کد خبر 1476396
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله در سوریه

منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.

به گزارش مشرق، منابع آگاه در گفتگو با المیادین اعلام کردند شایعات درباره شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر به هیچ عنوان صحت ندارد و ساختگی و گمراه کننده است.

بر اساس این گزارش، شایعات منتشر شده توسط گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» مستقر در انگلیس درباره شهادت یکی از افسران برجسته مقاومت در جریان بمباران اخیر آمریکا در دیرالزور، کاملاً خلاف واقع است.

این منابع تأکید کردند که آنچه گروه مذکور درباره شهادت مبارزان حزب الله در سوریه در دوره اخیر منتشر کرده، «اخبار گمراه کننده و دروغین» است.

این منابع در پایان خاطرنشان کردند که هر آنچه که توسط مخالفان دولت سوریه درباره تلفات حزب‌الله در این کشور منتشر می‌شود، «خیالبافی محض» است و ما را به یاد جعل اطلاعات نادرست جنگ شکست خورده علیه سوریه می‌اندازد.

این خبر در حالی است که تلویزیون سوریه سحرگاه امروز پنجشنبه اعلام کرد که اطراف شهر دمشق مورد تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است که توسط پدافند هوایی سوریه دفع شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    به کوری چشم دشمنان حزب الله آن ها زنده و سرحال برای نابودی اسرائیل هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس