کد خبر 1479172
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تظاهرات گسترده ضدصهیونیستی در شهرهای مختلف آمریکا

اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی، در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از جامعه فلسطینی و عرب مقیم شهرهای مختلف آمریکا و حامیان مسئله فلسطین در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی تظاهرات و سکوت آمریکا را در قبال جنایات مرتکب شده علیه فلسطینیان محکوم کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، معترضان در تظاهرات گسترده‌ای که در نیویورک، شیکاگو، دالاس، لس‌آنجلس، اوهایو، تگزاس، کالیفرنیا و مینه‌سوتا برگزار شد، توقف حملات رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی، آزادی فلسطین و لزوم فراهم کردن حمایت بین المللی از مردم فلسطین در برابر اقدامات نژادپرستانه دولت اشغالگر را خواستار شدند.

«اسامه ناصر» به نمایندگی از «ائتلاف به خاطر اجرای عدالت در فلسطین» از جامعه بین المللی به رهبری آمریکا خواست تا از سیاست معیارهای دوگانه در قبال مسئله فلسطین دور شده و رژیم اشغالگر را تحت فشار قرار دهند تا جنایات جنگی علیه فلسطینی‌ها را متوقف کرده و این رژیم را تحریم کنند.

«ماهر عبدالقادر» فعال و عضو شورای آمریکایی - فلسطینی نیز در این تظاهرات گفت: خروج هزاران نفر از اعضای جامعه فلسطینی - عرب مقیم آمریکا، اقدامی طبیعی برای دفاع از حقوق فلسطینیان و افشای جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل به ویژه در اماکن مقدس است؛ جنایات نژادپرستانه‌ای که به دست فاشیست‌هایی رخ می‌دهد که سعی می‌کنند کنترل خود را بر شهر مقدس قدس تحمیل کنند.

وی افزود: همه اعضای جامعه فلسطینی - عرب مقیم آمریکا شبانه روز تلاش می‌کنند تا صدای مردم فلسطین را برای توقف جنایات رژیم اشغالگر از هر طریق به تصمیم‌گیرندگان در واشنگتن برسانند و واشنگتن را مجبور کنند تا کمک‌های نظامی به اشغالگران را متوقف کرده و در نهایت این رژیم را در سطح بین المللی منزوی سازد.

گفتنی است که پیشتر هزاران نفر در انگلیس و کانادا ضمن حضور در تظاهرات گسترده، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرده بودند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس