کد خبر 1471303
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
هازارد به پایان خط رسید

رئال مادرید با جدایی ادن هازارد موافقت کرد و این بازیکن به طور قطع تابستان پیش رو کهکشانی‌ها را ترک خواهد کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، ادن هازارد تابستان سال ۲۰۱۹ بعد از سال‌ها حضور در چلسی این تیم را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

هازارد در چلسی یک فوق ستاره بود و عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود نشان داد. او قرار بود که در رئال مادرید جایگزین کریستیانو رونالدو شود و رئال بالاترین رقم تاریخش را برای جذب این هافبک بلژیکی پرداخت کرد اما او نه تنها مشکل گلزنی تیم را حل نکرد بلکه تجربه‌ای کابوس‌وار در تیم بزرگ شهر مادرید داشت.

این ستاره بلژیکی بیشتر بازی‌های رئال را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و وقتی هم شرایط بازی داشت نیمکت‌نشین بود. هازارد امیدوار بود که در فصل جاری بیشتر فرصت بازی به او برسد اما ظاهرا آنچلوتی هیچ اعتقادی به این بازیکن ندارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرد که هازارد با رئال به پایان خط رسیده است و در تابستان از تیم جدا خواهد شد.

طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت ارزش کنونی هازارد هفت میلیون یورو است و به این ترتیب با این رقم او به‌راحتی می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

به احتمال خیلی زیاد هازارد به لیگ جزیره برخواهد گشت. البته با توجه به رقم‌های وسوسه‌انگیزی که تیم‌های عربستانی پیشنهاد می‌دهند بعید نیست که او راهی این لیگ بشود.

هازارد تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس