زندگی پس از زندگی

فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» با شروع ماه مبارک رمضان هر روز قبل از افطار از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، عباس موزون مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» سال گذشته در گفت‌وگویی تحلیلی گفت: من می‌خواهم در برنامه‌ام وجود عالم غیب را ثابت کنم. همین که از بدنت بیرون آمدی، کفایت می‌کند. این که عالم غیب چه شکلی دارد، کار من و برنامه من نیست، علاقه من نیست و دنبالش نیستم.

دنبال زندگی هستیم و اینکه چطور باید زندگی کرد

موزون درباره فصل چهارم برنامه اواخر سال ۱۴۰۱ گفت که «همچنان در حال آماده‌سازی فصل جدید برنامه است که سوژه‌های عجیب و غریبی دارند» که قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش شود. امسال ناخواسته مرحله ضبط و تدوین موازی شد و هنوز ضبط برنامه هم ادامه دارد.

مجری و تهیه‌کننده برنامه زندگی پس از زندگی ما هر سال غافلگیر هستیم که خاص‌ترین سوژه کدام است. از نظر ما ممکن است پنج نفر خاص باشند از نظر مخاطب پنج نفر دیگر اما معمولاً برخی هم این میان مشترک هستند.

وی با اشاره به سوژه‌های فصل جدید برنامه و اینکه اینها اتفاقی هستند یا انتخابی بیان کرد: پیدا شدن این سوژه‌ها کاملاً اتفاقی است، اینها اتفاق افتاده و تجربه‌ای رخ داده است. برخی هم این افراد را معرفی می‌کنند و ما از میان همه اینها بررسی می‌کنیم که تجربه به چه شکل بوده است. ما دنبال زندگی هستیم اینکه چطور باید زندگی کرد و مواردی را که پس از صحت‌سنجی برای زندگی آموزنده باشد انتخاب می‌کنیم.

سوژه آنقدر مقاومت کرد تا از دنیا رفت/ فصل قبل رکورد زدیم

موزون درباره دعوت از عده‌ای که تمایلی برای حضور در برنامه نداشته است بیان کرد: یکی از این بزرگواران آنقدر مقاومت کرد تا به رحمت خدا رفت و بسیار سوژه عجیبی بود. فردی بود که حق ده‌ها خانواده را خورده بود، مجموعه‌ای را به شکل غیرمنصفانه از آن خود کرده بود و بعد تعطیل کرده بود و خانواده‌ها بی کار شده بودند. در تجربه‌ای که داشت نتیجه کارش را دیده بود و باعث شده بود هرچه را که دارد بفروشد و با خانواده‌ها تسویه کند. به تنهایی می‌توانست ۷۰ قسمت برنامه باشد اما متاسفانه راضی نشد.

وی اضافه کرد: سوژه‌های دیگری هم داشته‌ام که سه مورد هستند و هر یک به طریقی معلق مانده است و اگر فصل پنجم در کار باشد می‌تواند به آن فصل برسد اما دیگرانی هم در فصل چهار داریم که هر یک نکات عجیب و غریبی دارند.

وی همچنین درباره رضایت و آمار مخاطبان این برنامه که سال گذشته بیشترین رضایت را در برداشت بیان کرد: خدا را شکر بیشترین بیننده را در دو سال گذشته و بیشترین رضایت را در سیما کسب کرده است یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده است رکورد رضایتمندی را شکسته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    0 1
    اولا اثبات زندگی پس از مرگ کار آدمهای کم مایه نیست.ثانیا اثبات یک چیز نیاز به استدلال و برهان قوی داره نه روایت و داستان‌گویی های عوامانه. حالا اگر نتونستی برای یک عده اثبات کنی میدونی چی میشه؟گند میزنی به اعتقادشون
  • م.ع.م IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    4 0
    از پارسال بی صبرانه منتظر برنام خوب آقای موزون هستم.
  • سو IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
    2 0
    آقای دکتر موزون کولاک کردی، کولاک........ خدا خیرت دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس