کد خبر 1479091
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

هر سایت و هر دامداری شرایط و قوانین خاصی برای خرید گوسفند زنده دارد، دامکالا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

امروزه خرید گوسفند زنده کار چندان سختی نیست. بسیاری از دامداری‌ها هستند که با شرایط خاص خود اقدام به فروش گوسفند می‌کنند. همچنین این دامداری‌ها تفاوت‌هایی نیز باهم دارند. اما هنگام خرید گوسفند زنده، مهم است که از کجا خرید می‌کنید. اهمیت این موضوع به این دلیل است که چون به صورت غیرحضوری گوسفند زنده خریداری می‌نمایید، در صورتی که گوسفند خریداری شده بعد از تحویل به دلایلی مثل داشتن بیماری یا عوامل دیگر، پشیمان گردید، نمی‌توانید آن را باز پس دهید.

البته بعضی از دامداری‌ها مثل دامکالا هستند که حتی پس از ذبح گوسفند در صورت وجود بیماری می‌توانید مبلغ پرداختی خود را عینا دریافت کنید. دامکالا یکی از دامداری‌های باسابقه است که فروش اینترنتی نیز دارد. این دامداری شرایط خاص و ویژه‌ای را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

هر یک از شرایط فروش گوسفند زنده در دامکالا منحصر به فرد بوده و امکان ندارد یک سایت فروشگاهی چنین امکاناتی را به مشتریان خود ارائه دهد. در ادامه با برخی از این امکانات آشنا خواهیم شد. همچنین به شرایط فروش گوسفند زنده در دامکالا نیز پرداخته خواهد شد.

شرایط خرید گوسفند زنده از دامکالا

قیمت گوسفند

معایب و مزایای خرید حضوری گوسفند

خرید حضوری گوسفند زنده معایب و مزایایی دارد. برای مثال شما هنگام خرید حضوری، گوسفند را از نزدیک مشاهده می‌کند. اگر خبره باشید متوجه بیمار یا سالم بودن آن می‌شوید. همچنین می‌توانید به چاقی یا لاغری آن پی ببرید. از دیگر مزایای خرید حضوری گوسفند زنده می‌توان به تحویل فوری اشاره کرد و دیگر نیاز نیست مدتی منتظر ارسال گوسفند خریداری شده بمانید.

از معایب خرید حضوری گوسفند می‌توان به مواردی همچون عدم خرید گوسفند سالم اشاره کرد. اگر شما در خرید گوسفند زنده خبره نباشید، ممکن است گوسفند بیماری را به شما بفروشند. همچنین هنگام خرید حضوری گوسفند ممکن است مشکل جا به جایی آن را داشته باشید.

علاوه بر موارد گفته شده، عدم نظارت کافی بر قیمت گوسفند زنده باعث شده گوسفند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. همچنین شما هنگام خرید حضوری گوسفند، نمی‌توانید آن را مرجوع دهید، چون ممکن است از فروشندگانی در بازار خرید نمایید که جا و مکان مشخصی ندارند.

مزایای خرید گوسفند از دامکالا

دامکالا یک دامداری پرورش و فروش گوسفند است. این دامداری با راه اندازی سایت برای فروش گوسفند زنده، کار خرید گوسفند را برای مشتریان خود راحت کرده است. در این سایت شما می‌توانید به صورت غیر حضوری اقدام به خرید گوسفند کنید.

خرید از این سایت مزایای فراوانی برای مشتریان دارد. یکی از این مزایای آسانی خرید است. شما برای خرید از سایت دامکالا لازم نیست به جایی مراجعه کنید. تنها با مراجعه به سایت و انتخاب و خرید گوسفند مورد نظر می‌توانید خرید خود را در عرض چند دقیقه تکمیل کنید. اینگونه هم در وقت شما صرفه جویی می‌شود و هم لازم نیست برای خرید انرژی زیادی صرف کنید.

از دیگر مزایای خرید گوسفند از دامکالا ارسال رایگان برای شهرهای کرج و تهران است. اگر در تهران و کرج زندگی می‌کنید دامکالا گوسفند زنده را به صورت رایگان به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد کرد. همچنین در صورتی که گوسفند خریداری شده بیمار باشد و حتی اگر پس از ذبح متوجه آن شوید، می‌توانید مبلغ پرداختی خود را از دامکالا باز پس گیرید.

شرایط خرید گوسفند زنده از دامکالا

دامکالا

قیمت گوسفند زنده در دامکالا

قیمت گوسفند در دامکالا بر حسب وزن است. در صفحه اول این سایت قیمت گوسفند زنده بر حسب هر کیلوگرم و با توجه به نرخ بازار درج می‌شود. این قیمت به صورت آنلاین و با قیمت روز گوسفند بروزرسانی می‌شود. شما می‌توانید برای خرید هر کدام روی آن کلیک نمایید.

همچنین قیمت گوسفند زنده در دامکالا به دلیل عدم وجود واسطه و دلال بسیار پایین‌تر از قیمت بازار می‌باشد و شما می‌توانید برای فهمیدن صحت و سوق این موضوع آن را با قیمت‌های موجود در بازار مقایسه کنید. علاوه بر این موارد قیمت بره با وزن تعیین نمی‌شود. چرا که بره وزن پایینی داشته اما چون گوشت لذیذتری نسبت به دیگر گوسفندان دارد، از روش‌های دیگری برای تعیین قیمت آن استفاده می‌کنند.

شرایط خرید گوسفند زنده از دامکالا

قیمت گوسفند در دامکالا

امکانات سایت دامکالا

سایت دامکالا برای فروش گوسفند زنده امکانات زیادی دارد. یکی از این امکانات ارسال رایگان گوسفند به شهرهای کرج و تهران می‌باشد. شما هنگام خرید از دامکالا لازم نیست نگران وسیله برای حمل و نقل گوسفند زنده باشید.

همچنین شما هنگام خرید گوسفند زنده از دامکالا می‌توانید از بین تعداد زیادی گوسفند با قیمت‌های مختلف، گوسفند زنده مد نظر خود را انتخاب و بخرید. بعد از انتخاب گوسفند مد نظر در دامکالا شما وارد سبد کالا می‌شوید. در این بخش لازم است اطلاعات خود را کامل و دقیق وارد نمایید. همچنین در این بخش می‌توانید روز و ساعت مورد نظر خود را برای دریافت گوسفند خریداری شده تعیین نمایید.

دامکالا گوسفند زنده خریداری شده را در همان تاریخ و ساعت به آدرس شما ارسال خواهد کرد. شما می‌توانید از دامکالا بخواهید گوسفند خریداری شده را به موسسات خیریه ارسال نماید. برای این کار کافیست در بخش توضیحات آدرس و نام خیریه را وارد نمایید. دامکالا پس از ارسال گوسفند رسید دریافتی را برای شما ارسال خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های دامکالا پرورش گوسفند زنده با بهترین متد روز است. در این دامداری گوسفند زنده با علوفه تازه و با کیفیت تغذیه می‌شود. این تغذیه سالم باعث شده درصد بیماری دامی در بین گوسفندان موجود در دامکالا به کمترین میزان خود برسد.

همچنین دامکالا با در اختیار داشتن دامپزشک مخصوص، به صورت مکرر اقدام به معاینه گوسفند زنده می‌نماید. گوسفندان موجود در دامکالا به صورت هفتگی وزن کشی می‌شوند. همچنین ممکن است افرادی تجربه ذبح گوسفند را نداشته باشند. برای این منظور دامکالا به همراه گوسفند زنده، قصاب رایگان نیز ارسال می‌نماید. این امکانات باعث شده است دامکالا مشتریان زیادی را جذب نماید.

از دیگر عواملی که دامکالا را محبوب می‌کند، امکان مرجوع گوسفند خریداری شده است. دامکالا بر روی سلامت گوسفند حساس می‌باشد به همین دلیل در صورتی که پس از خرید گوسفند زنده، بیماری داشت می‌توانید آن را مرجوع کنید. همچنین حتی اگر پس از ذبح گوسفند، متوجه بیماری آن شوید، دامکالا مبلغ پرداختی شما را برمی‌گرداند. این امکانات را ممکن نیست در دیگر سایت‌های فروش گوسفند پیدا کنید که به نوبه خود منحصر به فرد است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس