کد خبر 1478199
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
سفیر امارات: نگران افزایش خشونت ها در فلسطین هستیم

سفیر و نماینده دائم امارات در سازمان ملل متحد گفت که امارات به شدت نگران افزایش خشونت ها از سوی نیروهای  اسرائیلی در سرزمین های اشغالی فلسطین است.

به گزارش مشرق، لانا نصیبه سفیر و نماینده امارات در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک افزود: امارات به شدت نگران افزایش خشونت ها از سوی نیروهای اسرائیلی در سرزمین های اشغالی فلسطین است. ما بشدت نگران وقوع این خشونت ها در یک ماه مقدس برای هر سه مذهب اسلام، مسیحیت و یهودیت هستیم.

نماینده دائم امارات در سازمان ملل تصریح کرد: ما از همه طرف ها می خواهیم تا خویشتن داری خود را حفظ کنند و به گفتگوها باز گردند.

وی تاکید کرد که از تقدس مسجد الاقصی باید محافظت شود و وضعیت موجود نباید تغییر کند.

لانا نصیبه اضافه کرد، امارات معتقد است پس از نشست (غیر علنی) شورای امنیت باید یک موضع متحد در خصوص تحولات در سرزمین های اشغالی فلسطین وجود باشد.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در پی رفتار سبوعانه رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها در مسجد الاقصی، نشستی غیر علنی برگزار کرده اند.

نیکولاس دو ریوایر سفیر و نماینده فرانسه در سازمان ملل نیز خبرنگاران گفت که وضعیت در سرزمین های اشغالی به شدت متشنج است و باید پایان یابد.

این مقام دولت فرانسه بدون محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی گفت: ما از همه طرف ها می خواهیم تا خویشتن داری کنند.

سفیر فرانسه در سازمان ملل ادامه داد که ما باید به دنبال احیای روند صلح واقعی و شفاف خاورمیانه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «شهاب» فلسطین، دهها تن از اشغالگران شهرک نشین در سرزمین های فلسطینی، امروز در زیر چتر حمایتی نیروهای امنیتی اسرائیل وارد بخش های مختلف مسجد الاقصی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    چاخان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس