کد خبر 1368581
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
ندای" قدس محور است در دمشق طنین انداز شد

راهپیمایی گسترده مردم سوریه با عنوان "قدس محوراست" با مشارکت گسترده مردمی سوریه به مناسبت روز جهانی قدس در دمشق برگزار شد.

به گزارش مشرق، شرکت کنندگان با برافراشتن ماکت مسجد الاقصی و پرچم های کشورهای محور مقاومت و سردادن شعار بر لزوم دفاع از حقوق مشروع مردم فلسطین درمقابل دشمن صهیونیستی و آزادی سرزمین های اشغالی تاکید کردند.

در این راهپیمایی شخصیت های رسمی سوریه، رهبران احزاب، جناح ها و نیروهای فلسطینی، روحانیون و تعدادی از نمایندگان نمایندگی های دیپلماتیک معتبر در دمشق حضور داشتند.

شرکت کنندگان درپایان راهپیمایی با صدور بیانیه مشترکی تاکید کردند که برای مقابله با رژیم اشغالگر استکبار چاره ای جز مقاومت همه جانبه و حمایت جهانی از حقوق ملت فلسطینی وجود ندارد،گرامیداشت و اعلام روز جهانی قدس باعث می شود که موضوع بیت المقدس در وجدانهای بیدار میلیون ها نفر در سراسر جهان زنده مانده و تلاشهای رژیم صهیونیستی برای ازبین بردن هویت قدس شریف و به فراموشی سپردن قضیه فلسطین بی اثر گردد.

تظاهر کنندگان تاکید کردند که قدس اشغالی پایتخت تاریخی و جاودانه فلسطین است که هرگز فراموش نخواهد شد و تا زمان آزادی از چنگال اشغالگران وتبدیل شدن به پایتخت عشق، صلح و آزادی ، در وجدان ها باقی خواهد ماند.

مردم دمشق با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه نیروهای اشغالگر اسرائیل و عملیات برنامه ریزی شده رژیم اشغالگر قدس برای تغییر هویت دینی و تاریخی بیت القدس، از مواضع سوریه و رهبری آن در حمایت از. آرمان فلسطین در کنار جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت درمقابل رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس