کد خبر 1471764
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله برازجانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

سرهنگ علی یاری در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری در خمین شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی قاتل را در مخفیگاهش طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف نمود و علت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف فردی بین افراد تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا با همکاری و مشورت بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین فامیل و محل نسبت به حل اختلافات و رفع کدورت‌ها اقدام شود و در غیر این صورت مشکل خود را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس