کد خبر 1472242
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
لاوروف: هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین وجود ندارد

وزیر خارجه روسیه می‌گوید که باتوجه به موضع کی‌یف، مسکو در حال حاضر هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین نمی‌بیند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که این کشور در حال حاضر هیچ شانسی برای مذاکره با اوکراین متصور نمی‌شود.

لاوروف گفت: آیا حرف‌های ولودیمیر زلنسکی (رئیس جمهور اوکراین) را شنیده‌اید؟ آیا کسی فرمانی که او سپتامبر سال گذشته مبنی بر ممنوعیت مذاکره امضا کرد را به یاد دارد؟

وی تاکید کرد: حتماً آخرین اظهارنظرات را هم شنیده‌اید. بیل برنز (مدیر سی‌آی‌ای) بنا به دلیلی دیروز (پنجشنبه) گفت که روسیه هیچ نشانه‌ای از کوتاه آمدن بروز نمی‌دهد. درست، اما آیا زلنسکی چنین نشانه‌ای بروز داده!؟

به گفته لاوروف، زلنسکی همزمان با برنز، تاکید کرده که او هرگز با پوتین بر سر میز مذاکره نخواهد نشست و اینکه اوکراین به هر طریق ممکن پیروز خواهد شد!

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: غرب به‌دنبال بهانه‌ای بود تا به خاک روسیه پنجه بیندازد. آنها منتظر فرصت بودند تا این کار را انجام دهند چون از مدت‌ها پیش روسیه را به عنوان بازیگری مستقل دیده بودند؛ بازیگری که شاید قدرت اقتصادی چین یا هندوستان را نداشته باشد اما بهرحال جزو اقتصادهای پیشرو جهان بوده و در عرصه بین‌الملل، جایگاه اخلاقی و سیاسی نسبتاً وزین و مهمی داشته و در مسائلی که برای کشورهای در حال توسعه اهمیت حیاتی دارد، از عدالت حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    تنها راه کشاندن اوکراین به میز مذاکره تصرف اودسا و قطع کامل ارتباط اوکراین با دریای سیاه است. باید تمام راههای ارتباطی با کیف بطور کامل قطع شده و اودسا به صورت کامل به روسیه ملحق شود.
  • هانا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    3 2
    پوتین جلاد
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      زلنسکی دلقک.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 2
    بروید به جهنم
  • US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    هند اقتصاد قوی نسبت به چین ندارد ولی قدرت نظامی شما رو خواستند محک بزنند تا حجم آن را مقابل ناتو بسنجند. زلنسکی یک بیمار روانی هست که هیچ تجربه سیاسی ندارد و به این دلیل آلت دست غرب شد
  • فرهاد DE ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    زلنسکی دلقک خودش را آلت فعل ناتو کرد و کشورش را به صحنه جنگ نیابتی بر علیه روسیه تبدیل کرد. هم در دنیا بی آبرو شد و هم کشورش را به ویرانه تبدیل کرد. کدام احمق دیگری در دنیا پیدا می کنید که در یک جنگ 12 ماهه 300هزار کشته و همین قدر زخمی به کلی از کارافتاده روی دست کشور و مردم خودش بگذارد؟ کدام احمق دیگری در دنیا سراغ دارید که در این شرایط روی ادامه جنگ به نفع ناتو پافشاری کند؟
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اگر بجای وزیر امور خارجه روسیه درخواست مذاکره را سخنگوی وزیر امور خارجه روسیه داده بود تا حالا صد بار مذاکره شده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس