کد خبر 1476739
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
واکسیناسیون و جمع آوری سگ‌های ولگرد تهران

عضو شورای شهر تهران از واکسیناسیون و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و ولگرد در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به واکسیناسیون و ساماندهی سگ‌های بلا صاحب در تهران گفت: ساماندهی این موضوع از جمله مواردی است که شهروندان در رابطه با آن گزارش‌های بسیاری را به شورای شهر تهران انتقال داده‌اند.

وی ادامه داد: مجموعه‌های متحرکی در رابطه با این موضوع ایجاد شده است و گروه‌هایی به صورت مستمر موضوع را مدنظر قرار می‌دهند و از سگ‌ها در سطح شهر سرکشی می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سامانه‌های سگ‌های بلا صاحب در تهران گفت: مراکز خاصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است تا سگ‌های بلا صاحب به آنجا منتقل شوند.

سروری گفت: هم از طریق روشی که در گذشته انجام می‌گرفت و هم اینکه اکنون به صورت گشت‌هایی دائمی موضوع بررسی می‌شود و سگ‌هایی که برای شهروندان مخاطرات ایجاد می‌کنند به محل‌های تعیین شده منتقل می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    9 2
    این ها را پس از واکسیناسیون به تایلند و کره جنوبی و کشورهای جنوب شرقی آسیا صادر کنید.
  • سید فروزان CH ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    4 3
    بک مرکز هم برای بوقچیهای اصلاح طلب و سران آن درست کنند ،ببرند در انحا بلکه آدم شوند ،
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 0
    _موقعی که سربازان آمریکایی ازآفغانستان زحمت کم کردند یه هواپیماهم سگ وگربه ها باخودشون بردند..
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    3 2
    مادر شهرک صدف مینی سیتی هستیم.شبها از صدای پارس ودعوای سگها بارها بیدار میشویم.هر قدر هم که به شهرداری مراجعه میکنیم ،چندتاشون رو جمع وبی خیال بقیه میشوند!لعنت خدا بر کسانی که سگ را وارد شهر کردند.
  • US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    6 2
    اصلاح طلبان را نیز باید همانند این سگ ها جمع آوری کنند.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 2
    چرا اینقدر هزینه می کنید برای سگهای ولگرد ... ازشون میشه درآمدزایی هم کرد صادرات به کشورهایی که گوشت سگ میخورند و تمام. حداقل یکی از آثار شوم اصلاح طلبها را رفع کنید.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 1
    غربگداها ی منافق و برخی سلبریتی ها جوری در حرف هشتک حمایت از سگ میزدن که انگار دارن پدر و مادر و بچشون حمایت میکنن، نهایت حمایتشون هم از سگهای بیمار دچار هاری و ولگرد فقط در حد زر زنی، یاوه گویی و حرف مفت زدن بود و نه چیز بیشتری، همون دو کلمه هم به این خاطر بود که احتمال میدادن چون سگ نجسه و جمع کردن و دارو درمانش سخت وهزینه بر پس دولت هم هیچ کاری برای سگها نمیکنه ، خداروشکر که باز هم گذر زمان اثبات کرد باشرف در عمل حمایت کننده واقعی در عمل چه کسی بود ؟و حرف مفت زن نادان منافق چه کسی ؟ اگر کسی هم برای سگهای ولگرد و بیمار کاری بکنه هم در نهایت همین دولت هست و بس، نه حرف مفت زن های غربگدا که از سگهای خودشون هم تا زمانی نگهداری میکنن که مریض نشن و خرج بر ندارن و زیبا و قابل سلفی گرفتن باشن
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 2
    لطفا مرکزی رو هم برای نگهداری و تیمار اصلاح طلبان افراطی ایجاد کنید. باتشکر
  • حمید IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    دخترهای بی حجاب ولگرد را جمع کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس