جشنواره گل پرتغال در شب پیروزی ایتالیا / رونالدو باز هم دبل کرد

دو تیم ملی فوتبال ایتالیا و پرتغال در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

به گزارش مشرق، در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴، دو تیم ملی فوتبال لوکزامبورگ و پرتغال به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی پرگل ۶ بر صفر پرتغال به پایان رسید.

در این رقابت پر گل، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹ بازی، اولین گل پرتغال را به ثمر رساند. ژوآئو فلیکس در دقیقه ۱۵، برناردو سیلوا در دقیقه ۱۸، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۱، اوتاویو در دقیقه ۷۷ و رافائل لیائو در دقیقه ۸۹ گل‌های بعدی پرتغال را ثبت کردند.

رونالدو که به روزهای اوج خود در تیم ملی برگشته است مانند بازی مقابل لیختن‌اشتاین توانست دبل کند. رافائل لیائو در دقیقه ۸۵ بازی پنالتی از دست داد و این در حالی بود که رونالدو در دقیقه ۶۴ بازی تعویض شد و از زمین بازی بیرون رفت.

در دیگر دیدارهای این رقابت‌ها دو تیم فوتبال مالت و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر ایتالیا همراه بود. متئو رتگی در دقیقه ۱۵ و متئو پسینا در دقیقه ۲۷ برای ایتالیا گلزنی کردند تا آتزوری پس از باخت هفته اول برابر انگلیس پیروز این میدان راحت باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    7 6
    دیدن فوتبال روزه را باطل می کند و شرعا برای خانم های بد چشم حرام است
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      1 5
      چرت وپرت نگو و در دین خدا بد عت وارد نکن
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      5 2
      بودو بورو دستشویی کمپ تیرانا تو صف وایسا خودت خراب نکنی پیری
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    1 4
    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. به جون بچه هام کلاه بردار نیستم🙏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس