کد خبر 1473512
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
آتش‌افروزی مجنون‌های سیاسی!

روزهایی که می گذرد در تاریخ سیاسی ایران به عنوان یکی از عجایب سیاسی ثبت خواهد شد.

به گزارش مشرق، در تاریخ خواهند نوشت کسانی که به نام ایران و با ادعای نجات ایران داعیه مبارزه داشتند، ظرف چند ماه چنان به عناصر اصلی فرهنگی و هویتی آن تاختند که کمتر انسان آگاهی در پوچی ادعای‌شان شک می‌کند.

ابتدا به نام زن و حمایت از زنان ( و البته در پی خطای آشکار و ضعفی که متاسفانه در تمام این سال‌ها گوش شنوایی برای اصلاحش نبود ) منویات خود را که سرشار از بیگانگی فرهنگی با نجابت زنان و مردان ایرانی بود به عریان‌ترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند. از برهنه شدن یکی از مدعیان در انظار عمومی در روزهای نخست تا اقرار و دعوت صریح به پرده دری در مناسبات دختران و پسران به بهانه آزادی که از یکی از مثلا هنرمندان موسیقی سر زد.

این جماعت با کوته‌نظری سیاسی گمان می‌کنند نارضایتی سیاسی و معیشتی مردم مقدمه‌ای است برای پشت کردن بر باورهای بلند فرهنگی و اخلاقی هزاران ساله‌شان! با حماقت عجیبی در این دشمنی فرهنگی دمیدند و خیلی زود دست خود را رو کردند. در بیان این کوته نظری و حماقت سیاسی همین بس که حتی نتوانستند در ظاهر یک هماهنگی فرهنگی را با مردم ایران نشان دهند تا بهره سیاسی لازم را ببرند و این بیش از آنکه از صداقت سیاسی نشانی داشته باشد مصداقی است از آن ضرب‌المثل حکیمانه ایرانی که : از کوزه همان برون تراود که دروست !

اما این بیگانگی و دشمنی صرفا در حوزه فرهنگ نیست. علی‌رغم ادعاهایی که نشانی از نام «ایران بزرگ» دارند این جماعت در این ادعای سیاسی نیز صادق نیستند چرا که مجموعه رفتارها و کنش‌های سیاسی‌شان درست در جهت تضعیف آن است. کدام دلسوز وطن حاضر به از دست رفتن یکپارچگی ایران است؟! کدام ایرانی حتی در مبارزه با بدترین حاکمان ادعایی این سرزمین تن به تجزیه آن می‌دهد؟! این همه سر و صدا و مبارزه برای آباد کردن و آباد خواستن کدام خاک است؟ خاکی که هزارپاره شده باشد؟! این کودکان سیاسی هنوز متوجه نشده‌اند که حامیان قدرتمندشان سیاس‌تر از آنند که خواست قلبی و اصلی‌شان را که همان تکه تکه کردن این جغرافیاست بر زبان آورند بنابراین پشت شعارهای زیبای اینان پنهان می‌شوند.

حالا هم که موج و موج سواری این جماعت نورسیده بی‌پشت و نسب کمی فروکش کرده به دنبال «آتش افروزی» جدید هستند! کدام خیرخواه وطن به مردم توصیه می‌کند تحت عنوان «مبارزه»، به بهانه یک جشن باستانی شهر را به آتش بکشند! از ساخت نارنجک دستی در خانه‌شان فیلم منتشر کنند و دیگران را به این کار تشویق کنند؟!

این رفتارها بیش از آنکه حاکی از یک آگاهی سیاسی باشد گویای جنون است. جنونی که البته هزینه‌اش را دیگران، اگر که اصلا قربانی این آتش‌افروزی احمقانه نشوند، با سوختن پوست و گوشت یا قطع عضوشان در انفجارهای خیابانی چهارشنبه‌سوری می‌دهند، نه این مبارزان شجاع مجازی در توییتر و اینستاگرام!

منبع: الف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    2 0
    خیانت و نفاق مثل ی دمله که تا نرسه درمان نمیشه. این دوران باید سپری بشه تا مردم بفهمند چه کسایی دنبال چی هستند.
  • علی افصحی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    اشتباه مهلک نکنید این ها مجنون سیاسی نیستند این ها اصلا سیاسی نیستند اسم سیاسی را ملکوک نکنید!این ها تروریست و تجزیه طلبند و در تاریخ نمونه های فراوانی از این تروریست های بی وطن و تجزیه طلبان آلت دشمن داشته و داریم.مگر جعفر پیشه وری آذربایجان را تقدیم شوروی کمونیست نمی خواست بکند و مگر توده ای های نفتی امتیاز نفت شمال را حق شوروی نمی دانستندخلق عرب در خورستان عزیز، دموکرات و کومله در کردستان ایران و فراماسون هاکه همگی در خدمت انگلیس خبیث بودند بیش از دویست سال تمام دربارقجر و پهلوی را دراختیار انگلوساکسون ها و بعد آمریکای وحشی قرار دادند.چنان پهلوی اول آرات،دشت نا اید، هیرمند ،اترک ،چکاب اروند و درپهلوی دومتا بحرین و...به بیگانگان به خواست بیگانگان واگذار شد. مجموعه تروریست ها از جمله منافقین وسلطنت ها دیگر همه مرزهای ضد بشری را در نوردیده و به عنوان خجالت دهنده ماکیاول، به جان انقلاب اسلامی افتاده و در ازای دلار آماده اند هر خباثتی بکنند از عریان شدن جسمی تا عریانی ذهنی! این تروریست ها اگر چه در ظاهر پرچم های رنگارنگ دارند اما در یک چیز مشترکند و آن مزدوری مطلق برای شیطان بزرگ!از هر ابزار و زمینه ای هم سوءاستفاده می کننداز جشن باستانی گرفته تا جشن ها من درآوردی.ایکاش فقه اللغة کسانی که اقدام به نوشتن می کنند چنان باشد که کلمات و وزن آن ها را شناخته و بعد به جا به کار ببرند و تروریست های ضد انسان و ضد اسلام و میهن ولایی را مجنون سیاسی جا نزنند.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    پدر بزرگ مون وقتی زنده بود مراقب بود آتش چنان بالا نگیره که جوانه های داربست بسوزه . کمی آتش در یک سینی بود و مراقبت او از نوه ها ... در آتش افروختن هم دست در دست پدر جامعه باشید تا جوانه ها نسوزند !
    • کیایی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      0 0
      احسنت به شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس