امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش شد

امیر محمد یوسفی خوش قلب به عنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شد.

به گزارش مشرق، همایش سراسری فرماندهان و معاونین نیروی پدافند هوایی با حضور فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافند هوایی سراسر کشور و معاونان نیروی پدافند هوایی، صبح امروز در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این همایش گفت: در سالی که گذشت خصوصاً در نیمه دوم سال، نیروی پدافند هوایی در بحث مأموریت اصلی خود در بخش‌های مختلف فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی بسیار خوب درخشید.

وی افزود: در این سال بحث ارتقاء و شلیک سامانه بومی برد بلند باور ۳۷۳ را داشتیم که این پروژه دستاورد بسیار مهمی برای کشور و نیروهای مسلح بود که با همکاری مراکز علمی و صنعتی انجام شد.

امیر صباحی فرد گفت: شیوه‌های دشمنی و عملکرد دشمنان روز به روز تغییر می‌کند و ما باید به‌هوش باشیم و در حیطه وظایفی که بر عهده داریم خوب عمل کنیم.

وی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن نیروی پدافند هوایی را بازدارنده دانست و ادامه داد: دشمنان ما از رویارویی سخت با ما ناامید شده‌اند، البته این دلیل نمی‌شود که ما خللی در آمادگی خود ایجاد کنیم بلکه آمادگی ما همیشه آمادگی شب حمله بوده و هست، پس از این ناامیدی دشمن به جنگ ترکیبی روی‌آورد و در ابعاد مختلف به کشور هجمه وارد شد که بزرگترینش هم جنگ بین المللی رسانه‌ای علیه ایران بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی اظهار کرد: امسال نیروی پدافند هوایی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ با آن گستردگی و در شرایط نامطلوب جوی با موفقیت عمل کرد. پس از آن هم آزمایش بسیار موفق مشترک با سپاه را داشتیم.

همچنین، حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به روایاتی گفت: اینکه گفته می شود انتظار فرج از افضل اعمال است اختصاص به ظهور حضرت ولیعصر(عج) ندارد بلکه مومن همواره باید با امید به آینده زندگی کند و این امید و ایجاد امید در دیگران ارزشمند است و انتظار ظهور حضرت حجت در راس این امیدها قرار دارد فرماندهان نیز باید این امید دهی به زیر مجموعه خود را داشته باشند.

گفتنی است؛ در این همایش امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب به عنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی معرفی شد و از زحمات امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس