کد خبر 1477305
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی نوروز در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری ۱۰۱متهم اقتصادی و کشف بیش‌ از ۵۹۵میلیارد ریال انواع جرائم اقتصادی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشف بیش‌ از ۵۹۵میلیارد ریال انواع جرائم اقتصادی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر استان مازندران در تعطیلات نوروزی با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی موفق به کشف انواع جرائم اقتصادی در حوزه قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مفاسد اقتصادی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران بیان کرد: ارزش کشفیات مذکور طبق نظریه ی کارشناسان بیش از ۵۹۵ میلیارد ریال برآورد و تعداد ۱۰۱ نفر متهم در این راستا دستگیر و پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و اعزام شدند.

محمدپور با تاکید بر اینکه ملیس با تمام توان و جدیت در سال جاری، آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم امنیت اقتصادی مقابله کنند، خاطرنشان کرد: مبارزه از هر گونه جرائم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های کاری و ماموریتی این پلیس است.

وی در پایان از هموطنان درخواست کرد، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی در این راستا مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس