فیلم/ گل اول استقلال به پیکان توسط قائدی

بازیکن تیم استقلال گفت: برای قهرمانی باید در همه بازی‌ها بجنگیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی پس از برتری دو بر صفر استقلال مقابل فولاد، اظهار داشت: ابتدا به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. یک بازی خیلی قشنگ بود. هواداران این بازی را زیبا کرده بودند و از طرفداران استقلال و فولاد ممنون هستم. هدف ما قهرمانی است و باید در همه بازی ها بجنگیم‌ تا به این هدف برسیم.

وی در مورد جو ورزشگاه شهدای فولاد، گفت: جو فوق‌العاده بود. بازیکن استقلال درخصوص اینکه آیا سمت او نیز شیء پرتاب شد، توضیح داد: من چیزی ندیدم اما از هواداران خوزستانی که تشریف آورده و بازی را قشنگ کردند و همچنین هواداران خودمان که با شادی به خانه رفتند تشکر می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی باز هم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

قائدی درمورد صعود استقلال به رتبه دوم جدول، عنوان کرد: گفتم فقط یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است. فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم چیزی که هواداران از ما می‌خواهند به آن‌ها تقدیم کنیم.

وی در خصوص اظهارنظر ریکاردو ساپینتو نسبت به مشکلات مالی استقلال، گفت: اجازه بدهید من درمورد این مسائل صحبت نکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    اولا اسمش قائدی نیست و قایدی هست ... دوما دروغ گفته پرتاب اشیا رو تلوزیون ده ها بار نشون داد و مشخص بود
  • ققنوس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    این بچه همونی نیست که چند وقت پیش پارتی مختلط با سرو مشروب گرفت. اینجا تو باشگاه مثلا فرهنگی ورزشی چی کار میکنه؟! طرف ناموسش رو برداشته برده پارتی و مشروب خوری، قطعا مردی هم که مشروب بخوره نمیدونه این زنی که جلوشه کیه و فکر می‌کنه زن خودشه، زنی هم که مشروب بخوره نمی‌فهمه کدوم مردی جلوشه و هر مردی ببینه فکر می‌کنه شوهر خودشه، مست هم که هستند، دیگه اون شب بین اون همه مرد و زن نامحرم چه گذشته...، حالا باز این بی غیرت داره از بیت المال پول میگیره تا صرف برگزاری و ترویج فساد و فحشا کنه. دمش رو بگیرید و بندازید بیرون، اگر نه اقداماتش میشه الگو برای نوجوونا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس