کد خبر 1478588
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
تعیین نرخ بلیط و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی و تعیین نرخ بلیط و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای ششم در روز یک شنبه تاریخ بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۵ در صحن تالار شورا خبر داد و گفت: ۲۳ دستور در جلسه روز یک شنبه شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت که ۱۹ دستور مربوط به بررسی باغات از حیث باغ بودن یا باغ نبودن خواهد بود.

نادعلی افزود: در دستور اول و دوم، نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه « تعیین نرخ بلیط و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲» و همچنین نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصوبه « بهای خدمات کارشناسی و فنی قابل ارائه توسط موسسه فناوران شهر در سال ۱۴۰۲» مورد بررسی شورا قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در دستور سوم لایحه شهردار تهران در خصوص« اعطا مجوز به شهرداری تهران جهت از رده خارج کردن امول منقول مستعمل تحویلی به ارگان ها، دستگاه های دولتی، موسسات عمومی و عام المنفعه، شهرهای دچار حوادث ناگهانی و سایر موارد مشابه» در صحن شورا بررسی خواهد شد.
سخنگوی شورا ادامه داد: اعضای شورا در چهارمین دستور جلسه، بیست و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

نادعلی در پایان گفت: در بخش پایانی جلسه یکصد و سی و هفتم شورا، ۱۹ پلاک ثبتی از حیث باغ بودن یا باغ نبودن در دستور کار صحن شورا قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس