کد خبر 1480368
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
بازتاب راهپیمایی روز قدس در یک روزنامه صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بازتاب زوایای مختلف راهپیمایی امروز روز قدس در استان تهران و دیگر استان‌ها و شهرهای ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل در گزارشی با تیتر «ده‌ها هزار نفر در روز قدس در تهران با شعار «مرگ بر اسراییل» راهپیمایی کردند»، درباره حضور امروز مقامات و مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نوشت: مقامات ارشد، از جمله رییس جمهور رئیسی در راهپیمایی اصلی در پایتخت شرکت کردند که در بحبوحه خشونت مرگ‌بار در اسراییل و هشدار جنگی محتمل با ایران برگزار شد.

تایمز آو اسراییل در ادامه نوشت: ده‌ها هزار نفر از ایرانی‌ها که برخی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر می‌دادند، روز جمعه در تهران برای گرامیداشت روز قدس که به طور سالانه برای حمایت از فلسطینی‌ها برگزار می‌شود، به راهپیمایی پرداختند.

این روزنامه با مورد توجه قرار دادن زوایای گوناگون راهپیمایی امروز روز قدس نوشت: جملات «نابودی اسراییل نزدیک است» و «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام است»، روی پرچم‌ها برافراشته توسط افراد حاضر در راهپیمایی به چشم می‌خورد.

در ادامه این گزارش با اشاره به حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی امروز، به اظهارات امروز او در جمع امروز پرداخته شده است که گفته بود، اسراییل «ریشه» مشکلات منطقه است و فلسطینی‌ها مانع برنامه‌های اسراییل می‌شوند.

تایمز آو اسراییل همچنین اشاره کرد که راهپیمایی امروز تهران در ۱۰ مسیر مختلف برگزار شد که جمعیت حاضر به سمت دانشگاه تهران رفتند و با برگزاری مراسم نماز جمعه به پایان رسید.

این روزنامه در بخش دیگری از این گزارش به گزارش‌های تصویری تلویزیون ایران از راه‌پیمایی‌های مشابه در دیگر استان‌ها و شهرهای ایران اشاره کرد که با برافراشتن پرچم فلسطین و حزب‌الله لبنان و به آتش‌ کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسراییل و نمایش‌ درآوردن صورتک‌های بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    8 9
    در مورد بازتاب،تورم .قیمت گوشت مرغ بیکاری نرخ اجاره .خط فقر...فساد اختلاس هم بگین
    • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      بیکاری فساد اختلاس یادت رفت البته مرگ بر اسراییل
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      ایران کومله های تروریست رو بمبارن کرد چرا این مجاهدین ادمکش رو بمباران نمی کنه
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      تا وقتی همکارانت منافقین و جاسوس ها در اقتصاد ایران هستند و با سرمایه های خارجی بحران سازی میکنند مشکلات اقتصادی هست. انشاالله در اینده نزدیک شبکه هایتان را در بازار شناسایی و منهدم میکنیم
    • ایرانی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      1 0
      در مورد مزدوری جیره خوران سایبری شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی هم بگین که استاد ریختن قیمه توی ماست و ترویج خودتحقیری و خاک بر سری هستند.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    10 4
    رژیم نجس یهود هم خوب می داند حد اقل چهارصد هزار موشک روبه اسرائیل نشانه شده است در صورت کوچکترین تعرضی به ایران یک یهودی وحشی و حرامزاده کودک کش حتی فرصت غرق کردن خود در دریا را پیدا نخواهد کرد .
  • ناشناس IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    10 4
    حضور پرشور مردم رو ببینید و از عصبانیت بمیرید کودک کش های جنایتکار
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    این حضور به قول شما پرشور دیدن که خیالشون راحت شده، اما گویا توهمات طرف داخلی داره رنگ و بوی حقیقت نشون میده.
  • شهروندمسلمان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 0
    آدمهای شکم پرست بفرموده بزرگان دین ،همشان شکمشان است ودین ودنیای آنها مرغ وگوشت شده،،همه میگن نداریم ولی سال نومیشه آمارنشان میدهد ۳۰میلیون خودرو میروند مسافرتوگردش ،خوش بگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس