.

منچستریونایتد بازی یک بر صفر عقب افتاده مقابل سیتی را با برد ۲ بر یک عوض کرد و فاتح دربی شهر منچستر شد تا روند عالی خود را حفظ کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی از ساعت ۱۶ امروز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد برگزارکننده‌ مهمترین بازی هفته‌ بیستم لیگ برتر جزیره بودند که در پایان شیاطین سرخ با نتیجه‌ ۲ بر یک از سد همشهری خود گذشتند.

در نیمه‌ نخست یونایتد نمایش بهتری داشت و صاحب یکی دو موقعیت جدی هم شد اما مارکوس رشفورد نتوانست برای تیمش گلزنی کند. در ۴۵ دقیقه‌ی دوم سیتی عملکرد بهتری داشت و به گل هم رسید. جک گریلیش در دقیقه‌ی ۵۷ به زمین آمد و سه دقیقه‌ی بعد ارسال فوق‌العاده‌ی کوین دی‌بروینه را با ضربه‌ی سر وارد دروازه کرد تا تعویض طلایی پپ نام بگیرد.

این پایان ماجرا نبود و یونایتد بازگشت فوق‌العاده‌ای داشت. برونو فرناندز در دقیقه‌ی ۷۸ پاس در عمق کامسیرو را تبدیل به گل کرد. این گل در شرایطی مورد تایید قرار گرفت که مارکوس رشفورد در موقعیت آفساید بود و تا لحظه‌ آخر توپ را تعقیب کرد. کمک‌داور ابتدا پرچم خود را بالا آورد اما در ادامه داور حکم به گل شدن داد.

سیتی هنوز در شوک گل دریافتی بود که در دقیقه‌ی ۸۲ شاهد گل دوم یونایتد هم بودیم. مارکوس رشفورد در دقیقه‌ی ۸۲ ارسال زیبای آلخاندرو گارناچو به دهانه‌ دروازه‌ را با ضربه‌ای دقیق از بین پاهای ادرسون رد کرد و تیمش را به برتری رساند. این نهمین بازی متوالی‌ای بود که رشفورد برای یونایتد گلزنی می‌کرد.

شاگردان اریک تن‌هاخ با گرفتن انتقام شکست بازی رفت از سیتی، ۳۸ امتیازی شدند و فاصله‌ خود را با منچسترسیتی در رده‌ دوم به یک امتیاز کاهش دادند. حالا اگر آرسنال صدرنشین بتواند از سد تاتنهام بگذرد، می‌تواند با ایجاد فاصله‌ای هشت امتیازی یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    چون شما مشکوک هستید با گفتن کامبک!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس