تمام مدیران استقلال در پرونده استراماچونی/ دروغ، وعده و فریب!

از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.

به گزارش مشرق، زمانی که آندره استراماچونی در خردادماه ۱۳۹۸ قراردادش را با استقلال امضا کرد کمتر کسی فکر می‌کرد این باشگاه مسیری را طی کند که حتی سه سال و نیم بعد از جدایی این مربی در پرداخت بدهی او عاجز بماند؛ اتفاقی که در نهایت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را به دنبال داشت.

استراماچونی زمانی به استقلال آمد که امیرحسین فتحی مدیرعامل بود و زمانی هم که رفت، فتحی در این سمت خود فعالیت داشت. پس از آن صندلی مدیریت باشگاه استقلال بارها دست به دست شد اما در بین ۶ مدیری که از آن زمان تا به امروز در استقلال بوده‌اند، هیچکدام این مشکل را برطرف نکردند.

هواداران استقلال از همان لحظه جدایی استراماچونی از مدیران خود فقط وعده، دروغ و فریب شنیدند و حالا که پرونده ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی استراماچونی منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا شده است، به دنبال مقصر هستند.

در زیر نگاهی داریم به گزیده‌ای از صحبت‌ها و وعده‌های مدیران استقلال درباره استراماچونی:

فتحی دو روز قبل از جدایی مربی استقلال: استراماچونی می‌ماند

در شرایطی که بحث قهر استراماچونی از استقلال و خبر جدایی اش در رسانه‌ها منتشر می‌شد، امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. فتحی در یک برنامه تلویزیونی گفت: حالا که استقلال نتایج درخشانی در لیگ برتر کسب کرده و با شایستگی صدرنشین شده است منطقی است استراماچونی را رها کنیم؟ این مربی علاقه دارد به همکاری‌اش ادامه دهد و این قول را می‌دهم او تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد ماند.

اسماعیل خلیل زاده: سعادتمند با ما مشورت نکرد

پس از کنار گذاشتن فتحی از مدیرعاملی استقلال، اسماعیل خلیل زاده جای او را گرفت و البته در دوره کوتاه سرپرستی اش، اقدام خاصی صورت نگرفت. خلیل زاده که بیشتر در نقش رئیس هیات مدیره استقلال فعالیت کرده است، در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «استراماچونی بعد از این ماجرای پرداخت پول، درخواست کرد که قراردادش یک سال کم شود و این درخواست با دستخط استراماچونی است، اما مدیرعامل وقت هیچ مشورتی با ما نکرد. آقای فتحی که زمان استراماچونی مدیرعامل بود، تمام این اطلاعات را داشت و حتی معاون وزیر به آقای سعادتمند گفته بود که از آقای فتحی و مدارکی در اختیار دارد، استفاده کند، اما آقای سعادتمند که مدیرعامل وقت بود هیچ مشورتی حتی با ما انجام نداد.»

دوره کوتاه مدیریت فتح الله زاده

پس از خلیل زاده، علی فتح الله زاده در اسفند ۱۳۹۸ مدیرعامل استقلال شد اما دوره مدیریت او بسیار کوتاه بود. فتح الله زاده به دلیل ابتلای شدید به کرونا مدتی بستری شد و سپس از ادامه کار در پست مدیرعاملی استقلال کمتر از یک ماه از انتخابش کنار رفت.

انتخاب سعادتمند و اوج گرفتن اختلافات در استقلال

با کنار رفتن فتح الله زاده، احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد. در شرایطی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال باید در جهت حل پرونده استراماچونی حرکت می‌کردند اما اختلافات بین آنها به ویژه سعادتمند و خلیل زاده (رئیس هیات مدیره) اوج گرفت و طرفین بارها علیه هم مصاحبه کردند. سعادتمند برای حل پرونده استراماچونی به ایتالیا هم سفر کرد و به گفته خودش دیداری با استراماچونی داشت اما مربی ایتالیایی در گفتگو با یکی از رسانه‌های ایران، دیدارش را با مدیرعامل استقلال تکذیب کرد.

مددی و پرداخت هزینه دادگاه CAS

دوره مدیریت سعادتمند در استقلال بعد از ۶ ماه به پایان رسید تا این بار احمد مددی به عنوان مدیرعامل آبی‌ها انتخاب بشود. در دوره مددی، باشگاه استقلال هزینه شکایت پرونده استراماچونی در دادگاه عالی ورزش (CAS) را پرداخت کرد. مددی بعدها و پس از جدایی از استقلال در ادعایی عجیب گفته بود: «در زمانی که ما در استقلال بودیم هنوز رای پرونده پادوانی و استراماچونی نیامده بود اما نزدیک ۳ میلیون دلار برای این بدهی‌ها کنار گذاشته بودیم»! مشخص نیست اگر این پول در باشگاه استقلال وجود داشته چرا پرونده‌های سنگین مالی بسته نشده است و مددی پرونده را به CAS ارجاع داده است!

آجورلو و پول کلان از بورس؛ بدهی استراماچونی باقی ماند

در دوره مدیریت آجورلو که پس از احمد مددی به باشگاه استقلال آمد، اتفاقات عجیبی رخ داد. طبق اسناد و مدارک و به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، باشگاه استقلال می‌توانست از معادل ٩٠ میلیارد تومان از پول خود در بورس نسبت به پرداخت بدهی‌های خودش اقدام کند اما در دوره مدیریت آجورلو مجموعاً ٢٣٠ میلیارد تومان از این منابع برداشته شد. باوجود این پول‌های هنگفت، اما بازهم بدهی استراماچونی پرداخت نشد.

۱۱۸ میلیارد تومان استراماچونی صرف وثیقه شد!

اما شگفتی‌های مدیریتی استقلال بعد از گذشت سه سال به اینجا ختم نمی‌شود. علی فتح الله زاده که بعد از یک دوره کوتاه دوباره به استقلال برگشت و جای مصطفی آجورلو را گرفت در چند ماه گذشته بارها برای پرداخت مطالبات استراماچونی درخواست کمک کرد آن هم در حالی که سازمان خصوصی سازی از مدتها قبل پول استراماچونی را به استقلال داده بود. شب گذشته قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: «در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود ۱۱۸ میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن ۱۱۸ میلیارد تومان، ۹۳ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شده است. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده است.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    3 0
    فوتبال دیدنی نیست 🌏 یه توپ بردارین بروید فوتبال بازی کنید.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      2 0
      تقصیر چند احمق ! مردم برای نان شب مانده اند استرا کیسه کیسه پول میبره فوتبال فقط حواس ملت رو پرت کرده وگر نه مردم خیری ندیده اند غیر از پر کردن جیب تعدادی مال پرست
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      0 0
      تیم دولتی مقصرش کی میشه جز دولت و سیاست های حکومت
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      1 2
      تقصیر اصلاحاته
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      نه تقصیر غربگدایان ااست
    • زورو IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      در تجمع به ظاهر مردمی برای آوردن استراماچونی تراکت های رنگی با شعار ، یا استرا یا هیچکس ، با تیراژ بالا نوشته شده بود. منبع توزیع آن چه کسی بود ؟ چه نفعی داشت که یک شارلاتان را بکشانند ایران و بعد آن فاجعه را رقم بزنند ؟ بدهی استراماچونی را با مصادره و فروش اموال باند مهدی تاج بپردازید نه بیت المال.
    • کارگر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      پس از موفقیت عالمگیر کنگره زنان تاثیر گذار که منجر به کاهش قیمت دلار ، فراوانی ارزاق و افزایش توان خرید طبقه محروم شد ، کنگره مردان تاثیر گذار را اجرا کرده و از برادر ارزشی مهدی تاج تقدیر به عمل آورید. انشاالله ایشان بر سر مردم کاملا مرفه منت گذارده نامزد ریاست جمهوری 1404 شده و با رای اکثریت فیفا و مافیا سکان هدایت کشور را به عهده خواهند گرفت. ماشاالله و صد قل هوالله به چنین افراد خدومی که همواره در عزلت قراردادهای افتخار آمیز تنظیم میکنند و سعادت ملت را خواهانند.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    اینها همش کار خودتونه به دلایل سیاسی امنیتی مثلا مشغول نگه داشتن ذهن مردم و انحرافشان به سوی حاشیه ها و یا مثلا الزام ورود تماشاگر زن به ورزشگاه هنگام مسابقات اسیایی و ...
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    10 2
    متاسفانه مدیران عاملهای، قدیم و جدید، اومدن و کیسه برای خودشون و اطرافیان دوختن، مثلا قائدی، هفتاد میلیارد هزینه قراردادش بوده، روی چه منطقی، افسوس به پول بیت المال.
    • هوادار سابق و پشیمان امروز . IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      واقعا اینهمه پول به یک بازیکن اخراجی از لیگ امارات دادند ؟! چه پولهایی و چه چه بخور بخوری تو فوتبال کشور هست؟ با اون پول میشد استادیوم آزادی را از بیخ نوسازی کرد. وقتی چنین پولهایی آشکارا به بازیکنان در حاشیه میدهند قطعا مدیران هم پیش خود می‌گویند پس ما چی ؟ رفتن و برگشتن قایدی بجز افت شدید فنی این فوتبالیست چه سودی برای باشگاه داشت ؟ کار از ریشه خرابه. مدیر و هیبت مدیره استقلال باید پاسخگو باشند.‌همان وقت که به خرج باشگاه تشریف بردند انگلیس و لقب شوالیه را خریدند مشخص بود ایشان کیسه دوخته.
    • سام IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      بیخیال. هفتاد میلیارد به قایدی دادن برای یک فصل؟! این بازیکن اخراجی هنوز پول دیه رفیقش که پس از مرگ رفت جای قایدی و رانندگی کرد رو نداده . عجب آدمیه این !؟
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    بسیار عالی
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    6 2
    اختلاس آبی........
  • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    7 1
    باید تاج سلطانی فر درودگر و مداران اون وقت پلان محاکمه بشن سجادی هم باید گورش گم کنه
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      یعنی همه مقصرند جز خود مدیران استقلال. عجب! پیدا کنید پرتقالف روش را
    • شمس IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      هیچ ارتباطی به خصوصی سازی ندارن. اتفاقا دمشون گرم اختلاص و دود شدن میلیاردها پول بی زبان را کشف و اطلاع رسانی کردند. وقتی سطح معلومات هوادارن تا این حد پایین است، معلومه مدیران هم سواستفاده میکنن.
  • Omid IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    6 7
    اختلاس آبی خوردن پول بیت المال قهرمانی زورکی مجیدی
    • ا.داوری درجواب کیسه IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      اولا شماها بدعادت شدیدچون وقتی زورتون به گلگهرنرسید،قشون کشی کردید دم باشگاه برای معیشتی،وقتی پنالتی های جیره بندی هفتگی تون یک هفته پرداخت نشدقشون کشی کردیدتا بالاخره باسنگ اندازی درمسیرمدعیان، قهرمانتون کردند دوما وقتی پول بیت المال شده گوشت قربونی وبعداز برداشت بالای۵۰۰میلیاردتوسط آجرلووگرفتن پول برای پرداخت بدهی استرا وندادن بدهی ،مشخص شد،وام های چند صد میلیونی و حقوق های نجومی به صغیر و کبیر باشگاه دادند سوما دادمیزدیدپول ندادند،دوروزپیش فتح اله زاده میگه ۹۰میلیاردتومن وزیردادبرای پرداخت بدهی استرا اما جای دیگه خرج کردم (جای دیگه ش بوده نقدکردن چک خودش به نرخ روز وتجهیزدفترمدیرعامل ومربی توکمپ مرحوم حجازی و پرداخت پاداش بازیکنان تیم مردم نمیتونندبیشترازاین تاوان اشتباهات وفاجعه مدیریتی امثال آجرلو،فتحی،سعادتمند،مددی،خلیل زاده وتاحدودی فتح اله زاده رابدند
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 1
      قهرمانی مجیدی یک سال است گذشته توهنوز حسادت میکنی میسوزی
    • خراسانی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      این قهرمانی چندر غاز ارزش نداره، لذت قهرمانی برای آسیایی شدنش هست که با رقبای خارجی بازی کنیم و افتخار کسب کنیم. وقتی قهرمان نتونه بره آسیا هیچ فرقی با تیم ته جدول نداریم. یک عده دزد و کار نابلد افتادن به جان باشگاه.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    تقصیر منه
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 2
    اول محاکمه به دلیل ترک فعل دوم طرح یک مدل و ایجاد ساختار برای اینکه از دخالت دولت ها در انتخاب مدیر عامل جلوگیری بشه و یک ثبات مدیریتی در باشگاه بوجود بیاد
  • MHOSEIN IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    مدیران نالایق و وزرای طرفدار لنگ باعث مرگ استقلال شدند برای جایگزین کردن تیم پیروزی به جای استقلال ، باید استقلال به نحوی از آسیا حدف می شد .
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    مقصران اصلی سلطانی فر وسجادی هستند. مدیران رو این دو نفر انتخاب کرده وباید محاکمه شن
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    کثیف تر از مدیریت فوتبال در کشور ما هیچ مدیریتی وجود نداره! فقط زد و بند و دروغ و خیانت و دزدی و فریب. همین و بس.
  • کورش IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    آقایون فتل وآجر لو چند لپی میخواهید بخورید بعد ایادیتون توفضای مجازی آدرس پرسپولیس رو می دید شرم بر شما غارتگران سیری ناپذیر
  • آدرین DE ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    مشکل اقتصاد وباشگاه‌داری حکومتی و دولتی است. خصوصی سازی ۱۰۰درصد با نظارت دولت و پایبندی به قوانین بین‌الملل(فیفا) و دادن حق و حقوق باشگاه‌ها از جمله حق پخش تلوزیونی اسپانسرینگ، تبلیغات درامد روز بازی و .... . دولت و صدا سیما و سازمان لیگ سالانه چند هزار ملیارد تومن از بر این دو باشگاه میخورن و وقت پرداخت بدهی‌ها کی بود کی بود من نبودم راه میندازن. هر جای دنیا دیدید دولتی به دنبال قبضه کردن اقتصاد و شرکتی هست بدونید هدف چاپیدن و پولشویی و بهره‌برداری سیاسی... است. کار دولت‌ها فقط و فقط و فقط نظارت به کمک درآمدهای مالیاتی‌است. غیر از این هر چیزی مردود غیر انسانی، بی عدالتی تبعیض و... است. اگر اقتصاد دولتی جواب میداد الان شوری ده تا کره زمین تصرف کرده بود.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    این همه بی کفایتی ناکارامدی عدم شایسته سالاری کیسه دوختن برای ببت المال رفیق بازی ببسوادی فرصت طلبی دروغگویی تظاهر و... در مدیریت بخصوص ورزش خسته کننده شده شورش در اومده
  • حسین IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    9 1
    همون بهتر که حذف بشن. با این همه پولی که خرجشون میشه میخوان برن اونجا لا مونی بگیرن و سرود ملی کشورشونو نخونن
    • Ali IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 0
      باریک
  • محمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    3 0
    کار، کار خودشونه 😄😄😄
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    خیلی واضح و مشخص , مقصر مستقیم , سلطانی فر و سجادی هستند چون این 2 نفر , مدیران استقلال را انتخاب کردند و استقلال یک تیم دولتیه و مشخصه که طرح نابودی استقلال کماکان به پیش می رود آن دولت قرمز بود این دولت هم قرمز است .
    • اغو‌ IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      وقتی اطلاعات هواداران تا این حد پایین است که میبینیم، معلومه که راحت میشه سرمون کلاه بزارن. خواهشاً این پست را حذف کن و بهانه دست چهار تا لنگی نده. کنی هم مطالعه و معلومات خودت را بالا ببر.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    اکثر فوتبالی ها در ایران هرزه هستند ولی پولهای کلان میگیرند و دریغ از ذره ای شرف و حتی کارایی، فقط پررویی و طلبکاری و صد حیف پول بیت المال که حروم این نفله های گدا گشنه میشه
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    دعوا نکنید .خوبیت نداره . این یکی رو من گردن می گیرم . !!!
  • رستم ایرانی IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    تا وقتی پول مفت بیت المال رو به بازیکنان فوتبال بدند مافیای فوتبال، دلالی، دزدی و اختلاس ادامه دارد. اگر فوتبال در کشور دولتی است و شرکت های دولتی اداره می کنند باید حقوق بازیکنان رو مانند کارمند حساب کنند و ماهیانه 20 تا 30 میلیون بهشون حقوق بدند ما که راضی نیستیم یک قرون از پول بیت المال صرف فوتبالیست ها بشه مگر به اندازه حقوق یک کارمند. دیگه دزدی و اختلاس و رانت هم کم میشه
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    نگران نباش شکایت دیگران هم درراه است سرمربی تیم استقلال ودو بازیکن خارجی که یکی از انها فقط پول میگیرد که پنالتی بزند و باشگاهای محلی و قایدی حالا حالا استقلال روی خوش نخواهد دید.
  • رضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    فق تقصیر بابا مسعود پرسپولیسی ها است خدا از سر تقصیر او و فدراسیون فوتبال (بخوانید فدراسیون پرسپولیس ) نگذرد
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    تقصیر اونایی که بدون پشتوانه میخوان هر طور شده این دوتا تیم کهکشانی بشند حالا حتی شده نصف دارایی و بیت المال مملکت را بدند تا این دوتا تیم همیشه در صدر جدول باشند.آقای وزیر قبلی مقصر اول این فاجعه است
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    تقصیر سازمان خصوصی سازی است با این باشگاه های دولتی و شرکت های خصولتی/ بودجه دولتی عین گوشت سکار است و لاشخورهایی که از هر طرف به سراغش می ایند
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      گوشت شکار
    • امیر علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      خواهشاً اگه اطلاعات درست ندارید نظر ندهید، باعث میشود رقبا نقطه ضعف بگیرند. هیچ ارتباطی به خصوصی سازی ندارد؟ دهها و صدها میلیارد پول هاپولی شده ! چی میگی ؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    دست از سر این مدیرهای خسته و این بازیکنان بی انگیزه بردارید
    • ساسان IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      اتفاقا باید پاسخگو باشند. استراماچونی هم با اطلاع و هماهنگی کامل از سرانجام کار به ایران آمد و قطعا میدانید باید چه کند؟
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    کمتردزدی میکردند.
  • سام IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    بدون تعارف و واضح به مردم و هواداران بکوئید در این باشگاه چه خبر است؟ در برنامه دوشنبه شب ... فتحعلی زاده کاملا خود را باخته بود و مشخص بود که هر دو طرف نمی‌توانند آزادانه حرفهایی را بزنند، جناب شوالیه فوتبال بجای استعفا باید بماند و پاسخگو باشد.‌ در گرما و سرما و حتی به هزینه خود به شهرستانها رفتیم و‌تیم‌ را تشویق کردیم به امید قهرمانی و رفتن به آسیا ! اگر قرار باشد نتوانیم. به مسابقات آسیا برویم قهرمانی به چه درد تیم میخورد؟ خواهشاً یکبار برای همیشه از ابتدا و نحوه ورود استراماچونی تا رفتن و شکایت تا امروز را موشکافانه بررسی کنید.
  • امیر علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    اگه آسیایی در کار نباشد قهرمانی به چه درمان میخورد. با خود تعارف نکنیم ، این وسط یک سواستفاده مالی انجام گرفته و میلیاردها پول دود شده و باید مشخص شود ماجرا چیست. اجازه ندهید با استعفا از زیر کار و جوابگویی فرار کنند. کام قهرمانی به کام هواداران زهر شد ! تا پاسخ ندهند ولکن نیستیم . پولها چه شده ؟
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    کلیک دادن امتیاز مثبت و منفی خرابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس