بیانیه تند شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها

شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) شامگاه یکشنبه گزارش داد «جاسم محمد بدایوی»، معاون دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تندی اعلام کرد: تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، نقض مقدسات و تجاوز به قبله اول مسلمانان است.

جاسم محمد بدایوی، در ادامه این بیانیه تصریح کرد که تداوم تجاوزات و حملات به اماکن مقدس در سرزمین‌های اشغالی فلسطین یک تحول خطرناک است و تمامی مسئولیت‌ها و پیامدهای دامن زدن به اوضاع و شعله‌ور کردن خشونت و نفرت بر عهده طرف اسرائیلی است.

وی با اشاره به موضع قاطع و همیشگی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره مساله فلسطین و اماکن مقدس، بر حمایت همه جانبه این کشورها از اراضی فلسطینی ۱۹۶۷ و استقرار یک دولت فلسطینی مستقل به پایتختی قدس شرقی براساس ابتکار صلح اعراب و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی تاکید شده است.

معاون دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس همچنین در این بیانیه از جامعه بین‌المللی خواست تا گام‌های ملموسی را برای حفاظت از فلسطینی و پایان دادن به تلاش برای تغییر وضعیت حقوقی و جمعیتی بیت‌المقدس بردارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    5 0
    اگه راست میگید سفارتخانه های اسراییل رو در کشورتون تعطیل و روابط را لغوکنید با حرف و شعار هیچ اتفاقی نمی افتد
    • سارا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      2 0
      البته همین قدر هم که جرات کردن این حرفها را بزنن بازم خوبه- چون عربها مطیع دربست آمریکا بودن تا حالا!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    اعراب اگر خیالش از طرف ایران راحت باشد توان این را دارد که حق مردم فلسطین را از حلقوم اسراییل بیرون بکشد نتیجه میگیریم دوستی با اعراب برابر است اخذ حقوق فلسطین درود بر مسلمان جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس