کد خبر 1479022
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
شوک اینستاگرامی مسی: لئو به بارسا سلام کرد

لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.

به گزارش مشرق، تا پیش از امروز در بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامی لیونل مسی تنها دو مورد دیده می‌شد: خانواده (Familia) و تیم ملی آرژانتین (Seleccion). اما از امروز مورد دیگری به این بخش از حساب اینستاگرامی ستاره آرژانتینی اضافه شده است که نام باشگاه سابق او اف‌سی بارسلونا است.

لیونل مسی در اینستاگرام حضوری پررنگ دارد. ستاره بزرگ دنیای فوتبال در این شبکه اجتماعی از طرف ۴۵۳ میلیون نفر دنبال می‌شود و با این تعداد دنبال‌کننده یکی از بزرگترین سلبریتی‌های اینستاگرامی به حساب می‌آید. به همین دلیل است که اضافه شدن نام بارسلونا به هایلایت‌های مسی به شدت خبرساز شده است.

شوک اینستاگرامی مسی: لئو به بارسا سلام کرد +عکس

به خصوص در روزهایی که بحث آینده مسی داغ است و دنیای فوتبال می‌خواهد بداند فاتح جام جهانی از فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد. در روزهای گذشته شایعات گسترده‌ای درباره بازگشت مسی به باشگاه سابقش بارسلونا مطرح بود و با این اقدام لئو باید دید آیا او می‌خواسته این پیام را منتشر کند که بازگشت او به بارسا را باید تمام‌شده دانست؟

هزاران نفر از هواداران مسی در اینستاگرام پرسیده‌اند که آیا اسطوره آرژانتینی با این اقدام خود تیم آینده‌اش را اعلام کرده است؟ با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر ماندگار شدن لئو در پاریس بعید به نظر می‌رسد. چرا که گفته می‌شود پاری سن ژرمن از او خواسته برای تمدید قرارداد از بخشی از دستمزد خود صرف‌نظر کند و مسی حاضر نشده چنین درخواستی را بپذیرد.

اما تنها علتی که ماندگار شدن مسی در فرانسه را بعید کرده مسئله دستمزد نیست. او این روزها با هواداران پی‌اس‌جی رابطه‌ای شکرآب دارد و کار تا جایی بالا گرفته که او توسط هواداران هو شده است.

اما در سوی دیگر معامله به نظر می‌رسد در بارسلونا همه چیز برای بازگشت لئو آماده می‌شود. رافائل یوسته، نایب‌رئیس باشگاه، اخیرا تایید کرد که باشگاهش با مسی در تماس بوده است. او گفته بود:" داستان‌های زیبا در زندگی نیاز به پایان خوش دارند".

حتی روزنامه مارکا چاپ مادرید هم بالاخره از موضع سابق خود کوتاه آمده و می‌گوید بازگشت لئو به نوکمپ دیگر به اندازه گذشته غیرممکن به نظر نمی‌رسد. این روزنامه می‌گوید بارسا در تلاش است تا همه اقدامات لازم را برای بازگشت او انجام بدهد و حضور مسی در بلوگرانا برای این باشگاه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر ورزشی نجات‌دهنده خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    فاطمه دهباشی زاده طرقدری دکتری داروسازی از مشهد گفت مسی بازیکن خوبیه من باهاشون موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس