کد خبر 1483424
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
بارسا نوکمپ را ترک می‌کند

با اعلام باشگاه بارسلونا کار بازسازی ورزشگاه نوکمپ از تابستان سال جاری شروع خواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای بازسازی ورزشگاه نوکمپ ۱.۴۵ میلیارد یورو کنار گذاشته است و از تابستان پیش رو بازسازی این ورزشگاه شروع می‌شود.

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پول بازسازی نوکمپ از معاملات با ۲۰ سرمایه‌گذار به دست آمده است که طی دوره‌های ۵ تا ۲۴ ساله بازپرداخت خواهند شد. بارسلونا اعلام کرده است که پس از اتمام بازسازی ورزشگاه بازپرداخت وام‌ها را آغاز خواهد کرد.

در طرحی که «اسپای بارسا» نام دارد، علاوه بر ورزشگاه اصلی، هزینه‌هایی برای سایر امکانات باشگاه نیز در نظر گرفته شده که شامل ۴۲۰ میلیون یورو برای بازسازی سالن‌های بسکتبال و هندبال و کمپ اردوی تمرینی دو تیم زنان و مردان بارسلوناست.

باشگاه گفته است انتظار دارد نوکمپ تا سال ۲۰۲۶ به طور کامل بازسازی و نوسازی شود. به این ترتیب بارسلونا فصل آینده در استادیوم المپیک در مونتجویک بازی خواهد کرد و فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به نوکمپ بازخواهد گشت. البته تا آن زمان تنها ۷۰ هزار تماشاگر در مرحله اول می‌توانند وارد ورزشگاه شوند. قرار است ظرفیت کل ورزشگاه به ۱۰۵ هزار نفر افزایش یابد.

بارسلونا این هفته در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا با یک گل آتلتیکومادرید را شکست داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود. اکنون بارسلونا یازده امتیاز بیش از رئال مادرید دارد و باید این تیم را قهرمان این فصل لالیگا دانست؛ مگر آنکه اتفاق‌های عجیبی در ادامه این فصل رخ دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    اقای رئیسی یه استادیوم ملی بساز
  • PL ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    بهتر ازادی هم بازسازی بشه تا خراب نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس