استقرار نیروهای حشدشعبی در نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین

یکی از فرماندهان نیروهای حشدالشعبی از استقرار این نیروها در مناطق مختلف استان نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین خبر داد.

به گزارش مشرق، طاهر الخاقانی فرمانده یگان امام علی (ع) وابسته به نیروهای حشدالشعبی اعلام کرد که با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با نهادهای امنیتی عراق، این نیروها در استان نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین مستقر شده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما به مناسبت شهادت امام علی (ع) و احیای شب‌های مبارک قدر، تلاش می‌کنیم با استقرار در مناطق مختلف استان نجف اشرف، امنیت زائرین محترم را تأمین کنیم.

الخاقانی بیان کرد: نیروهای ما از ۲ روز قبل در این مناطق مستقر شده‌اند و طرح امنیتی ما مبنی بر تقویت ایست‌های بازرسی و استقرار نیروهای بیشتر در مسیر اصلی و اطراف شهر قدیمی و مناطق اطرف حرم امام علی (ع) است.

وی همچنین اضافه کرد: نیروهای اطلاعاتی میدانی برای زیرنظر گرفتن تحرکات هوایی بدون مجوز و ناشناس و ایجاد پارازیت در اطراف حرم مقدس و مسجد کوفه مستقر شده‌اند.

الخاقانی به استقرار نیروهای پزشکی و خودروهای آمبولانس در این مناطق برای انتقال افراد بیمار و همچنین استقرار موکب‌های خدمات رسانی برای رفاه حال زائرین اشاره کرد.

نیروهای حشدالشعبی در عراق نه‌تنها در عملیات ضدتروریستی با نهادهای امنیتی این کشور همکاری می‌کنند بلکه در مناسبت‌های مذهبی با حضور در مناطق موردنظر برای تأمین امنیت مردم و به‌ویژه زائرین وارد عمل می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس