کد خبر 1472096
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
سرکوب مخالفان نظام آل خلیفه در بحرین ادامه دارد

مقامات بحرین در ادامه سرکوب مخالفان خود چهار نفر از شهروندان این کشور را به دلیل ابراز عقیده در شبکه‌های اجتماعی بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، اداره مبارزه با جرایم سایبری وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد، ادعا کرد که این افراد با سوء استفاده از شبکه‌های اجتماعی به پخش مطالبی که برهم زننده آرامش شهروندان و ثبات اجتماعی است اقدام کرده اند.

خبرگزاری بحرین با اشاره به اینکه مراحل قانونی لازم برای معرفی افراد مذکور به دادستانی در حال انجام است، افزود: کاربران شبکه‌های اجتماعی باید به ضوابط و قواعد قانونی سازمانی را رعایت و از منابع رسمی اطلاعات را کسب کنند.

در این پیوند، پایگاه خبری منامه پست نوشت: در میان چهار بازداشت شده، «ابراهیم المنایی» وکیل برجسته بحرینی که در توئیتر به عنوان نویسنده مستقل فعال است و همسر مرحوم «نوره محمد سلمان بن خالد آل خلیفه» و «محمد المناعی» صاحب حساب کاربری «یومیات بحرانی» در توئیتر و دو نفر دیگر حضور دارند.

«عبدالله هاشم» یکی از وکلای برجسته بحرینی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت که دفتر دادستانی بحرین از «وکیل المناعی» تحقیق کرده و دستور داده است تا وی برای تکمیل تحقیقات به مدت هفت روز در حبس باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از تکمیل تحقیقات المناعی به دادگاه بدوی منتقل خواهد شد از وکلای بحرینی خواست تا به هیات دفاع از «المناعی» که از روز یکشنبه آینده برای دفاع از وی تشکیل خواهد شد بپیوندند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد قیام مردمی علیه رژیم آل خلیفه است و طی این مدت رژیم آل‌خلیفه از هیچ جنایتی علیه مردم بحرین فروگذار نکرده است و در جریان این قیام مردمی هزاران نفر از بحرینی‌ها شهید یا زخمی شده‌اند و حکومت آل خلیفه همچنین هزاران بحرینی را بازداشت و شکنجه و صدها نفر دیگر را سلب تابعیت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های بحرین، کشتار مردم در راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز، بازداشت، شکنجه و سپس قتل صدها نفر در خیابان‌ها و زندانی کردن فعالان سیاسی و حقوق بشری و مدنی، اخراج کارمندان شرکت‌کننده در تظاهرات، تخریب مساجد و حسینیه‌ها و منازل مردم و سلب تابعیت تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم آل خلیفه در طول این سالها بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    ایراد این کار آل خلیفه کجاست؟ مگر با کسانی که امنیت روانی جامعه را مختل و تشویش اذهان عمومی می کنند نباید برخورد کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس