کد خبر 1472264
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

فواید استفاده از فناوری ویپ برای کسب‌وکارتان را می‌دانید؟ هزینه راه‌ اندازی ویپ چقدر است؟ برای رشد کسب‌وکارتان باید باتوجه به نیازتان باید از فناوری ویپ استفاده کنید. برای اینکه بتوانید مسیر درستی را برای راه‌اندازی و نصب ویپ طی کنید، بهتر است به‌درستی آن را بشناسید تا لازم نباشد هزینه‌های هنگفتی در ابتدای راه بپردازید. برای اطلاع از هزینه راه اندازی ویپ و آشنایی با این فناوری جدید و فوق‌العاده بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هزینه راه اندازی ویپ در سال 1402 چقدر خواهد بود؟

ویپ چیست؟

با گسترش فناوری استفاده از تلفن ثابت به صورت اینترنتی، دسترسی به تلفن را برای تمام افراد در هرمکان و زمانی آسان می‌کند. هزینه راه اندازی VOIP نسبت به هزینه‌های راه اندازی سیستم‌های تلفنی سنتی، بسیار پایین است و اگر شما به‌تازگی کسب‌وکاری را شروع کرده‌اید و می‌خواهید هزینه کمی بپردازید، بهترین راه‌حل استفاده از فناوری ویپ خدمات آن است. صداهای صوتی آنالوگ برای تبدیل شدن به سیگنال‌های دیجیتال از پروتکل‌های VoIP استفاده می‌کنند، این نوع سیگنال‌ها با کمک اینترنت منتقل می‌شوند.

علت محبوبیت استفاده از فناوری ویپ

سرویس تلفن ابری یا ویپ بین کاربران خود محبوبیت زیادی دارند و یکی از دلایل آن هم کم هزینه بودن این سرویس تلفنی است. تمامی کاربران سرویس ویپ بدون اینکه هزینه راه اندازی ویپ برای آنها مشکلی ایجاد کند با کمک اینترنت می‌توانند از سرویس‌های ویژه این نوع خطوط تلفنی استفاده کنند. با استفاده تلفن ابری می‌توانید در هرمکانی به تلفن‌های ثابت کسب‌و کارتان جواب دهید، بدون اینکه حتی لازم باشد دفترکاری برای خود داشته باشید.

استفاده از تلفن‌های ویپ نیاز به سیم‌کشی و هزینه‌های زیاد برای برقراری اتصالات تلفنی ندارد و شما می‌توانید با هر گوشی موبایل، مانیتور و ... با وضوح بالا از این تلفن‌ها استفاده کنید.

هزینه راه اندازی ویپ چگونه است؟

همان طور که اشاره شد استفاده از تلفن ابری برای شما هزینه کمتری خواهد داشت. برای برآورد هزینه راه اندازی ویپ باید ابتدا هزینه زیرساخت‌هایی که برای اتصال ویپ لازم است را محاسبه کنید. برای اتصال تلفن های آنالوگ سنتی باید سیم‌کشی‌های زیاد انجام شود، البته اگر مخابرات محل موردنظر شما اعلام موجودی برای تخصیص خط تلفن کرده باشد.

برای استفاده از مراکز تلفنی ویپ باید از اینترنت استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد برای سیم‌کشی و تهیه انواع تلفن و ...وجود ندارد. شما به‌راحتی در کمترین زمان می‌توانید تلفن ابری خود را به یک مرکز تلفن ابری با چندین داخلی تبدیل کنید و مدیریت خوبی روی ارتباطات درون سازمانی و البته برون سازمانی خود داشته باشید.

افرادی که از فناوری تلفن ابری استفاده نمی‌کنند برای ارتباط کارمندان و پاسخگویی به مشتریان خود، در صورت نیاز باید چندین خط تهیه کنند که نصب هر یک از آنها و تجهیزاتی که لازم دارند، بسیار زیاد خواهد بود. در صورتی که با تبدیل تلفن اینترنتی خود به مرکز تلفن voipمی‌توانید به صورت همزمان چندین داخلی به دلخواه داشته باشید و هزینه‌ای هم برای خرید تلفن های سانترال و سیم کشی و ... نپردازید.

هزینه راه اندازی ویپ در سال 1402 چقدر خواهد بود؟

با استفاده از تلفن ابری شما امکاناتی مانند سیستم تلفن گویا، ضبط مکالمه، استفاده از تعرفه ارزانتر در اختیار دارید و شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌های خود خواهید بود.

با بهره‌مندی از امکانات خوب مرکز تلفن ویپ حتی با افزایش تعداد کاربران برای شما مشکلی ایجاد نخواهد شد و با تغییرات و نیازهای کسب‌و کارتان می‌توانید به دلخواه مرکز تلفن ابری خود را گسترش دهید. هزینه‌ راه‌اندازی ویپ را میتوان به صورت دلخواه مدیریت کرد و حتی کم‌کم به دور از مشکلی آن را گسترش داد.

نواتل و هزینه راه اندازی ویپ

ویپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساماندهی بخش‌های فروش و پشتیبانی تمامی کسب‌وکارها اعم از بزرگ یا کوچک است. هزینه راه اندازی ویپ نسبت به هزینه‌های نصب و راه اندازی تلفن های سنتی بسیار کمتر است و اگر شما به ابزار تجاری قدرتمندی مجهز ‌شوید، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در کسب‌وکارتان خواهید داشت. با استفاده از ویپ نواتل می‌توانید از هر اینترنتی که بخواهید برای مرکز تلفن ابری خود استفاده کنید. همه ارائه‌دهندگان خدمات ویپ، خدمات یکسانی را ارائه نمی‌دهند و شما باید از بین این شرکت‌ها هوشمندانه انتخاب کنید. نواتل با خدماتی ویژه مانند داشتن اپلیکیشن اختصاصی و ... به آسان شدن و به‌صرفه شدن ارتباطات شما کمک می‌کند.

ویژگی ویپ نواتل

  • با استفاده از مرکز تلفن ابری می‌توانید تمامی تماس‌های خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. با ویپ نواتل قادر به اولویت‌بندی تماس‌های ورودی و تماس‌های دریافتی خواهید بود یا در صورت نیاز می‌توانید مسیر درستی برای تماس‌هایتان انتخاب کرده و حتی گاهی آنها را مسدود کنید. مدیریت درست تماس‌ها سبب افزایش میزان رضایت مشتریان خواهد شد و شاهد میزان پیشرفت عملکرد کارکنان بخش فروش یا پشتیبانی تان خواهید بود.
  • زمانی که شما بتوانید تماس‌های تلفنی کسب‌وکارتان را نظام‌مند کنید، مسیر درست مدیریت و هدایت تمامی تماس‌های ورودی هموار خواهند شد. باتوجه به نوع مشتری، هدف، عملکرد، خواسته‌های مشتریان یا حتی میزان دسترسی کارکنان به تماس‌ها می‌توانید تنظیمات لازم را برای مرکز تلفن ابری خود اعمال کنید و شاهد نتایج بهتری در کسب و کارتان باشید.
  • با کمک راه اندازی مرکز تلفن ویپ می‌توانید به تماس‌هایی که ارزش پاسخ دادن ندارند، هوشمندانه پاسخ ندهید. وقت کارکنانتان شما ارزشمند است و شما به عنوان مدیر می‌توانید برای هدایت درست کسب‌وکارتان تماس‌هایی که ناشناس هستند، شماره ندارند و در اصل مزاحم اوقات کارکنان تان می‌شوند را مسدود کنید و با یک تنظیم درست چنین تماس‌هایی به‌صورت خودکار، رد شوند.
  • با استفاده از تلفن گویا شما همیشه منشی با حوصله و شادابی خواهید داشت. اگر دارای کسب‌وکاری هستید که در طی روز تماس های ورودی زیادی دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که پاسخدهی به حجم زیاد تماس‌ها سبب خستگی و بی‌حوصلگی کارمندان خواهد شد. با استفاده تلفن گویای نواتل، می‌توانید همیشه با روحیه خوب پاسخگوی مشتریان خود باشید.
  • با استفاده از تلفن گویا نواتل مشتریان خودکار و بدون کمک اپراتوری به شماره‌های مدنظرشان وصل می‌شوند. با کمک این ویژگی هزینه‌های جذب نیروهای کار برای شما کمتر خواهد بود و کمک می‌کند تا انرژی کارمندان شما به‌سرعت تحلیل نرود و همیشه به بهترین شکل تماس‌ها را مدیریت کنید.

هزینه راه اندازی ویپ در سال 1402 چقدر خواهد بود؟

  • با استفاده از تلفن ابری می‌توانید با هزینه بسیار کمی پیام‌های متنی تبلیغاتی ارسال کنید و شاهد نتایج خوبی در پیشرفت کسب‌وکارتان خواهید بود. برای ارسال اطلاعیه‌ها و دعوت به رویدادها، پیام تشکر و ... نیز می‌توانید از این سیستم ارتباطی استفاده کنید، بدون اینکه لازم باشد هزینه زیادی بابت این نوع خدمات بپردازید.
  • همان طور که اشاره شد با راه اندازی تلفن ویپ می‌توانید تماس های خود را هر وسیله ای موبایل، تبلت، مانیتور و ... پاسخ دهید . اینکه شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکانی بتوانید پاسخگوی مشتریانتان باشید، بسیار هیجان انگیز است و شما با شناخت از مشتری، می‌توانید رویه رشد کسب‌وکارتان را دگرگون کنید
  • ویژگی منحصر به فرد داشتن اپلیکیشن اختصاصی نواتل به مدیریت بهتر ارتباطات شما کمک خواهد کرد. با کمک اپلیکیشن نواتل می‌توانید در کمترین زمان تماس‌ها را پاسخ دهید و نوتیفیکیشنی که برای شما ارسال می‌شود به از دست نرفتن حتی یک تماس نیز کمک خواهد کرد.
  • امکان انتقال تماس(دایورت) یکی از ویژگی‌های خوب مرکز تلفن ابری نواتل است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید در هرجایی باشید تماسها را به هر دستگاهی که می‌خواهید منتقل کرده و در حقیقت مکالمات خود را با خودتان ببرید. با انتقال تماس‌ها به تلفن همراه‌تان شما هیچ تماسی را از دست نخواهید داد و این مزیت برای محبوبیت کسب‌وکار شما بسیار حائز اهمیت است.

و در پایان

قیمت راه اندازی ویپ در نواتل باتوجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار به‌صرفه است و شما می‌توانید با استفاده از نواتل شاهد رشد چشمگیری در کسب‌وکارتان باشید. در صورتی که در خرید، نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن ابری نواتل نیاز به مشاوره و کمک دارید می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 91691000-021 در تماس باشید و از مشاوره و پشتیبانی رایگان ما بهره‌مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس