واکنش سرمربی تیم ملی والیبال به همگروهی با برزیل و ایتالیا در انتخابی المپیک

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همگروهی با تیم‌های قدرتمند برزیل و ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک امروز جمعه برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران در گروه اول که می‌توان به آن لقب گروه مرگ داد قرار گرفت. شاگردان عطایی در این رقابت‌ها با ۲ غول والیبال دنیا یعنی برزیل و ایتالیا همگروه شدند. علاوه بر این ۲ تیم، ملی پوشان والیبال ایران باید با تیم‌های کوبا، اوکراین، آلمان، چک و قطر هم مصاف کنند.

بهروز عطایی در خصوص قرار گرفتن ایران در گروه اول انتخابی المپیک پاریس اظهار داشت: در سخت ترین گروه قرار گرفتیم. دوست داشتیم که در گروهی که چین یا ژاپن سرگروه هستند قرار می‌گرفتیم. چون تنها یک تیم قدر دیگر در گروه آنها حضور دارد؛ اما به واسطه میزبانی برزیل؛ تیم ایتالیا در گروه ما قرار گرفت. ضمن اینکه تیم‌های کوبا، آلمان، چک و اوکراین هم سطح بالایی دارند و کار ما مقابل این تیم‌ها اصلا آسان نیست. تنها تیمی که می‌توانیم از الان روی برد آن حساب باز کنیم قطر است.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: با این حال ما دست از تلاش برنمی‌داریم و به دنبال نمایش بهترین عملکردمان در این مرحله هستیم. شرایط صعود از این رقابت‌ها بسیار سخت است و در دور پیشین انتخابی المپیک هم تیم ملی نتوانسته بود از دور اول انتخابی المپیک، سهمیه کسب کند و این سهمیه از طریق مسابقات قاره‌ای کسب شده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس