محمود میرلوحی

چهره های ستادی جریان چپ در ادامه رفتار شریرانه تحریم انتخابات ۱۴۰۰ می گویند اگر نظام سیاسی در انتخابات ۱۴۰۲ مشارکت بالا می‌خواهد باید نامزدهای بی صلاحیت ما را تأیید صلاحیت کند و گرنه...

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی است روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم.

۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

حاکمیت باید بپذیرد و گرنه...

"تکرار تحریم"؛ خط و نشان چپ‌ها برای انتخابات ۱۴۰۲

آزادی مجرمان اسیدپاشی روی صورت بدحجاب‌ها! / "تکرار تحریم"؛ خط و نشان چپ‌ها برای انتخابات ۱۴۰۲محمود میرلوحی، از فعالان اصلاح طلب در اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در سال جدید به ایلنا گفته است: حاکمیت باید بپذیرد که میزان رأی ملت و مشارکت حداکثری راه‌حل است. این شیوه نظارت در انتخابات باید اصلاح شود و بعد از آن بپذیریم یک آشتی ملی، گفت‌وگوی ملی و همبستگی ملی شکل بگیرد.

او می افزاید: بعد از اعتراضاتی که اخیرا شکل گرفت، حاکمیت لازم است در رفتار خود اصلاحات جدی انجام دهد. در انتخابات ۱۴۰۰ دیده شد که برخی از کارشناسان و افراد دلسوز گفتند اگر مشارکت حداکثری کنار گذاشته شود، آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت، اما متاسفانه مسیر انتخابات برعکس برنامه‌ریزی شد و نتیجه چیزی شد که امروز می‌بینیم. بنابراین مسئولان حاکمیت باید این موضوعات را ببینند. اگر نبینند معلوم است که آن نتیجه‌ای که در انتخابات ۱۴۰۰ رقم خورد بار دیگر تکرار می‌شود.

میرلوحی تصریح می کند: مسئولان اگر می‌خواهند ببینند، باید اعمال و رفتارشان به شکلی باشد که ظاهری نباشد و در عمل نیز این اقدامات در سطح جامعه در نزد مردم، صاحبنظران و روشنفکران و فعالان سیاسی احساس شود که قرار است به قانون اساسی عمل شود. بنا نیست تبدیل به ابزاری شود که رای و حقوق ملت نادیده گرفته شود. اگر این روند به درستی اصلاح شد و شاهد اجرای درست قانون اساسی بودیم، آن زمان، مجلس، مجلس اکثریت، دولت، دولت اکثریت، قوه قضاییه مستقل و مدافع حقوق ملت، رسانه ملی در اختیار مردم و نه در اختیار افراد و گروه خاصی خواهد بود. [۱]

*اظهارات میرلوحی اظهارات کسی است که فکر می کند در اثر رفتار شریرانه خود مبنی بر تحریم انتخابات ۱۴۰۰ و تشویق کسانی از مردم به ندادن رأی؛ اکنون به پیروزی دست یافته و میتواند از موضع بالاتر گروکشی کند و بهانه میزان مشارکت، نظام حکومتی کشور را مجبور به عقب نشینی سازد!

ولی ما این مژده را به آقای میرلوحی و دوستانشان میدهیم که همان تغییری که در رفتار نظام اسلامی پس از اغتشاشات آبان ۹۸ و یا فتنه ۸۸ دیده شد؛ پس از این هم دیده خواهد شد!

مشارکت بالای انتخاباتی اگرچه یک امتیاز است لکن میرلوحی باید بداند که قوام یک انتخابات و آبروی یک نظام سیاسی به میزان مشارکت وابسته نیست. چون میزان مشارکت تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار دارد و ایران اسلامی هم همانند دیگر حاکمیت های پیشرفته در دنیا ممکن است هر از گاهی با مشارکت پایین انتخاباتی مواجه شود. بلکه قوام انتخابات و تبلور آبرو و قدرت نظام سیاسی در "برگزاری انتخابات قانونی و رعایت قانون" با هر میزان مشارکتی است.

مسئله ای که در تمام انتخابات های پیش از این شاهدش بوده ایم و به فضل الهی و خواست مردم؛ پس از این نیز ادامه خواهد یافت.

در بحث زمزمه های میرلوحی برای اغتشاشات نیز مردم شاهد باشند که برخی محافل تحلیلی پس از رفتار شریرانه ستاد جریان چپ در تحریم انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کردند که هدف اینان ایجاد آشوب خیابانی است زیرا جریانی که صندوق رأی را بر زمین می گذارد قطعا اسلحه برمی دارد. اما سران جریان چپ این حقیقت را -شاید برای پنهان ماندن طرح آشوب- کتمان کردند.

پس در این فقره نیز ما با یک توطئه از پیش طراحی شده مواجهیم که عقب نشینی نظام سیاسی در مقابل آن یک بی خردی بزرگ است که قطعا رخ نخواهد داد.

گفتنیست برخی اصلاح طلبان ستادی تأکید کرده اند که انتخابات ۱۴۰۲ را نیز تحریم خواهند کرد.

***

خاطره‌ای عجیب درباره رفتار خوئینی‌ها با تندروهای مدعی مذهب

مجرمان اسیدپاشی روی صورت بدحجاب‌ها آزاد شدند!

آزادی مجرمان اسیدپاشی روی صورت بدحجاب‌ها! / "تکرار تحریم"؛ خط و نشان چپ‌ها برای انتخابات ۱۴۰۲

محمدرضا باهنر، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیرا در یک برنامه تلویزیونی، به نقل خاطره ای جالب از "محمد موسوی خوئینی ها" چهره ستادی جریان چپ و دبیر کل تشکل اصلاح طلب مجمع روحانیون مبارز پرداخته است.

او در این خاطره که در اوایل انقلاب رخ داده است، می گوید: یک سری جوان در خیابان ولیعصر روی صورت چند بی حجاب اسید پاشیده بودند. آقای ناطق-نوری- وزیر کشور بود و اینها را بازداشت کرد. آقای خوئینی ها که دادستان کشور بود اما خطاب به وزیر کشور گفته بود "تو چرا بازداشت کردی؟ اینها حزب‌الهی بودند و به وظایفشان عمل کردند" و دستور آزادی آنها را داد! [۲]

*ما قضاوت درباره این خاطره جالب مهندس باهنر را بر عهده مخاطبان محترم می گذاریم.

طرفه آنکه امروز می بینیم همین طیف حامیان اسیدپاشی به صورت بدحجاب ها و پونز فرو کردن روی پیشانی دختران بدحجاب؛ اما به حامیان اغتشاش "زن، زندگی آزادی" و نیز تحریم انتخابات بدل شده اند و به اسم اصلاح‌طلبی در مقابل ایدئولوژی انقلاب اسلامی قد علم کرده اند.

این نمایش جز با "جهاد تبیین" و تعقل مردم رسوا نخواهد شد.

***

1_https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1341383

2_mshrgh.ir/1475445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 159
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 45
  • ناشناس IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    این آتش به اختیار اسید پاش و سفارت آتش زنها همه عضو اصولگرایان و پایداری بودن که همه الآن در رس کارند
    • سید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      48 24
      تلخی حقیقت این چنین کامت را تلخ کرده است؟!؟!؟!؟!
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      31 15
      اصلاح طلبان بعد از برپایی این همه فتنه و 8 سال بردن کشور به قهقرا اقعا با چه رویی میخواهد حضور سیاسی داشته باشند؟ ................نه به اصلاح طلبهایتخریب گر...............فریب اصلاح طلبهای فتنه گر رانخورید
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      18 10
      یه گوشی چینی شیایومی خریدم و یدونه هم عییین همون ۶۲روز بعد ازهمون سایت باهمون شرایط دقیقا خریدم. دقیقا طی ۶۲ روز ۳۲٪گرون شده بود.
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      38 10
      مشرق یه خاطره میگم جرات داری منتشرکن:«من چهارم ابتدایی بودم به زور کتک و خودکارلای انگشت ۱۰تا سوره عین عبدالباسط میخوندم،الان شاید باورت نشه حتی دوتا سوره ی معروف رو بلد نیستم!»حتی سرود ملی رو بلد نیستم!.نتیجه اخلاقی:خودکار وپونز واسید و... شایدکوتاه مدت جواب بده ولی بلندمدت باعث خشم وتنفرمیشه.
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      30 3
      چه عمدی در کار است که فعل انجمن آنوسی بهایی پونسیه اکبر گنجی ،عرب سرخی خاتمی،موسوی خوینیها و... را به مذهب نسبت دهند!؟
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      9 1
      یه کشور نرمال باشیم الان راوی خاطره و وزیرکشور وقت و دادستان وقت رو باید بیارن ببینن موضوع چیه.
    • US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      10 5
      حامیان داعش داخلی همان حامیان پزشک قاتل شهید عجمیان هستند که حکم قصاص پزشک قاتل را بر خلاف درخواست قصاص خانواده اش باطل کردند. لعنت و ننگ بر عاملان جلوگیری از قصاص پزشک قاتل عامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان. دکتر ولایتی و پزشکیان باید بمردم اعلام کنند که موافق یا مخالف قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان هستند و قوه قضائیه باید علت لغو قصاص پزشک قاتل با وجود درخواست خانواده اش را اعلام کند. اگر پزشکیان عامل لغو قصاص پزشک قاتل باشد باید برای مردم تبریز بابت انتخاب نماینده ای که قصاص قاتل داعشی را لغو کرده متاسف بود.
    • آرش عابدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      15 2
      بله. حتما سفارت امریکا رو اصولگرایان گرفتند. اکبر گنجی که پونز می کرد تو سر دختر مردم هم اصولگرا بود. خاتمی هم که دهه شصت ویدئو را ممنوع کرده بود اصولگرا بود. تاجزاده که ویدئو را با مواد مخدر مقایسه می کرد هم اصولگرا بود. واقعیت تلخه نه؟؟ می ترسید مردم واقعیت دهه شصت شمارو بفهمند. درسته؟ اصلاحطلبی در ایران یعنی بحران زیستی. یعنی عوام فریبی محض...
    • حكيم باشى ، IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 0
      نسناس جان 👹 ! موادى كه زدى نا خالصيش به حدى بالا بوده كه از آدميت خارجت كرده !!
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 2
      اولا "رس"نه ، "راس" !! جای ولگردی تو فضای مجازی یه کم کتاب بخون که مصحکه عام و خاص نشی. در ثانی اسید پاشی تو همه دولتها و کشورها هیت و بیشترین تعدادش تو دوران خاتمی بود که قلاده شماها رو باز کرد تا تو خبابونها هرزه گردی کنید و به یه سری بیمار روحی فرصت بدید تا متعرض زنان بشن. حجاب دستور خداست. از خدا عاقلتری؟؟؟
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      0 4
      ناشناس فهیم دمت
    • محمدایوب IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      3 0
      در جواب پدی از پیچ همسایه تو بی مغزی چه ربطی به حفظ آیات قرآن داره امروز تلویزیون دختر 6ساله ای رانشان داد حافظ کل قرآن بود نه خودکار لای دستش گذاشته بودند فقط نان حلال وشیر پاک خورده بود
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      انقدر تندرو هستی که حتتتتی یخاطره از روش و اموزش غلط رو یا یه نمونه از امار تورم رو برنمیتابید
    • احمد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      پاسخ به پدی ازپیج همسایه: وقتی اینجور نظرات رو میخونم واقعا خوشحال میشم... به قول معروف دریا آشغال به خودش نمیگیره! دین باید با معرفت همراه باشه. بنابراین واقعا خوشحالم که میگی دو تا سوره هم بلد نیستی. اما اونی که خودکار لای دست شما میگذاشته هم دچار فقر فرهنگی و بی معرفتی بوده! عجیبه... تلاوت اخیر سید طه حسینی رو در حضور رهبر گوش میدادم. اشکم دراومد از بس با القای معنا و اخلاص میخوند! بعد توقع داری من و تو با دینداران با معرفت یکی باشیم؟ توقع داری هر کسی بتونه به مقام قاری قرآن برسه؟ بله؛ هم در نهروان قاری بی دین داشتیم هم امروز قاریانی داریم که فهم و معرفت دینی ندارند؛ اما به جایی رسیدن معرفت میخواد و معرفت هم درّ گرانی است به هرکس ندهند!
    • یالثارات IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      0 0
      دقیقا.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      ببند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    14 12
    گمراهان ملعون خوارج انقلاب اسلامی خط ۵ ،پشیمان منافقان دین برکف امید دشمنان خائنان وطن قاسطین مارقین ناکثین
  • :) IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    19 13
    رای ملت اگر منظورتان هاشمی و خاتمی و روحانیست، همان خلافت اعلام کنیم خوشبخت تریم. سپاس
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      20 13
      انقلاب نکردیم که خلافت و این مزخرفات را در کشور داشته باشیم. بی خود نیست ملت شما را داعش می خوانند.
    • US ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      5 4
      حامیان داعش داخلی همان حامیان پزشک قاتل شهید عجمیان هستند که حکم قصاص پزشک قاتل را بر خلاف درخواست قصاص خانواده اش باطل کردند. لعنت و ننگ بر عاملان جلوگیری از قصاص پزشک قاتل عامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان. دکتر ولایتی و پزشکیان باید بمردم اعلام کنند که موافق یا مخالف قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان هستند و قوه قضائیه باید علت لغو قصاص پزشک قاتل با وجود درخواست خانواده اش را اعلام کند. اگر پزشکیان عامل لغو قصاص پزشک قاتل باشد باید برای مردم تبریز بابت انتخاب نماینده ای که قصاص قاتل داعشی را لغو کرده متاسف بود.
    • احمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      1 0
      انقلاب نکردیم... خخ تو حتی اسمت رو هم نمی نویسی پای کامنت! بعد چه نقشی در انقلاب داشتی مثلا؟
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    22 21
    خطر فرقه اصلاح طلب از کوچک تا بزرگشان. برای کشور و دین و مردم ایران بسیار خطرناک‌تر از منافقین و دشمنان خارجی مثل آمریکا و اسرائیل و ... است. اگر این فرقه را تعطیل نکنید در سال‌های آینده ضربات محکمی از جمله تجزیه ایران را تجربه خواهید کرد.
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 4
      اصلاح طلبها چقدر درصدشان برای تو و مشرق نیوز گران است حد اقل آنها عرضه کنترل تورم را دارندخخخخخ
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      4 2
      امثال شماها رو باید انداخت جلوی سگ چرا که هنوزهم میگید این جناح خوبه اون یکی بد
    • یالثارات IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      0 0
      والله اختلاس گران نفت و فولاد و بانک خخخخخ
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    19 10
    خود خبیث اصلاحات چی ها هستند. اما خدا آخر عاقبت اصول گرائی رو به خیر کنه
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    16 18
    حامیان امروز حجاب اجباری نیز اگر از حکومت کنار گذشته بشوند دسته کمی از حاکمین و مسولین تند رو اوایل انقلاب و اصلاح طلبها امروز نخواهند داشت مشکل میزی است که به اینها داده میشود بدون میز ادم های بدی نیستند
    • سید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      11 5
      تلخی حقیقت این چنین کامت را تلخ کرده است؟!؟!؟!؟!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      3 3
      هر چی باشن از شما نوچه های مریم رجوی و کومله اعتشاشگر بهترن . شماها هنوز صاحب میز نشده پای داعش رو به شاهچراع باز کردید پلیسها رو کشتید به بچه های کوچیک مثل کیان تیر مستقیم زدید اموال ملت رو اتیش زدید. فاحشه ها و قمه کشها رو به خیابونها اوردید . پس خفه شید
  • سید IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    9 4
    ظاهراً اوباش و اراذل یقه سفید که از فرصت طلبی در اوباشگری یقه چرک ها طرفی نبسته اند، امید دارند که آن جه را که در میدان به دست نیاورده اند، از راه مذاکره ای که در وهم و گمان خود آن را انجام می دهند به دست آورند!!!!
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      3 2
      سید یه حرف بدرد بخور نداری
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    30 12
    همتون عین همین
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      25 9
      سگ زرد برادر شغاله یکی از یکی بدتره
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    13 16
    میرلوحی منافق بداندملت به افسارطلب وطن فروش رای نخواهد دادمرگ براصلاح طلب وطن فروش
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      21 7
      خیلی دوست‌دارم بدونم منظور شما ها از این ملت کیه، به کیا‌میگید ملت
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      9 11
      مرگ بر خود بیشعورت
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      1 1
      بله بله... احسنت. رای ملت...
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      2 2
      بی شعور خودتی که از سرمایه اسقاطیلی ها دفاع میکنی.ولا یادم نمیاد دلار تو این مملکت ۱۰ برابر شده باشه
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      3 3
      بی شعور خودتی که از سرمایه اسقاطیلی ها دفاع میکنی.ولا یادم نمیاد دلار تو این مملکت ۱۰ برابر شده باشه
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      2 0
      یادم نمیاد دلار تو این مملکت ۱۰ برابر شده باشه
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      1 1
      بی شعور خودتی که از سرمایه اسقاطیلی ها دفاع میکنی.ولا یادم نمیاد دلار تو این مملکت ۱۰ برابر شده باشه
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      1 1
      از سرمایه اسقاطیلی ها دفاع میکنی.ولا یادم نمیاد دلار تو این مملکت ۱۰ برابر شده باشه
  • رضا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    12 10
    احسنت به مشرق به خاطر تلاش برای جهاد تبیین.
  • 333 IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    11 0
    چه جنایت‌ها که نمیشه
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    10 11
    چرا نظرها را نمی ذاری ازکی می ترسی ؟
  • ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    12 8
    قانون رعايت نمي شود ،هركسي به نفع خودش قانون را تفسير مي كند،،،،،مردم هم بدبختر از ديروز
  • عبدالله IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    20 15
    در آب گل آلود ماهی جناحی نگیرید، اسید پاش ها در هر صورت انقلابی و حزب اللهی قلمداد میشوند و مردم آنها را دست پروده تفکر متحجرانه انقلاب اسلامی میدانند چه اینکه مورد حمایت چپ باشند و چه راست!! عزیز دل برادر!!
    • سید IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      8 6
      تلخی حقیقت این چنین کامت را تلخ کرده است؟!؟!؟!؟!
    • حكيم باشى ، IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      7 4
      عبدالشيطان جان عزيز دل ابليس! يه بسته واجبى بخورى ممكنه از شر زندگى متوهمانه ات نجات پيداكنى،،،،،
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      2 3
      همه ملت میدونن کثافت تر و ادمکش تر از شما آعتشاشگرها وجود ندارد. اسید پاشی ها هم کار خودتونه . عین قتل کیان پیر فلک عین حمله به شاهچراغ
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    18 3
    مردم از تندروهای هردو جناح تنفر دارند باید واقعا اسلامی رفتار کرد که متاسفانه هردو جناح خدا را فدای جناح میکنند
    • سید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      5 3
      تلخی حقیقت این چنین کامت را تلخ کرده است؟!؟!؟!؟!
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      0 2
      سید دروغگویی رو متوقف کن
  • همرزم هادی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 5
    مشارکت مردم درانتخابات ودر جریانات دیگر نظام یعنی مهم نیست این چه مزخرافاتی است مطرح میکنید مطمئن باشید اگرانقلاب توقعات وخواستهای اکثریت ومنطق اقلیت را توجه واجراکند که همان دموکراسی است قطعامردم پای همه ی امور هستند
    • حيران ! IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 0
      همرزم هادى !! كدام هادى ؟؟
  • محمدروزبهانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    12 1
    درود بر هرانسان آزاده ای که روزی متوجه خطای گذشته خود شود و سعی در اصلاح آن اشتباه داشته باشه
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 3
      با اعتراف؟
  • عباس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    13 5
    اصلاح طلبان امروز یعنی دروغ گویان ونیرنگ بازان دیروزند خداوند لعنتشان کنند برای اینکه به قدرت بر گردند وبه دزدی هایشان ادامه دهند دنبال همبستگی و مشارکت عمومی شده اند ولی مردم دیگه خام این حقه ها نمی شوند
  • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    14 7
    چندسطر پایینتر خبر«راه درمان یک نوع سرطان توسط هوش مصنوعی»هست،بعد اینجا دعوا سراینه پونز بکنن سر بدحجاب یا اسید بریزن.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    9 8
    خدا این جماعت ملون اصلاح طلب و غربگرا رو لعنت کنه که در طول عمر نظام یا در افراط به سر می برده و می برند یا در تفریط ...
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    19 1
    میفرمایند اینها حزب الهی بودند .! حزب کدام اله .!، لابد الهه ابلیس . چون خداوند هیچ دستوری در هیچ یک از کتب آسمانی به چنین جنایاتی نداده است . فراموش نکنین که خوارج هم حافظ قرآن بودند و هم پیشانی پینه بسته داشتند اما منفور و مرتد .!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    26 0
    اسیدپاش باید اعدام شود
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    10 5
    اتفاقات بد گذشته نباید تکرار بشود اصلاح طلبان خائن به هیچ عنوان نباید تایید صلاحیت بشوند این گروه منافقین جدید هستند که خطرشون به مراتب ازمنافقین گروه رجوی برای نظام بیشتر است اینها مهره های جنگ نرم دشمن وفروپاشی ازدرون انجام می دهند
    • :) IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      3 1
      قبوله. اصلاح طلبان همونهان که در واقع کودتای خزنده کرده بودن و خب بیشترین جنایتها دوران هاشمی بود و رتبه بعدی جنایتها دوران خاتمی بود، و دوره روحانی هم با افتخار اعلام کردن به رگبار بستیم پس زودتر محاکمه بشوند.
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    21 0
    آزادکردن فردخطا کاراسیدپاش خیانت درحق عموم ملت است،مسئولی که چنین فردخطاکاروبی ناموس راآزادکندقطعاخودش مجرم است وقانون بایدهردوآنهارادرملاء عام به اشدمجازات برساند.
  • محمد علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 12
    من منتظر رای دادن هستم فرق نمیکنه چپ یا راست باشه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 10
    فعلا که شما به ظاهر دینداران، وا داده اید
  • ا س SE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 3
    فرعون بقای خود را در ادامه فتنه و نفاق در باطن ، و تظاهر به خیر خواهی و اصلاح در ظاهر میدید . اما صبر موسی ( ع ) و افشاگری‌ها همزمان ، کمر افسادگران خرد کرد. داستانهای واقعی قران کریم آموزشی‌ است و پند آموز.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 13
    موضوع اسیدپاشی را آقای باهنر مطرح کردند. این بحث در شرایط فعلی آب در جوی بی حجابان ریختن است . ادامه اش و دامن زدنش صحیح نیست .
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 6
    مشرق=تندروهای عامل وضع موجود=نابودی مملکت=عبرت برای تاریخ
  • Ja ad IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    11 0
    هر کسی که صلاحیت ندارد نباید حضور داشته باشد . چه اصلاح طلب باشد چه اصولگرا . اساسا بین این دو گروه تفاوتی نیست . چون عملکرد هر دوگروه زمانی که در دولت و مجلس حضور داشتند یکسان است و نتیجه همین وضعیت الان است . نباید به خاطر مصلحت و مشارکت بیشتر مردم افرادمعلوم الحال تایید صلاحیت شوند .
  • مندل IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    17 10
    خخخخ نامزد صلاحیت دار شما استاد دکتر رئیسی رو دیدیم خخخ می گفت مشکل مدیریته خخخخ دیدی چطور مردمو به روز سیاه نشونده گوشت شده ارزو از دلار نمی گم چون خجالتش خیلی عظیمه خخخ
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      4 8
      این چند ماهی هم که اوضاع و احوال رو به کمک اوباش با پشتیبانی مالی، رسانه‌ای تسلیحاتی غرب به هم زدن تموم می‌شه و روسیاهی به زغال می‌مونه.
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      6 3
      سید محرومانه دیگه. هرچی محروم بیشتر به نفع سیدشون
    • من IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      3 3
      به 11:45 خخخ فک نکنم چون مشکل از خود این بنده خداست یعنی چه طو بگم حکایت همون اواز دهله که از دور شنیدنش خوشه این بابا با خودش می گفت اینجام قوه قضاییه است هر چی بگم بگن چشم نمی دونست این جا علم خودشو داره انشالله دو سال دیگه
  • نادر جابری IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 0
    منظور از تعقل همون ? . ایران باید درست بشه
  • ص RU ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    14 2
    اصلاح طلب اصول گرا بازی دیگه تمومه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 6
    این دری وری ها را ول کنید. کاری بکنید که همه مردم پای صندوق های رای بیایند و گرنه آشوب ها ادامه دار خواهد شد
    • دنيا ديده ، IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      2 2
      به تو و اربابات بايد گفت : ما براى شماها ارازلِ مدعى اصلاحات و آرايتان پشيزى قائل نبوده و نيستيم كه صابون نحستان مدتها به جامه ملت باخدعه و نيرنگ خورده ، صريح ميگوييم : برويد گم بشويد مزدوران كدخدا!!!
  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 5
    مجرم هرکس ودرهر لباسی باشد مجرم است دولت به وظیفه اش عمل نکند ملت بحساب نظام خواهند نوشت
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 2
    اخه این اقای خوئینی خواه ا لحمد الله نه سواد داره نه شعور اخه نمدانم از خدا نمی ترسن این قدر مردم را به اسلام و روحانیت بد بین می کنند خاک بر سرتان
  • ناشناس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 4
    لعنت خدا بر آمرین اسید پاشی و کفن پوشان ریا کار و آنها که بخاطر رانت از دیوار سفارت ها بالا رفتند شعار انقلابی دادند در حالی که ضدانقلاب واقعی هستند
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 1
    بازی چپاولگران بیت المال با نام اصولگرا و اصلاح طلب تمام شده، انشالله همتون روسیاه نزد رسول الله و در قعر جهنم محشور بشید
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    8 1
    جناب آقای اصلاح طلب اصولگرا یا....! مشارکت مردم درگرو وضعیت اقتصادی واجتماعی است، شما نمی توانید برفکر ونظر مردم حکومت کنید، الکی به خودتان امیدوارنباشید
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 6
    چیزی به نام اصلاطلب نداریم، همگی خائن و وطنفروشن
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      2 0
      زیبابود-
  • نامم مهدی TR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 2
    مملکت را داغون کرده اید دست بردار نیستید؟ شماها از کجا آمده اید ؟ تولید را که نابود کردید
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      1 0
      از پشت کوه آمدن
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 2
    زیاد اصلاحطلبها را نزنید و در موقعیت فعلی خودزنیه احمق نباشید مسئله بعدی این خاطره در فضای فعلی برای بانوان محجبه خطرناک هست خاطره نگید و حرفهای عجیب نزنید
  • محسن IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    اصلاح طلب ها وطن فروش خائن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 0
    گذشته برخی زشت و حال برخی دیگر زشت تر
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 1
    بفهمید زدن اصلاحطلبان در موقعیت فعلی که سیاست ورزی و فرهنگ برای بخشی از مردم به خارج از ایران رفته خود زنی است
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 5
    بی حجابی مثل یک تب و بیماری چل چلی خودش رو که کرد فرو کش میکنه، میره! فعلا مده رنگ کهنگی که به خود گرفت و چیز تازه ایی متداول شد فراموش میشه ولی خشونت روش متعصبان جاهلی است و روش عقلا و خردمندان زیرکانه است در برخورد با افراد مفسد و مجرم!
  • ایرانی اصیل IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 3
    تفکر چپ و یا بهتر عرض کنم همان خائین به مملکت در لباس کفار ، منافقین، اصلاح طلبان و جیره خواران این مزدوران غرب و شیطان پرست کاملا به تعفن رسیدن خودشان به سخنان رهبر داخلی این فاسدین محمد خاتمی به خبث بودن رفتار و گفتارش و خیانتی که به این ملت روا داشتند دقیقا اشاره و به این نیتجه رسیده است که مزدوری برای غرب فقط به تنفر و نابودی خودشان نه در خارج بلکه در داخل کاملا به اخر خط رسیده اند و تنها را ماند خودکشی کردن است ، حالا یکعده از این فاسدین شروع کردن به خط و نشان کشیدن که اگر ما را تایید نکنید چه و چه میکنیم ، با با گردن کلفت شما همان شیطان بزرگ چنان در چاله افتاده و دست و پا میزند چه رسده به شما نوکران انها ، لعنت خدا بر شما مملکت فروش که هم بی هویت و هم بی غیرت هستید ، مرگ بر شما باد ..امین
  • ناشناس ۵ IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    6 4
    فرق بین اصلاح طلب و اصول گرا مثل فرق بین دو لنگه چپ و راست کفش میمونه ،
  • ققنوس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 3
    هر کسی رو نمیشه تایید صلاحیت کرد. امثال روحانی تایید صلاحیت میشند، گند که زدند، کسانی که بهشون رای دادند میگند می‌خواستید تایید صلاحیت نکنید. مثلا اگر الان زمان مختار بود، این آقایون برای جذب حداکثری از میدادند شمر و هوای و حرمله رو هم تایید صلاحیت کنید.
    • پرشیا IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      بهش رأی ندادیم
  • جواد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 4
    اصلاح طلب نه فرصت طلب بخدا اینها از مجاهدین بیشتر به مردم خیانت کردن همگی دروغ گو کثافت خون به دل رهبر کردن نمونه اش بقول رهبر شیطان اکبر هشت سال ایران درگیر جنگ با عراق کرد آخرش فقط ویرانی اختلاس نصیب کشور شد
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      3 3
      همه شماها که واسه بدبخت کردن ایران و ایرانی واسه خودتون یه حزب و جناح و دسته تشکیل داده ید
  • IQ ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    7 3
    سایت رویداد ۲۴ رو بستید دهان این جماعت رو هم ببندید بهترین کار رو کردن مدت ها بود داشت به نظام و امام جمعه مشهد امام جمعه تهران آیت الله خاتمی جدیدا هم کامنت ضد رهبری منتشر می‌کرد درود بر کسی که بسته این سایت اصلاح طلب رو
  • فرهاد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 2
    لعنت بر شما که ایران نابود کردین مردم در فقر وبدبختی دارن هلاک میشن
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    اصلاح طلبان وطتن فروش به جهنم که در انتخابات شرکت نمی کنین ، انشاءالله باز هم مجلس دست اصولگرایان خواهد افتاد ، شما هم هر غلطی که می خواهید بکنید
  • FR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 2
    گرانی نیازمندیهای اولیه زندگی موادخوراکی وپروتئینی کردارپدرخانواده درآورده وقیمت موادخوراکی ازنجومی هم ردشده
  • امیر روشن IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 2
    سلام و خسته نباشید رای اسمش کوچکه ولی حرف های زیادی را با خود حمل میکنه
  • محمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 0
    افراط گران دیروز ،تفریط گران امروز هستند.افسادطلبان روزی از آنطرف بوم می افتند ،امروز از اینطرف بوم غش می کنند
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    من مذهبی ام نه فاسد
  • جعفر تیموری IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 1
    قمه زنی و مبارزه با بی حجابی و اسیدپاشی نقشه شوم دشمن علیه ایران بود و مجریانش اصلاح طلبان بودند.مرگ بر منافق.مرگ بر مزدور و مرگ بر وطن فروش.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 1
    بدبختی کشورهای جهان سوم , افراط و تفریط است یعنی وسط وجود ندارد یا از اینور بام می افتن یا از آنور بام , برای همین آیت الله خامنه ایی بارها و بارها گفتن که با من حرکت کنید نه از من عقب بمانید نه از من جلو بزنید , اگر با ایشون حرکت می کردیم قطعا این همه مشکل نداشتیم حمله به سالن های موسیقی , حمله به سفارت ها , اسیدپاشی ها , پونز فروکردن ها و ... نمی دانم کار کی هست نمی دانم کار چه گروه یا اشخاصیه اما این کاملا مشخص است که چنین حرکاتی به این نظام مقدس , به این کشور و به این ملت ضربات کاری می زند چنین کارهایی دقیقا آب به آسیاب دشمن ریختن است و دقیقا اعتماد مردمی را نشانه می گیرد کسانی که این کارها را می کنند به ضدانقلاب و دشمن قدرت می دن تا پروژه های بیشتری علیه این مملکت و این ملت باز کنند . بفهمید که این مملکت رهبر دارد رهبرش هم بسیار باهوش , باتجربه و دانشمند است با او حرکت کنید آنوقت کشور این همه به مشکل نخواهد خورد , من خودم چندان مذهبی هم نیستم 7 تیغم اما آیت الله خامنه ایی برای من یک متر و یک معیاره حکم همانیه که ایشون می دن .
  • رضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 0
    لطفا با این جبهه گیریها خودتان را به قهقرا نبرید هرکی فاسده باید عزل بشه
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 2
    اصلاح طلب و اصول گرا نداریم فقط انقلاب اسلامی. فقط خط حزب الله
  • hamid IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 2
    دیگه تمومه ماجرا.تنورو داغ نکنید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 2
    پایخ به " پدی از پیچ همسایه": جنابعالی که تو فاصله ده روز دو تا گوشی هوشمند خریدی نمیخواد سنگ تورم رو به سینه بزنی .
    • پدی ازپیج همسایه😊 IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 0
      از لوازم الکترونیک و پردازشگر اسنپدراگون و مدیاتک و فناوری صفحه نمایش و و و رو سردرمیارم ، دوست و اشنا بهم میگن لپ تاپ و گوشی میخرم واسشون،از کل نظرم فقط همون دوتا گوشیش رو متوجه شدی؟.چرا انقدر مغزهاتون بسته ست؟
  • خداپرست IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    10 0
    مرگبار منافق
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 3
    اغتشاشگراها حمله کردن این اراذل رو برای هدفهای نکبت بعدی آراد کردن . منبع موثق دارمها... از اون منابعی که عنتر نشنال و بی بی سی داره!!🤣🤣
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    6 3
    این کارای دیونگی نشانه بی‌خردی جمعی مثل طالبانه اونای که از اسلام فقط تند روی روفهمیدن ولی اسلام دین تند روی ها وکندروی ها نیست دین اسلام دین محبت ومهرورزیه جوری که حتی کافران هم جذب آن میشوند
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 0
    حزب اللهی نه، اونا خوبن. برخی‌ها حزب الشیطان بوده اند
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    اصلاح طلبان غربزده ابتدا بایددرمورد حمایت وحضور شأن در دولت حسن اسکاتلند ی پاسخگوباشند
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    آنهایی که به خاطر گند زدن اصلاح طلبان بریدن ، چه اصلاح طلبان بخواهند چه نخواهند ، در انتخابات شرکت نخواهند کرد. امروزه دیگر مردم کف خیابان و کوچه و محله ، برای اصلاح طلبان ارزش و اعتباری قایل نیستند ، پس حضرات چپ های ستادی بی خودی خودتان را لیدر و رهبر این افراد معرفی نکنید . تهدید های شما توخالی است ، جبهه انقلاب از شما نترسد .
  • محمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 2
    عصر، عصر تکنولوژیه ولی تو کشور ما عصر ایدئولوژیه، نمیدونم این چهار تا موی سر زنان چه مشکلی ایجاد میکنه؟
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      0 1
      همین چهارتا موی من دختر شده بازيچه یه مشت اصلاح طلب خائن که خیال میکنن با برهنه کردن زنان میتونن به قدرت برگردند من دختر ایرونی برای دفاع از این نظام و انقلاب سر میدم اما حجاب برنمیدارم
  • انقلاب زاده IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    مژده ای که به اصلاح طلبان دادید در مورد رفتار وتغییر رفتارتون یعنی قرار حماقت رو ادامه بدید؟ عجب
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 1
    مشرق جان نمی دانم هرچی کامنت ها را می خونیم هیچکدوم را نمی توانیم باور کنیم بعداز عید دوباره گرانی کالا شروع شده تا کی باید مشکلات راگردن دولت های قبلی بیاندازیم
  • مهران IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    با سلام اصلاح طلبها همان‌قدر به کشور و نظام ضربه زدند که منافقین کوردل به کشور ضربه زدند. هرجا در کشور فتنه هست یک پای ثابت آن اصلاح طلبها هستند.
  • محمدایوب IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 0
    میر لوحی الحق که احمق وساده لوحی مگر در دور دوم دولت روحانی همه اصلاح طلبان با تکرار میکنم خاتمی وپشتیبانی تمام قد مغروق استخر به میدان انتخابات نیامده بودید چند میلیون رای آورد تازه وعده فتح الفتوح برجام وو بود مگر در انتخابات مجلس لیست اصلاح طلبان به سر لیستی مجید انصاری در انتخابات شرکت نکردید چقدر رای آورد در انتخابات ریاست جمهوری گذشته مگر همتی کاندید شما نبود چقدر رای آورد خجالت بکشید اگر اینطور است فاحشه ها وارازل اوباش راهم باید رها کنند با آنها هم آشتی کنند چون واقعا آنها از اصلاح طلبان با معرفت تر هستند
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 5
    من کاری به این حرفهای بیخود ندارم کی این تعطیلات کوفتی تموم میشه یه مشت مهمان نوروزی اومده از سر وضعشون مشخصه شهروند اينجا نیستن ازبس بی حجاب هستن همه جا رو هم شلوغ کردن آرزوی رفتن یه پارک به دلمون موند ازبس تو پارک ها چادر زدن شده پاتق یه مشت بدحجاب.برید خونه هاتون دیگه اههههههه
  • ایرانی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 1
    آزادی قاتلان اضافه کنید
  • مهدی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    اصلاح طلبهای فتنه گر ،سردستشون روحانی باز میخواد با چه رویی بیاد ،بازم آرائی باطله از رای اصلاح طلبها بیشتر میشه
  • سهامداران IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 0
    آمریکا هیچوقت نمیگذاشت سفارتش اشتغال شود مگر زمان بندی شده و به رهبری و به دست افراد انتخابی و برگزیده ای که بعدها پست های کلیدی در نظام گرفتند، بماند جریان نابودی اسناد جاسوسی ... حالا پدر معنوی و فرمان اشغال سفارت را کدام روحانی داد ...سلام آقای موسوی خوئینی ها...
  • درایت NL ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    به جای فکر پیشرفت و آبادانی کشور همه اش از باند بازی و گرو کشی
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 2
    مشرق نیوز مسکن باش صد در صد که خودت هم میدانی حتی یک در صد هم شک در آن نیست اگر اصلاح طلبها بیایند در هر انتخابی بی برو برگرد رای می‌آورند
  • :) IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    4 0
    مگر مملکت دادگستری ندارد؟ اگر خیانتی بوده لابد تابحال محاکمه می‌شدند. وقتی محاکمه نشدند، یعنی خوب و درست کار کردند همگی، یا اینکه اسرار و اسنادی دارند از نظام که هنوز فاش نشده، که یعنی کل نظام مقدس و ملت غیور را گروگان گرفته اند و میتازانند و همچنان باج میگیرند؟! پس راست گفتن دشمن ما همینجاست! الکی میگین آمریکاست.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 2
    قیامتی بپا میکنیم که...
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 2
    با چه رویی انتخاباتو برگزار میکنید نه که مدیریت کردید کشورو اینو میدادن چهار تا دیوونه بهتر از شما مدیریت میکرد خداوکیلی این مملکته که داریم؟ ثبات کو ؟ گم شد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    جهاد تبیین دو رویکرد نیاز دارد: ۱) انتخاب افرادی مذهبی با صبر سازمانی و تبعیت از سلسله مراتب و در ضمن قلبی رئوف و زبانی نرم. ۲) پاسداشت دستاوردهای مردان میدان قدیم مانند سلیمانی.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    3 1
    جهاد تبیین دو رویکرد نیاز دارد: ۱) انتخاب افرادی مذهبی با صبر سازمانی و تبعیت از سلسله مراتب و در ضمن قلبی رئوف و زبانی نرم. ۲) پاسداشت دستاوردهای مردان میدان قدیم مانند سلیمانی.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 0
    ننگ به نیرنگستان
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 0
    برخی افراد کمر مملکتو شکستند ،خدا کمرشونو بشکنه .آمین.
  • یونس IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    5 2
    الان مثلا اقای رییسی که تایید شده شورای نگهبانه ، صلاحیت کافی رو داره !😂🤣
  • ایلیا IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    2 1
    قاطبه اصلاح طلبان مدتهاست که مرزهای وقاحت،مزدوری،کدخداپرستی و بی شرمی رو کیلومترها جابجا کردن...این همه پررویی علیرغم کارنامه ننگینشون قوز بالا قوزه
  • مهران IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    3 0
    با سلام این آقای موسوی خویینی ها من را به یاد حسن روحانی می اندازه. خباثت هر دو به یک مقداره و در یک جهت.
  • شهید مقوایی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    2 0
    هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که به گندد نمک
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    1 0
    کارشون درست داعش و طالبان
  • فریاد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    2 0
    امان از منافق .خدا لعنت کنه اخوند شیعه انگلیسی را.امثال اکبر پونس و خویینی ها چهره انقلاب خراب میکنند.مردم دانا هستند میدانند .اینها فقط دنبال پست و مقام هستند
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    3 1
    چند تا از اون پهپادهای نقطه زن بفرستید تا نقطه حساس ....اصلاح طلبها رو بزنه تموم بشه !
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    2 2
    برای خودتون اصول گرا و اصلاح طلب درست کردید و سر قدرت توی سر و کله هم میزنید، یه مردم هم این وسط اسم میبرید که ما نمی دونیم کی هستند دقیقا، احتمالا نصفشون خانواده اصولگراها هستند و نصفی خانواده اصلاح طلبها،
  • هیچکس IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    3 1
    همه بدن (هستند) فقط شما خوب ین (هستید) که مثلهم که مثل الحمار ...
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    2 2
    انتخابات در ایران نمایشی و جناحی و از پیش تعین شده است و نتیجه اش هم اوضاع اسف بار فعلیه!!!
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    حرفهای باهنرارزشانتشارندارد اخیرا اصلاح طلب شده بعید نیست قصد تخریب داشته باشد
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    من هیچ اعتمادی به محمدرضا باهنر ندارم و در سطح راهبردی سیاسی او را موجودی لزج و لغزنده می دانم.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    جلوی اصحاب شیطان وسرمایههای اسراعیل محکم بایستید وانهارااز چرخه کاندیداتوری حذف کنید تا ارامش به جامعه برگردد
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    1 0
    کدام انتخابات ؟!
  • ناشناس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    1 0
    بیشرفی و بی وجدانی به چه مبلغ؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    1 0
    خب شما هم که همون راهو میرید،آیا چند ساله دیگه شما هم اصلاح طلب نخواهید شد؟
  • سامان صدری IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبان امروزی (بلانسبت آنهائیکه بعدا مامور بخدمت در جمع اصلاح طلبان شدند!!) عموما کسانی هستند که با تندروی های خود در دهسال اول انقلاب اسلامی،ضربات بدی به انقلاب اسلامی و اسلام در منطقه و جهان وارد کردند،بعد ها پوست انداختند و رقبای مخالف خود را متهم به تندروی!! نمودند
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    1 0
    مردم دارن توی فقر دستو پا میزنن شماها
  • صادق IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    علت رها کردن گروهی سکولار وضدانقلاب وجاسوس ووطن فروش هرزه گر وغارتگر در نظام جمهوری اسلامی چیست ،؟
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    تنها راه مشارکت بالا.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس