کد خبر 1480103
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
دو پرسپولیسی دیدار با استقلال را از دست دادند؟

شرایط ۲ بازیکن پرسپولیس برای حضور دربی شماره ۱۰۰ نامشخص است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در حالی در کرمان به مصاف مس این شهر می‌رود که ۲ بازیکنش را به دلیل مصدومیت برای این بازی از دست داد.

محمد عمری و سیامک نعمتی که در تمرین امروز هم همراه با سایر بازیکنان تمرین نکرده بودند برای بازی فردا در لیست پرسپولیس قرار ندارند.

پرسپولیس هفته آینده به مصاف استقلال خواهد رفت و هنور مشخص نیست که این ۲ بازیکن به دربی شماره ۱۰۰ خواهند رسید یا نه. در صورتی که شرایط مصدومیت عمری و نعمتی حاد باشد احتمالا در بازی با استقلال که سوم ازدیبهشت برگزار خواهد شد غایب خواهند بود.

کادر پزشکی پرسپولیس هنوز واکنشی به نوع و میزان مصدومیت این دو بازیکن نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    3 4
    زنده باد لنگپولیس حقیر
    • پرسپولیس یا پیروزی هردوتاش افتخار ایران IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      1 1
      حقارتش دقیقا کجاست؟ بیشترین تعداد قهرمانی در ایران! بیشترین تعداد لژیونر در آسیا و جهان از بین تیمهای ایرانی! بیشترین آمار ملی پوشان! یک قهرمانی جام در جام آسیا) مسابقاتی که الهلال قهرمانش شده و استقلال دوبار در مراحل ابتدایی حذف شده!) دو فینال واقعی آسیا در سطح فوتبال حرفه ای امروزی در حالی که استقلال با حقارت از العین ۶ گل دریافت کرد! بیشترین تعداد هواداران در ایران! محبوب ترین تیمهای جهان! طبیعی هست که بعضی ها حسادت کنن به پرسپولیس. استقلال کل تاریخچه ش مافیا و فساد بوده حتی قهرمانیش تو اسیا دست های پشت پرده بوده و در بیست سال اخیر مایه آبرو ریزی ایران در مسابقات آسیایی بوده!!! نمیشه که همش بگیم یه قهرمانی در چهل سال پیش داشتیم والان سالهاست مایه تمسخر ایران تو آسیا شدیم... برنامه میثاقی اون شب به همه ثابت کرد استقلال باشگاه فاسدی هست
  • ارش IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    میبینم که دوچرخه سوارا زیر سرورشون کامنت میزارن اخه کیسه کشا شما اول از بزرگترتون اجازه بگیرید بعدا بیایین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس