شب‌های قدر سینماها از ساعت ۱۹ تعطیل است/ خیز «فسیل» برای رکوردشکنی

همزمان با ایام لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) نمایش فیلم‌های در سینماهای سراسر کشور با تغییراتی همراه خواهد شد.

به گزارش مشرق، با توجه به فرارسیدن ایام لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) برنامه اکران سینماها دستخوش تغییراتی خواهد شد تا مردم عزیز بتوانند از مواهب و فیوضات معنوی این ایام بهره‌مند شود.

طبق مصوبه سازمان سینمایی و مطابق با سالیان گذشته به احترام شب‌های قدر سینماها از ساعت ۱۹ تعطیل خواهد بود.

در ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) روزهای نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک سینماها به طور کامل تعطیل خواهند بود اما روز بیستم ماه مبارک نمایش آثار غیرکمدی از جمله فیلم‌های غریب، بچه های طوفان و ملاقات خصوصی ‌امکان پذیر خواهد بود تا مخاطبین علاقمند به آثار دفاع مقدس، اجتماعی و کودک و نوجوان بتوانند به تماشای آثار مورد علاقه خود بنشینند.

از روز بیست و دوم ماه مبارک شرایط اکران به حالت قبل برخواهد گشت و آثار کمدی و غیرکمدی در کنار هم اکران خواهند شد تا با توجه به استقبال خوب مخاطبان از سینما بار دیگر شاهد حضور حداکثری و رکورد شکنی مخاطبان سینمای ایران باشیم.

با توجه به اقبال ویژه مردم به سینما و مدیریت اکران به نظر می‌رسد فیلم سینمایی فسیل خیز بلندی برای رکوردشکنی فروش تاریخ سینمای ایران را برداشته است.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و بابک کریمی در فسیل به ایفای نقش می‌پردازند.

فسیل با حال و هوای نوستالژیک، یادآور تهران دهه‌ی پنجاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس