جنگ نتانیاهو با ارتش؛ مرحله جدید فروپاشی

رسانه های صهیونیستی از افزایش اعتراضات در سرزمین های اشغالی و لغو سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خبر می دهند.

به گزارش مشرق، تظاهرات علیه کابینه بنیامین نتانیاهو در سرزمین های اشغالی درحال گسترش است و بخش های خصوصی و عمومی این رژیم به اعتراضات علیه قانون اصلاحات قضایی پیوسته اند.

گفته می شود که تعداد معترضان در مقابل کنست رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ هزار نفر می رسد.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو سخنرانی خود درخصوص اصلاحات قضایی را به زمان دیگری موکول کرده است.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که در جریان اعتراضات، یک خودرو صهیونیستی تلاش کرده است که معترضان در تل آویو را زیر بگیرد.

به گزارش منابع عبری، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اکنون با ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم نشست برگزار کرده است.

از سوی دیگر یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خطاب به معترضان گفت که افراط گرایان و تندروهای کابینه نتانیاهو «به حضور شما اهمیت نمی دهند».

وی گفت که «از تظاهرات دست برنمی داریم»؛ مگر اینکه برای رژیم صهیونیستی یک قانون ایجاد شود.

همزمان گزارش ها حاکی از آن است که اتحادیه صهیونیست های خارج از سرزمین های اشغالی از کارمندان سفارتخانه های رژیم صهیونیستی در سرتا سر جهان خواست که به اعتصابات بپیوندند.

امروز (دوشنبه) موج گسترده ای از اعتصابات در میان دستگاه های خدمات رسان به صهیونیست ها، در سرزمین های اشغالی آغاز شد و زندگی را در این مناطق مختل کرد.

از صبح امروز فرودگاه ها، بنادر، شرکت های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ به اعتصابات پیوسته اند.

با اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی «العال» و کارکنان فرودگاه، پروازهای خارجی فرودگاه «بن گورین» به طور کامل متوقف شد و ۷۳ هزار مسافر با احتمال لغو سفر روبرویند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس