ستاره بارسا پیشنهاد بایرن و یونایتد را رد کرد

موندودپورتیوو امروز نوشت که برای آنسو فاتی سه پیشنهاد خوب از منچستریونایتد، بایرن و تاتنهام رسیده ولی او همه آنها را رد کرده است.

به گزارش مشرق، آنسو فاتی بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا در سال 2021 پیراهن شماره 10 را از او به ارث برد. اما از آن زمان تاکنون، مصدومیت‌های متعدد و عدم اعتماد کافی ژاوی هرناندس باعث شده تا این بازیکن 20 ساله نتواند به ترکیب اصلی آبی اناری‌ها راه یابد. بوری فاتی(پدر آنسو) که اخیرا خبر دیدارش با سران بارسا برای شکایت از آنسو منتشر شد، دو هفته پیش طی اظهاراتی آتشین حسابی از خجالت ژاوی درآمد و تاکید کرد که پسرش مستحق زمان بازی بیشتری است.

با این وجود به نظر نمی رسد آنسو تمایلی برای ترک بارسا داشته باشد. طبق ادعای موندودپورتیوو که تیتر یک شماره امروز این نشریه است، برای فاتی سه پیشنهاد از منچستریونایتد، بایرن و تاتنهام رسیده و او همه آنها را رد کرده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه های فاتی، این پیشنهاد را دریافت کرده و با آنسو و پدرش در مورد آنها حرف زده ولی مهاجم جوان بارسا اطمینان دارد که در بارسا می تواند به جایگاه قبلی خود دست پیدا کند. موندو نوشته است که بارسلونا نیز با وجود مشکلات مالی تمایلی برای فروش فاتی ندارد مگر اینکه خود او اصرار کند و پیشنهاد مالی نیز وسوسه‌کننده باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس