کد خبر 1475853
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در اراضی اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در اراضای اشغالی در پی تشدید نا آرامی ها خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، همزمان با تشدید نا آرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و اوج گرفتن اختلافات در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه بن گوریون خبر دادند.

این خبر در حالی است که پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور آماده سازی برای مقابله با تظاهرات بزرگ مخلفان نتانیاهو در مقابل کنست، خیابان «کابلان» در تل آویو را مسدود کردند.

از سوی دیگر، «ایتمار ین گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که در صورت توقف طرح تغییرات قضائی، ائتلاف حکومتی با نتانیاهو را منحل خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بعد از برکناری وزیر جنگ این رژیم توسط نتانیاهو، ارتش اشغالگر در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    2 5
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. به جون بچه هام کلاه بردار نیستم🙏
    • سیروان مهابادی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      2 1
      خجالت بکش
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      1 1
      اگه کار گیر اوردی به منم خبر بده منم ۶ ماه است که بیکارم با تشکر
    • شائول از هادار حیفا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      2 1
      شالوم، من یک کارگرم که چند وقته سرگذر خیابون شَلَخ تَخ توخ توی تل آویو کار بهم نمیخوره برای خانوادم نتونستم غذا بخرم به مرگ نتانیابو و نفتعلی دوتا بچه دارم مستأجرم خیلی محتاجم اگه صهیونیستی میتونه کمکم کنه انسانیت کنه در حقم!! جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه به نتانیابو بگه کمکم کنه، به مرگ هرچی صهیونیست و مریم رجوی و مصی موسیخه کلاه بردار نیستم🙏
  • ایرانی🇮🇷 IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 1
    جانم.. وزیر امنیت رژیم خوب اومد! همین فرمون رو برید تا سرنگونی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس