به تجربه این دوره کاری خود اشاره کرد. اسکوچیچ گفت: من تجربه حضور در تیم ملی ایران را دارم. تفاوت زیادی بین مربی شدن در باشگاه و مربیگری در تیم ملی وجود دارد که من آنها را دارم. فکر می‌کنم خیلی راحت کارم را انجام می‌دهم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    هرجاهستی پیروز و سربلند باشی، اخلاق و فروتنی و شعور شما را به هموطن بودن ترجیح میدهیم. کاش هموطن ما آقای تاج هم به اندازه شما اخلاق و انسانیت داشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس