گرد و خاک منچستریونایتد مقابل فولامِ ۹ نفره

تیم‌های منچستریونایتد، برایتون و شفیلد توانستند با برتری برابر رقبای خود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کنند.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس یکشنبه شب با برگزاری سه مسابقه خاتمه یافت و چهره سه تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

در مهم‌ترین این بازی ها تیم فوتبال منچستر یونایتد از ساعت ۲۰ در دیداری خانگی مقابله فولام قرار گرفت که توانست با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری برسد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما بر خلاف ۴۵ دقیقه اول نیمه دوم پر ماجرا و پرگل دنبال شد.

در این نیمه ابتدا الکساندر میتروویچ دروازه دخیا را باز کرد .

در دقیقه ۷۳ داور بازی در تصمیمی جنجالی کارت قرمز به ویلیان و میتروویچ دو بازیکن تیم میهمان را اخراج کرد تا شاگردان مارکو سیلوا ۹ نفره شوند.

این جنجال در پی اعلام پنالتی رخ داد که این توپ را فرناندز به تور دروازه فولام رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۷۷ مارسل سابیتزر توانست گل دوم را در صحنه ای مشکوک روی ارسال لوک شاو به ثمر برساند تا تنها در دو دقیقه شیاطین سرخ کامبک بزنند. داور هم پس از چک کردن VAR گل را صحیح اعلام کرد.

در ادامه در شرایطی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند بازهم برونو فرناندز روی پاس فرد توانست به زیبایی دروازه فولام را برای سومین بار بازی کند تا شیاطین سرخ تنها در ۲۰ دقیقه شرایط را تغییر دهند.

منچستریونایتد با این برد برای سی و یکمین بار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید تا از این حیث صاحب رکوردی منحصر به فرد باشد.

فولام هم شرایطش بحرانی تر از قبل شد چرا که در ۱۶ بازی گذشته خود ۱۳ شکست و ۳ تساوی را بدست آورده بود و بدون برد ماند.

سایر نتایج بازی‌های امشب به شرح زیر است:

شفیلد یونایتد ۳ - بلکبرن ۲

برایتون ۵ - گریمسبی صفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس