کد خبر 1480398
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
ساپینتو: هوادار بازی فوق العاده ای مقابل پرسپولیس داشت/ بازی سختی داریم اما انتظار کسب 3 امتیاز را داریم

سرمربی استقلال گفت: هوادار بازی فوق العاده ای مقابل پرسپولیس داشت و این تیم را در آزادی شکست داده است.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: هوادار تیمی است که بازی فوق العاده ای در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس داشت و یک بر صفر پیروز شدند و بازی خوبی انجام دادند و بازی را من دیدم. من عقیده آن مربی درباره عملکرد تیمش را دوست دارم، همیشه می خواهد بازی کند و به دنبال بازی دفاعی نیست. بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت خوبی دارند در تمام خطوط. جابجایی خوبی دارند و خیلی سخت تلاش می کنند. ما هیچ بازی راحتی نداریم و این یک بازی سخت دیگر است.

*انتظار داریم 3 امتیاز دیدار با هوادار را بدست آوریم

وی افزود: استقلال هم در شرایط خوبی است، با عملکرد خوب و نتایج خوب. ما انتظار داریم این 3 امتیاز را بگیریم و تنهاترین و مهمترین هدف در حال حاضر برای ما کسب پیروزی است.

*بازیکنان می جنگند و و اقعا می خواهند ببرند

ساپینتو درخصوص راهکارهایش برای حفظ روحیه بازیکنان در جو رختکن، توضیح داد: همانگونه که گفتم تیم ما همیشه هر هفته خیلی سخت تلاش می‌کند. تیم بسیار متحد و باتمرکز بسیاری در کارمان هستیم. بازیکنانم واقعا می‌خواهند ببرند و همه بازی‌ها می‌جنگند که ببرند. من بسیار به آن‌ها افتخار می‌کنم.

*درباره غیبت یامگا و سیلوا راه حل داریم

وی درمورد اینکه آیا غیبت کوین یامگا و رافائل سیلوا برای استقلال مقابل هوادار مشکل‌ساز نخواهد بود، توضیح داد: ما برای این مورد راه‌حل داریم. مجبورم برخی بازیکنان را بیرون بگذارم حتی آن‌هایی که شرایط خوبی هم دارند زیرا نمی‌توانم همه را داخل زمین بگذارم. خیلی سخت است بخواهیم فقط ۲۱ بازیکن را به اردو ببریم. بازیکنان خوبی هم هستند که استحقاق بودن کنار تیم را دارند اما نمی‌توانم همه را با هم ببرم. به عملکرد همه اعضای تیم افتخار می‌کنم. همه می‌خواهند به تیم کمک کرده و بازی کنند. برای فردا راه حل هایی داریم و می‌خواهیم سطح و عملکرد خوب تیمی را ادامه بدهیم.

*نمی خواهم کسی به دربی فکر کند
سرمربی استقلال درمورد اینکه رویکرد او برای دیدار با هوادار که قبل از شهرآورد پایتخت برگزار می‌شود به چه شکل خواهد بود و آیا امکان دارد این مسابقه فدای دربی شود، گفت: در حال حاضر فقط تمرکز من روی بازی با هوادار است و حتی نمی‌خواهم هیچکس اکنون به دربی فکر کند. فقط باید روی این بازی و ۳ امتیازش متمرکز شویم. زمان داریم در ادامه درمورد دربی صحبت کنیم اما اکنون فقط همه روی بازی با هوادار تمرکز کرده‌اند. نمی‌خواهم درمورد چیزی به جز این بازی بشنوم.

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به اظهارات تاج: هنوز برای دریافت مجوز حرفه‌ای شانس داریم

*می خواهم بیشتر هواداران را در ورزشگاه ببینم

ساپینتو درمورد اینکه در شرایط فعلی قهرمانی استقلال، نقطه عطف باشگاه و تنها نکته امید هواداران تبدیل شده است و آیا این موضوع را در ادامه مسیرش وظیفه‌اش را سخت‌تر نمی‌کند و انرژی‌اش را کم نمی‌کند، پاسخ داد: از این صحبت‌ها ممنون هستم و تشکر می‌کنم‌. این مهم است که در بازی بعدی هواداران حمایت خودشان را از تیم ادامه بدهند. درخواست می‌کنم برای فردا همه همکاری‌ که می‌توانند برای تیم انجام بدهند. می‌خواهم بیشتر(ساپینتو این کلمه را ۴ بار به کار برد) هواداران را در ورزشگاه ببینم به این خاطر که بتوانند بازی را بسیار برای حریف سخت کنند. طرفداران استقلال فوق‌العاده هستند و همه کاری برای تیم‌شان انجام می‌دهند. فکر می‌کنم تیم هم همه کار برای آن‌ها انجام می‌دهد. باید این مسیر را تا آخر با هم ادامه بدهیم.

*تمدید قرارداد با استقلال؟ فقط در مورد بازی صحبت می‌کنم
وی درمورد اینکه آیا صحبتی برای تمدید قراردادش انجام شده زیرا گفته می‌شود اگر از لحاظ مالی با استقلال به توافق برسد مشکلی برای ادامه حضور در ایران ندارد، گفت: فقط درمورد بازی صحبت می‌کنم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه او در تیم‌های مختلف مربیگری کرده است اما شاید شرایط استقلال را در هیچ باشگاهی تجربه نکرده باشد زیرا این تیم در یک فصل ۳ مدیرعامل تغییر داده است، پاسخ داد: پیش از این هم گفتم امروز فقط درمورد بازی با هوادار صحبت می‌کنم‌. در آینده وقتی زمان بهتری داشته باشیم می‌توانیم درمورد خیلی چیزها صحبت کنیم اما اکنون من و تیمم روی بازی با هوادار تمرکز کرده‌ایم و به این بازی فکر می‌کنیم.

*داوران در بازی‌های قبلی نیز با ما خوب رفتار کردند

ساپینتو درمورد اینکه ۵ بازی باقی مانده برای همه تیم‌ها حکم فینال را دارد و آیا با این وضعیت نگران داوری نیست، گفت: امیدوارم فردا داور بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. داوران در بازی‌های قبلی نیز با ما خوب رفتار کردند. بسیار استحقاقش را داشتند و بسیار شایسته و خیلی جدی بودند. طبق صحبتی که با من انجام می‌دهند، هر روز بیشتر یکدیگر را درک می‌کنیم. اگر فردا داور اشتباه هم کند می‌توانم خیلی آرام باشم. البته در گذشته هم امتیازات زیادی را از دست دادیم و ۱۱ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوران از دست دادیم. داوران در چند بازی قبلی بسیار خوب و منصف بودند و عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم همین روال ادامه پیدا کند.

*امیدوارم فردا بتوانیم از ۳ تیم عملکرد خوبی ببینیم
وی افزود: امیدوارم فردا بتوانیم از ۳ تیم عملکرد خوبی ببینیم. همین طور هواداران‌ . امیدوارم ما هم بتوانیم بازی فوق‌العاده داشته باشیم‌. داوران هم عملکرد خوبی داشته باشند مثل هواداران و آن‌هایی که بازی را تماشا می‌کنند و در پایان ما بتوانیم ۳ امتیاز را ببریم.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه آیا حضور امیر قلعه‌نویی در این مسابقه می‌تواند به سود شاگردانش باشد، توضیح داد: به عنوان سرمربی تیم ملی تماشای بازی قسمتی از کارش است و این برای بازیکنان هم خیلی مهم است که این را بدانند و انگیزه مضاعفی داشته باشند. این کار بخشی از شغل سرمربی تیم ملی است که نه فقط بازی‌های ما بلکه سایر دیدارها و عملکرد سایر بازیکنان را هم ببیند. این موضوع در همه کشورها عادی و نرمال است.

ساپینتو درمورد اتفاقات بازی قبلی حاضر به پاسخگویی نشد و گفت فقط درمورد بازی فردا صحبت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس